Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 28 november 2016 om 15:22
quote:simbalabimba schreef op 28 november 2016 @ 15:17:
Oortjes zijn een beetje groot, maar er staat peep bij, dus zal het een muis zijn: witte muis, rode oogjes.
En hij is zo enthousiast omdat ie weer een ADHD pilletje mag uitproberen.Ja ik zag ook peep staan maar hij heeft lange oortjes en een konijnenstaartje.
Oortjes zijn een beetje groot, maar er staat peep bij, dus zal het een muis zijn: witte muis, rode oogjes.
En hij is zo enthousiast omdat ie weer een ADHD pilletje mag uitproberen.Ja ik zag ook peep staan maar hij heeft lange oortjes en een konijnenstaartje.
maandag 28 november 2016 om 15:22
quote:newimprovedkitty schreef op 28 november 2016 @ 15:17:
Even zitten lezen op het CM topic.
Er zijn dus echt mensen die zich druk maken over de betekenis van de smilies en die tvp heel irritant vinden.
Ik vind dat raar..echt, waar mensen zich al niet druk over kunnen maken.
Anyway, dat moest ik even kwijt, en dat kan hier…Ik vind het dan weer raar dat jij denkt dat mensen zich daar druk om maken.
Er zijn dus echt mensen die zich druk maken over de betekenis van de smilies en die tvp heel irritant vinden.
Anyway, dat moest ik even kwijt, en dat kan hier…Ik vind het dan weer raar dat jij denkt dat mensen zich daar druk om maken.
maandag 28 november 2016 om 16:29
Anyway, dat moest ik even kwijt, en dat kan hier…En ? Lucht het op ?
Anyway, dat moest ik even kwijt, en dat kan hier…En ? Lucht het op ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 28 november 2016 om 16:47
Anyway, dat moest ik even kwijt, en dat kan hier…Maak je toch niet zo druk joh.
Anyway, dat moest ik even kwijt, en dat kan hier…Maak je toch niet zo druk joh.
maandag 28 november 2016 om 16:48
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 14:28:
Ik ga vanavond meer uitleg geven, maar ik wil wel zeggen dat ik geen draaideurstaffer ben. Of hoe ik ook genoemd ben.
Ook heb ik Ama en Phae geen ban aangenaaid en de reden van de ban was absurd. Wat nog vreemder was, was dat ik een email kreeg met als reden van de ban dat ik gezegd heb dat ze aan het dubbelnicken waren. Dit klopt niet. Maar ik ga vanavond pas antwoorden omdat ik nu op werk ben.Want? Daar zitten we hier allemaal op te wachten??
Ik ga vanavond meer uitleg geven, maar ik wil wel zeggen dat ik geen draaideurstaffer ben. Of hoe ik ook genoemd ben.
Ook heb ik Ama en Phae geen ban aangenaaid en de reden van de ban was absurd. Wat nog vreemder was, was dat ik een email kreeg met als reden van de ban dat ik gezegd heb dat ze aan het dubbelnicken waren. Dit klopt niet. Maar ik ga vanavond pas antwoorden omdat ik nu op werk ben.Want? Daar zitten we hier allemaal op te wachten??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 28 november 2016 om 16:50
maandag 28 november 2016 om 16:52
quote:doornroosje9 schreef op 28 november 2016 @ 16:50:
[...]
Ik kan me voorstellen dat je, na die opmerkingen hier van sommigen, wil uitleggen wat er aan de hand is/was.Of gewoon even je ongenoegen spuien over het beleid. Dat mag hier en gebeurde, ook al door heel veel andere mensen, de afgelopen andere 71 topics veelvuldig.
[...]
Ik kan me voorstellen dat je, na die opmerkingen hier van sommigen, wil uitleggen wat er aan de hand is/was.Of gewoon even je ongenoegen spuien over het beleid. Dat mag hier en gebeurde, ook al door heel veel andere mensen, de afgelopen andere 71 topics veelvuldig.
maandag 28 november 2016 om 18:18
quote:Marquise schreef op 28 november 2016 @ 15:20:
[...]
Dat dan weer wel.
Maar goed, in Japan liggen er dus kennelijk dooie vissen op de ijsbaan? Weer wat geleerd vandaag.Yes http://www.rtlnieuws.nl/o ... izenden-ingevroren-vissen
[...]
Dat dan weer wel.
Maar goed, in Japan liggen er dus kennelijk dooie vissen op de ijsbaan? Weer wat geleerd vandaag.Yes http://www.rtlnieuws.nl/o ... izenden-ingevroren-vissen
maandag 28 november 2016 om 18:23
Anyway, dat moest ik even kwijt, en dat kan hier…Je kunt 't zo gek niet bedenken of 't bestaat ( die staat er twee keer, zal wel een hele belangrijke zijn ).
Anyway, dat moest ik even kwijt, en dat kan hier…Je kunt 't zo gek niet bedenken of 't bestaat ( die staat er twee keer, zal wel een hele belangrijke zijn ).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 28 november 2016 om 18:49
maandag 28 november 2016 om 18:57
maandag 28 november 2016 om 19:00
quote:feow schreef op 28 november 2016 @ 18:57:
[...]
Maak jij me nu uit voor stenen-op-laag-water-zoekende blinde kip?!??Nee, voor een zorgvuldig lezende forumster met een voorliefde voor kekke hoedjes. Duhhhhh. Daarom heeft viva die smilie opgenomen in het assortiment.
[...]
Maak jij me nu uit voor stenen-op-laag-water-zoekende blinde kip?!??Nee, voor een zorgvuldig lezende forumster met een voorliefde voor kekke hoedjes. Duhhhhh. Daarom heeft viva die smilie opgenomen in het assortiment.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.