Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Denk even aan iets anders..... Euh, Andre Rouvoet...

(Als dat niet helpt!!!)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Dat hielp!!! Beetje te erg. (begrijp ik hieruit dat Andre Rouwvoet door vrouwen niet alles lekker ding wordt gezien?)
Ik denk dat je dat daaruit wel mag begrijpen, ja!
Dat heb ik weer wat geleerd. Het is soms namelijk best lastig om te begrijpen wat vrouwen denken. Vrouwen hebben namelijk vaak ondoorgrondelijke redenen om te vinden dat kleren al of niet bij elkaar passen, er een nog een extra paar schoenen/laarzen moet worden aangeschaft terwijl er aantoonbaar meer dan voldoende paren beschikbaar zijn, er niets is om aan te trekken terwijl de kledingkast uit puilt, etc, etc. Ook het oordeel wel of geen lekker ding doorzie ik nog steeds niet. Als het over mannen gaat tenminste en de very obvious uitgezonderd.

Maar goed, Andre Rouwvoet is dus geen lekker ding. Staat genoteerd.
Nou, qua schoenen en jurkjes kan ik je uit de brand helpen: Die hebben we nooit genoeg

Qua lekker ding schijn ik een redelijke afwijkende smaak te hebben. Met geen van mijn vriendinnen zal ik ooit ruzie krijgen over een man, hahaha!
De kans bestaat dus dat Andre Rouwvoet toch een lekker ding is? Met deze informatie schiet ik dus niet veel op.

De zin in sv is trouwens weer genadeloos terug.
zo, ik kom ook net van MSN...
Dat zit maar allemaal op msn. Ben jaloers. Stewardess zit geloof ik ook al een date te regelen.
En heb je een date voor deze week geregeld?
MDR, kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid melden dat Andre Rouvoet GEEN lekker ding is.....
Heb inderdaad een date voor deze week. Gelukkig wel, want is weer veel te lang geleden. Als de tekenen niet bedriegen belooft het weer een geweldige avond te worden.
Gefeliciteerd DaDude. Veel plezier. Wanneer is de heuglijke dag?

En stewardess? Heeft jouw msn sessie een date opgeleverd?
Ik had er nog een staan.
quote:stewardess schreef op 04 januari 2009 @ 21:01:

Ik had er nog een staan.Ook gefeliciteerd. Hoeveel nachtjes slapen nog?
Morgen is de grote dag

En voor daarna is nog niet gepland maar dat zal wel snel gebeuren denk ik.
Nou MDF ook ik zit hier jaloers te zijn hoor! Iedereen zit maar te plannen terwijl mijn date ook nog wel even op zich laat wachten. En ik heb wel even op msn gezeten vanmiddag maar in het heetst van de strijd was ie ineens verdwenen. Waarschijnlijk kwam er iemand binnen. Altijd balen maar ja dat hoort erbij he?

En vertel eens iets over jullie hotel avonturen! Boek je dan een kamer voor een paar uur daar ter plekke of regel je dat via internet? Want het gaat altijd per nacht natuurlijk? Ik zou ook wel graag een xtje voor een hotel gaan. Maar weet niet zo goed hoe ik dat moet regelen ivm pinnen en adres gegevens en dat soort ongein. Hoop dat je wat tips hebt!

Hopelijk hoor je weer snel iets van je SV. Ik zit ook met smart te wachten op de mijne!
Ik ga weer even aan het werk! (tja, dat moet toch ook iemand doen, he?)
quote:Petie80 schreef op 04 januari 2009 @ 21:06:

Nou MDF ook ik zit hier jaloers te zijn hoor! Iedereen zit maar te plannen terwijl mijn date ook nog wel even op zich laat wachten. En ik heb wel even op msn gezeten vanmiddag maar in het heetst van de strijd was ie ineens verdwenen. Waarschijnlijk kwam er iemand binnen. Altijd balen maar ja dat hoort erbij he?

En vertel eens iets over jullie hotel avonturen! Boek je dan een kamer voor een paar uur daar ter plekke of regel je dat via internet? Want het gaat altijd per nacht natuurlijk? Ik zou ook wel graag een xtje voor een hotel gaan. Maar weet niet zo goed hoe ik dat moet regelen ivm pinnen en adres gegevens en dat soort ongein. Hoop dat je wat tips hebt!

Hopelijk hoor je weer snel iets van je SV. Ik zit ook met smart te wachten op de mijne!

Voor dit soort dingen heeft onze lieve heer contant geld en valse adressen uitgevonden. Zorg wel dat het adres wel een bestaand adres heeft.

Meestal betaal je inderdaad voor een nacht maar v/.d Valk schiphol heeft ook dagkamers
Woon jij in de buurt van Schiphol?
Het hoeft dus allemaal niet zo moeilijk te zijn! Haha! Nog nooit problemen met gehad achteraf? En als je contant betaalt hebben ze toch helemaal geen adres nodig of wel? Bedankt voor antwoord! Ik ga maar eens ff googlen!!
quote:stewardess schreef op 04 januari 2009 @ 21:11:

Woon jij in de buurt van Schiphol?Niet echt, maar dagkamers van schiphol zijn vrij bekend dacht ik in sv land.
hihi....ik zit echt te genieten

Jammer MDR dat je zo zin in haar hebt, maar het niet kan. Wanneer is jouw volgende date?

Ik spreek mijn sv bijna iedere dag even over de telefoon, was in de vakantie lastig, maar na morgen niet meer....En via mail en msn. En sms...

Hoe doen jullie dat smsen. Wij doen altijd eerst een lege en als de andere dan niet binnen 5 minuten reageert dan niet smsne of bellen.

Petie, waar spreek jij dan af??
Weet nog niet wanneer volgende date is helaas.
@dadude....have fun!!
Een vraag voor de heren hier; hoe kwamen jullie eigenlijk op dit forum terecht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven