Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hoe komen de mods eigenlijk bij het dubbelnicken van phae en mij?

Dat is niet eens waarom we geband waren ook...

We waren geband omdat we aan het geinen waren over mijn oude nick, wat door de mods opgevat werd als vissen naar wie de nieuwe was dus nickhinten/hunten.

Na een mail van mij naar de mods waarin ik zeg dat ik de ban opzich begrijp, maar ze wel wil laten weten dat het niet om hinten ging maar om een grapje over mijn oude nick hebben ze eigenlijk per direct onze bannen teruggedraaid (waar ik niet eens om vroeg trouwens).

Dus waar komt dat dubbelnicken dan vandaan eigenlijk?
quote:Baankje1 schreef op 29 november 2016 @ 14:40:

[...]

Ze wees hem op zijn gedrag naar zijn vrouw zoals hij in andere topics schreef. . Zonder te quoten .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dubbel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Volgens mij mag je inderdaad geen info uit andere topics er bij halen. Je mag alleen linken naar het desbetreffende bericht.
Maar dan nog is de reden van de ban op de man. Dat is zo vaag, daar doe je weinig aan. Maar net hoe je het leest denk ik dan.
quote:Cookielyon schreef op 29 november 2016 @ 14:55:

In het blad komen dus ook Topics ter sprake met forummers? Wat raar.Een topic van jou is ook gebruikt voor zo'n digitaal viva-artikel (die je onder aan de pagina voor bij ziet komen). Ik weet niet of ze daar toestemming voor hebben gevraagd?
quote:Teemo schreef op 29 november 2016 @ 15:22:

[...]

Een topic van jou is ook gebruikt voor zo'n digitaal viva-artikel (die je onder aan de pagina voor bij ziet komen). Ik weet niet of ze daar toestemming voor hebben gevraagd?Dat hoeft niet, alle teksten die je hier neerzet zijn eigendom van Sanoma. Staat in de voorwaarden.
Is er in het verleden wel eens gewerkt met een soort puntensysteem wat betreft waarschuwingen of bans?

Dat zou ook kunnen werken voor staffen.

3 strikes out.

En dat je dus niet klakkeloos bij de eerste de beste staf geband kunt worden of een waarschuwing krijgt, maar dat de desbetreffende post OF forummer eerst 3 bolletjes vol moet krijgen voor er over wordt gegaan op actie. ( En dat dan de mod nog steeds beoordeeld of iets terecht is of niet/in de context)
quote:Pretzel66 schreef op 29 november 2016 @ 14:18:

[...]

Valt soms reuze mee .Dat dus.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:yasmijn schreef op 29 november 2016 @ 15:24:

[...]

Dat hoeft niet, alle teksten die je hier neerzet zijn eigendom van Sanoma. Staat in de voorwaarden.Weet ik, maar het zou wel netjes zijn als ze het vragen.
quote:Teemo schreef op 29 november 2016 @ 15:22:

[...]

Een topic van jou is ook gebruikt voor zo'n digitaal viva-artikel (die je onder aan de pagina voor bij ziet komen). Ik weet niet of ze daar toestemming voor hebben gevraagd?Wat dat weet ik niet. Waar zie je dat? Ik zie het namelijk niet. En welke topic was dat?
quote:Cookielyon schreef op 29 november 2016 @ 14:17:

Vanmorgen moest ik de auto krabben wat een feest vandaag om 06:00 begonnen met werken, 12:00 uur klaar, nog geluncht met schoonmoeder Mosterdsoep gehad heerlijk. (voor de Amsterdammers hier) ik zweer bij restaurant Spelt de mosterdsoep daar is verrukkelijk.

Laatste keer dat ik in Amsterdam ben geweest,reed de paardentram nog vlgs mij.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:simbalabimba schreef op 29 november 2016 @ 15:32:

[...]

Laatste keer dat ik in Amsterdam ben geweest,reed de paardentram nog vlgs mij.Serieus? shame on u . Ik Amsterdam geboren en getogen.
quote:Teemo schreef op 29 november 2016 @ 15:29:

[...]

Weet ik, maar het zou wel netjes zijn als ze het vragen.En dat gebeurt niet. Toen je bij het aanmelden op akkoord klikte, gaf je hier al toestemming voor.
quote:Cookielyon schreef op 29 november 2016 @ 15:35:

[...]

Serieus? shame on u . Ik Amsterdam geboren en getogen.

Oh, ik kan me best voorstellen dat mensen het een leuke stad vinden hoor, maar ik zou ff niet weten waarvoor ik er nu heen zou willen.

Kijk jij de serie Adam en Eva? Zondagavond npo3, half negen? Die speelt zich af in Amsterdam.

Leuk hoor! Echt, meen ik.

quote:Cookielyon schreef op 29 november 2016 @ 15:32:

[...]

Wat dat weet ik niet. Waar zie je dat? Ik zie het namelijk niet. En welke topic was dat?Even gegoogled om het terug te vinden: http://www.viva.nl/mama/kinderloos/
quote:Lumos schreef op 29 november 2016 @ 15:27:

Is er in het verleden wel eens gewerkt met een soort puntensysteem wat betreft waarschuwingen of bans?

Dat zou ook kunnen werken voor staffen.

3 strikes out.

En dat je dus niet klakkeloos bij de eerste de beste staf geband kunt worden of een waarschuwing krijgt, maar dat de desbetreffende post OF forummer eerst 3 bolletjes vol moet krijgen voor er over wordt gegaan op actie. ( En dat dan de mod nog steeds beoordeeld of iets terecht is of niet/in de context)wat is de functie daarvan? Het gaat niet om het aantal staffers, het zou moeten gaan om de post en/of om het gedrag van de forummers
quote:Teemo schreef op 29 november 2016 @ 15:42:

[...]

Even gegoogled om het terug te vinden: http://www.viva.nl/mama/kinderloos/Vind ik niet netjes. Het staat er zo hard.
quote:Amaqanda schreef op 29 november 2016 @ 15:05:

Hoe komen de mods eigenlijk bij het dubbelnicken van phae en mij?

Dat is niet eens waarom we geband waren ook...

We waren geband omdat we aan het geinen waren over mijn oude nick, wat door de mods opgevat werd als vissen naar wie de nieuwe was dus nickhinten/hunten.

Na een mail van mij naar de mods waarin ik zeg dat ik de ban opzich begrijp, maar ze wel wil laten weten dat het niet om hinten ging maar om een grapje over mijn oude nick hebben ze eigenlijk per direct onze bannen teruggedraaid (waar ik niet eens om vroeg trouwens).

Dus waar komt dat dubbelnicken dan vandaan eigenlijk?dat bracht Philae in. Mijn punt is dat jullie gestaft zijn vanwege nickhunten of dubbelnicken, god mag weten wat er in die staf stond. Philae zegt dat zij het niet was. Blijft de vraag waarom zij niet wordt gerectificeerd en wie het dan wel was.
quote:Cookielyon schreef op 29 november 2016 @ 15:48:

[...]

Vind ik niet netjes. Het staat er zo hard.

Het zijn je eigen woorden.

Als je niet het risico wil lopen uitgelicht te worden op de site dan moet je geen controversiële topics openen.
quote:Amaqanda schreef op 29 november 2016 @ 16:11:

[...]

Het zijn je eigen woorden.

Als je niet het risico wil lopen uitgelicht te worden op de site dan moet je geen controversiële topics openen.En alle teksten zijn eigendom van Sanoma en kunnen zowel op de vivasite als in het papieren blad gebruikt worden.
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 15:48:

[...]

dat bracht Philae in. Mijn punt is dat jullie gestaft zijn vanwege nickhunten of dubbelnicken, god mag weten wat er in die staf stond. Philae zegt dat zij het niet was. Blijft de vraag waarom zij niet wordt gerectificeerd en wie het dan wel was.

Als ik Philae was zou ik woest zijn en het modteam bestoken met mails.

Eerlijk, zolang dit niet gerectificeerd wordt bekijk je iemand toch met een schuin oog (en da's in mijn geval snel al want ik loens een beetje als ik moe ben. )

Dat moet toch niet kunnen? Ga de barricades op, Philae! Hop! Bijt van je af.

Zijn ze helemaal mal.
quote:Bambi schreef op 29 november 2016 @ 16:19:

[...]

Als ik Philae was zou ik woest zijn en het modteam bestoken met mails.

Eerlijk, zolang dit niet gerectificeerd wordt bekijk je iemand toch met een schuin oog (en da's in mijn geval snel al want ik loens een beetje als ik moe ben. )

Dat moet toch niet kunnen? Ga de barricades op, Philae! Hop! Bijt van je af.

Zijn ze helemaal mal.eens, helemaal eens
quote:Cookielyon schreef op 29 november 2016 @ 15:48:

[...]

Vind ik niet netjes. Het staat er zo hard.Dat doen ze om lezers te trekken met het shockeffect
quote:Philae2 schreef op 29 november 2016 @ 16:20:

[...]

Dat doen ze om lezers te trekken met het shockeffectVervelend vind ik het. Want dat stond er niet alleen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven