Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 29 november 2016 @ 17:27:

[...]

Ik krijg wel antwoord, maar als het te lastig wordt reageert ze gewoon niet meer.Tegen mij was ze? héél eigenwijs. Ik mag haar (ook) niet.
quote:Ikhierhuh schreef op 29 november 2016 @ 17:53:

[...]

Idem hier.

Met al mijn ban's en waarschuwingen had ik gelijk antwoord van de Mod op mijn vele mails.

Zonder resultaat, maar tsja, tis een andere verhaal.De Mod en de CM zijn verschillende functies en personen.
quote:Ikhierhuh schreef op 29 november 2016 @ 17:55:

[...]

Tegen mij was ze? héél eigenwijs. Ik mag haar (ook) niet.
quote:Phaedra_ schreef op 29 november 2016 @ 17:55:

[...]

De Mod en de CM zijn verschillende functies en personen.Oeps. Geen idee, bedankt voor de info.
Ik mag de CM ook niet.
quote:Ikhierhuh schreef op 29 november 2016 @ 17:58:

[...]

Oeps. Geen idee, bedankt voor de indo.Doe maar een f ipv een d kan heel verkeerd vallen die d.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik heb geen mening over of de CM aardig is of juist niet. Over de Mods ook niet trouwens.

Wel over hoe ze functioneren
quote:Ikhierhuh schreef op 29 november 2016 @ 17:58:

[...]

Oeps. Geen idee, bedankt voor de indo.
Ik mail zelden naar de mods. De laatste keer binnen een half uur antwoord.
quote:Phaedra_ schreef op 29 november 2016 @ 18:01:

Ik heb geen mening over of de CM aardig is of juist niet. Over de Mods ook niet trouwens.

Wel over hoe ze functioneren Dit.

Wel over hoe ze functioneren + 1.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik kwam er laatst met de mods ook niet uit, CM gemaild en sneller dan verwacht antwoord. Eens waren we het niet met elkaar, ban wel teruggedraaid. Staat alleen niet in het bantopic, dus ik vermoed dat dat misgaat maar dat zie ik dan wel weer.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:Goede-Fee schreef op 29 november 2016 @ 17:13:

[...]

Moet je maar net zin in hebben.

Daar zou ik in dit geval ont-zet-tend veel zin in hebben gehad, als ik haar was.

Dat het beleid hier een beetje gek is af en toe - soit.

Dat je vanwege dat gekke beleid openlijk beschuldigd wordt van bewust iemanden een ban aannaaien: Dat kan en mag niet gebeuren.

Straks ben jij of ik de zwarte roetpiet.

Nah, daar maak ik me wel zorgen over.
quote:simbalabimba schreef op 29 november 2016 @ 18:00:

[...]

Doe maar een f ipv een d kan heel verkeerd vallen die d.Hahahaahhha Zag ik. Blind typen hé...
quote:Het-groepje schreef op 29 november 2016 @ 18:02:

[...]

Oeps. Sorry indo's!!!
De mod zegt dat er geen mails van Philae ontvangen zijn op het adres: forum@viva.nl

Dat is toch wel gewoon het adres vanwaar je altijd mail/waarschuwing/ban ontvangt enzo?

Op welk adres van de mods heb jij die mailwisseling gehad dan, Philae?
quote:Bambi schreef op 29 november 2016 @ 18:12:

De mod zegt dat er geen mails van Philae ontvangen zijn op het adres: forum@viva.nl

Dat is toch wel gewoon het adres vanwaar je altijd mail/waarschuwing/ban ontvangt enzo?

Op welk adres van de mods heb jij die mailwisseling gehad dan, Philae?Klopt ik heb nog nooit naar een ander adres gemaild..
Die geheimzinnige vivamail ook.

Ik mail niet eens meer naar dat mailadres, gewoon meteen naar de cm.

Van forum@viva.nl krijg ik toch nooit antwoord alleen als het over plaatjesplakken gaat.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:doornroosje9 schreef op 29 november 2016 @ 17:25:

[...]

Maar nee, Ama en Phae weten dat Philae niet gestaft heeft.hoe weten zij dat dan?
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 18:20:

[...]

hoe weten zij dat dan?

Omdat Philae het zegt?

Verder vind ik het maar een raar verhaal als er totaal iets anders in de mail staat dan op het bantopic.
100den stafjes (op eigen verzoek, maar toch)

Al dat gemail (op eigen verzoek, maar toch)

Vinden jullie het gék dat de mods geen tijd hebben om hun regels bij te houden, het forum te lezen etc?!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ja maar de onderste steen moet hierin toch naar boven?

Leuk om iemand te vertrouwen op zijn/haar woord maar ik zie daar graag alsnog bewijs/rectificatie van.

Zoals ik al zei, als het klopt wat Philae zegt dan is dat echt heel erg kwalijk.
quote:Bambi schreef op 29 november 2016 @ 18:26:

Ja maar de onderste steen moet hierin toch naar boven?

Leuk om iemand te vertrouwen op zijn/haar woord maar ik zie daar graag alsnog bewijs/rectificatie van.

Zoals ik al zei, als het klopt wat Philae zegt dan is dat echt heel erg kwalijk.Eens.
Ik geloof er in elk geval weinig van, van het verhaal van Philae.

Als je als een wolf in schaapskleren wordt neergezet door de mods hier maar je bent niet boos en zegt zelfs dat je je er niet druk over kan maken en in het modtopic stampvoet je niet Wanneer Je Eindelijk Eens Een Antwoord Krijgt Van De CM maar vraag je poeslief of de CM je mails heeft ontvangen.... Ongeloofwaardig.

En joh, al heb je je er wel schuldig aan gemaakt, in een gekke bui. Sta je er niet fris op maar dat toegeven is dan in elk geval prettiger dan nu andere forummers een nogal onveilig gevoel te geven want wij kunnen dus ook zomaar de l*l zijn en openbaar beschuldigd worden van iets wat je niet wil, qua integer en betrouwbaar zijn. Ik ga er ook maar een mail aan wagen dan.

Wel over hoe ze functioneren Ze zijn heel erg lief voor jou dat weet ik wel. Hoevaak jij wel niet een ban hebt gehad, en het gaat niet volgens het systeem. Terwijl een ander er meteen uitvliegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven