Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ah ben je er weer gezellig je weet dat je kans loopt dat je weer gequote he
Ik heb de vraag in het modtopic gesteld.
quote:Ttass30 schreef op 29 november 2016 @ 19:00:

[...]

Ze zijn heel erg lief voor jou dat weet ik wel. Hoevaak jij wel niet een ban hebt gehad, en het gaat niet volgens het systeem. Terwijl een ander er meteen uitvliegt.heee
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 19:08:

Ik heb de vraag in het modtopic gesteld.Ik verwacht een gum zonder verder antwoord. Maar ik zou het inderdaad ook wel opgehelderd willen zien.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 19:08:

Ik heb de vraag in het modtopic gesteld.

Dapper.

Straks heb je een maandban voor het gebruik van het woord 'kwestie'
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 29 november 2016 @ 19:14:

[...]

Dapper.

Straks heb je een maandban voor het gebruik van het woord 'kwestie'
communitymanager@viva.nl

Ik heb hier veel ervaring mee, bracht mij niks positief, maar ze was lieeefff.
De mods modderen hier maar wat aan en opeens wordt er aan het verhaal van Philae getwijfeld? Nou leuk dan.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 29 november 2016 @ 19:16:

De mods modderen hier maar wat aan en opeens wordt er aan het verhaal van Philae getwijfeld? Nou leuk dan.Was jij het geweest i.p.v. Philae - hoe had jij het gevonden als je zo door de mods werd neergezet?

De mods modderen hier maar wat aan en opeens wordt er aan het verhaal van Philae getwijfeld? Nou leuk dan.nee wacht even: de mods hebben gezegd dat ze de staffunctie heeft misbruikt en die melding staat er nog steeds. De mods kunnen gewoon terugzien wie Phae en Ama heeft gestaft dus het is een kleine moeite om dit op te lossen. Je kan toch niet maar zo mensen vals beschuldigen?
quote:feow schreef op 29 november 2016 @ 19:14:

[...]

Dapper.

Straks heb je een maandban voor het gebruik van het woord 'kwestie'ik zal mezelf alvast even staffen

De mods modderen hier maar wat aan en opeens wordt er aan het verhaal van Philae getwijfeld? Nou leuk dan.Hierover zal ik alleen zeggen: iedere keer dat ik in haar buurt was, ik gelijk op straat zat.
quote:Ikhierhuh schreef op 29 november 2016 @ 19:16:

communitymanager@viva.nl

Ik heb hier veel ervaring mee, bracht mij niks positief, maar ze was lieeefff.er zit nu een ander. die ene heeft een paar maanden geleden afscheid genomen, dat schreef ze op een topic
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 19:19:

[...]

ik zal mezelf alvast even staffenDagggggg (hoelang moet je nu uitzitten?)
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 19:20:

[...]

er zit nu een ander. die ene heeft een paar maanden geleden afscheid genomen, dat schreef ze op een topicDaarom! Oh
quote:Ikhierhuh schreef op 29 november 2016 @ 19:20:

[...]

Dagggggg (hoelang moet je nu uitzitten?)Ik denk een week. Maar je weet het maar nooit, laatst had ik drie weken.
En was Missie- letter of Tass-nummertje of het geweest i.p.v. Philae dan hadden mensen niet zo snel genoegen genomen met 'ja maar zij zegt toch dat zij dat niet heeft gedaan?...'

Kom op zeg.

Het boeit mij verder voor geen meter of Philae wel of niet.

Het boeit mij of het modbeleid inderdaad dusdanig slecht is dat de kans bestaat dat ik de volgende keer zo wordt behandeld.

Maar Philae maakt het het er zelf qua geloofwaardigheid niet beter op. En dat kan ook aan mij liggen.

Feit is in elk geval dat het opgehelderd moet worden.
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 19:18:

[...]

nee wacht even: de mods hebben gezegd dat ze de staffunctie heeft misbruikt en die melding staat er nog steeds. De mods kunnen gewoon terugzien wie Phae en Ama heeft gestaft dus het is een kleine moeite om dit op te lossen. Je kan toch niet maar zo mensen vals beschuldigen?En in de mail over de ban staat een andere reden en Philae zegt zelf geen verzoek tot anonimiseren te hebben aangevraagd
Je bent zelf een theepot
quote:Ikhierhuh schreef op 29 november 2016 @ 19:21:

[...]

Daarom! Oh ja, dit voorjaar ofzo. in een meedenk topic over het forum geloof ik
quote:Bambi schreef op 29 november 2016 @ 19:18:

[...]

Was jij het geweest i.p.v. Philae - hoe had jij het gevonden als je zo door de mods werd neergezet?Ik snap het niet, ze heeft meerdere keren gemaild sinds zaterdag maar geen reactie. Wat moet ze nog meer dan in het mod topic vragen?
quote:SuzanneSuus schreef op 29 november 2016 @ 19:22:

[...]

En in de mail over de ban staat een andere reden en Philae zegt zelf geen verzoek tot anonimiseren te hebben aangevraagddaarom. genoeg reden om hier helderheid in te geven. Je kan met de mods discussieren over toon maar dat is subjectief. Kan ik niet eerlijk vinden maar ja niks aan te doen. Maar wat er het Philae gebeurt vind ik van een hele andere orde. Vals beschudigd worden. Dat gaat ons allemaal aan hoor.
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 19:21:

[...]

Ik denk een week. Maar je weet het maar nooit, laatst had ik drie weken.Hahahahahahahahahahah
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 19:18:

[...]

nee wacht even: de mods hebben gezegd dat ze de staffunctie heeft misbruikt en die melding staat er nog steeds. De mods kunnen gewoon terugzien wie Phae en Ama heeft gestaft dus het is een kleine moeite om dit op te lossen. Je kan toch niet maar zo mensen vals beschuldigen?Er staat niet in het bantopic: Philae heeft Phaedra en Amaquanda gestaft. Dat had nl wel gemogen, als nickhuntjager.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Bambi schreef op 29 november 2016 @ 19:22:

En was Missie- letter of Tass-nummertje of het geweest i.p.v. Philae dan hadden mensen niet zo snel genoegen genomen met 'ja maar zij zegt toch dat zij dat niet heeft gedaan?...'

Kom op zeg.

Het boeit mij verder voor geen meter of Philae wel of niet.

Het boeit mij of het modbeleid inderdaad dusdanig slecht is dat de kans bestaat dat ik de volgende keer zo wordt behandeld.

Maar Philae maakt het het er zelf qua geloofwaardigheid niet beter op. En dat kan ook aan mij liggen.

Feit is in elk geval dat het opgehelderd moet worden.dan ligt het ook aan mij.
En mss kennen de betrokken mensen elkaar? Als jij (Bambi) tegen mij zou zeggen dat jij het niet geweest bent, waarom zou ik dat dan niet geloven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven