Ervaringen: flip in extensions
dinsdag 29 november 2016 om 19:17
Wie heeft er ervaring met flip in hairextensions?
Welk merk is het beste? Ik wil dat het zo natuurlijk mogelijk lijkt.
Hoe werkt het? Koop je zelf zo'n ding en klaar of koop je die bij de kapper? Moet het nog gekleurd en geknipt om het met je haar te matchen?
Kun je er een staart mee of alleen maar los? Voel je het zitten?
Welk merk is het beste? Ik wil dat het zo natuurlijk mogelijk lijkt.
Hoe werkt het? Koop je zelf zo'n ding en klaar of koop je die bij de kapper? Moet het nog gekleurd en geknipt om het met je haar te matchen?
Kun je er een staart mee of alleen maar los? Voel je het zitten?
dinsdag 29 november 2016 om 19:36
https://www.youtube.com/watch?v=3zSeWnENRyA
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
dinsdag 29 november 2016 om 20:04
Je bedoelt dat met dat touwtje toch? De kleur stemmen ze vooraf met je af. Daarna moeten ze hem bestellen. Die van mijn moest 'op maat' worden geknipt. Ze doen hem in en dan knippen ze hem met de vorm van je haar mee.
Ik vind wel dat je het touwtje voelt na een paar uur. Het snijdt best wel in je hoofdhuid. En je moet het ook goed indoen, anders zie je het touwtje zitten. Ik vond een staart wat lastig. Wel een halve staart.
Ik vind wel dat je het touwtje voelt na een paar uur. Het snijdt best wel in je hoofdhuid. En je moet het ook goed indoen, anders zie je het touwtje zitten. Ik vond een staart wat lastig. Wel een halve staart.
dinsdag 29 november 2016 om 20:38
Ik heb er twee in de kast hangen, maar draag ze nooit meer. Na een paar uur word ik gek van de jeuk, en ik vind ook dat ze snel gaan klitten.
Ook vind ik ze niet echt geschikt voor superdun haar, omdat je hem dan namelijk zou kunnen zien zitten.
Je moet hem meestal wel bij laten knippen en/of uit laten dunnen.
Ook vind ik ze niet echt geschikt voor superdun haar, omdat je hem dan namelijk zou kunnen zien zitten.
woensdag 30 november 2016 om 07:44
woensdag 30 november 2016 om 09:41
quote:*petitpois* schreef op 29 november 2016 @ 20:38:
Ik heb er twee in de kast hangen, maar draag ze nooit meer. Na een paar uur word ik gek van de jeuk, en ik vind ook dat ze snel gaan klitten.
Ik heb er ook wel eens over nagedacht, voornamelijk om mijn haar dikker te laten lijken (dus niet per se voor lengte).
Maar dat is dus blijkbaar geen goed idee als je dun haar hebt?
Ik heb er ook wel eens over nagedacht, voornamelijk om mijn haar dikker te laten lijken (dus niet per se voor lengte).
Maar dat is dus blijkbaar geen goed idee als je dun haar hebt?
woensdag 30 november 2016 om 09:54
Je kan het gewoon bij de Surinaamse toko kopen. Er zit er 1 in Den Haag, in de stad. Kost € 50,-. Je koopt de kleur die het meest bij je haar past. Het gaat er heel makkelijk in en blijft goed zitten. Niemand heeft ooit gezien dat ik het in had en heb het jaren ingehad. Ik vond het vervelend dat ik het elke dag in moest doen, dus heb nu extensions.
Voor de goede orde: ik heb het nu over de 'clip in' extensions. Die je dus met een schakeltje makkelijk in en uit kan klikken.
Voor de goede orde: ik heb het nu over de 'clip in' extensions. Die je dus met een schakeltje makkelijk in en uit kan klikken.
Don't worry, be happy!