Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ben het met WM eens LM, denk ook dat het beter voor je is, om FBM helemaal uit je systeem te deleten. Even helemaal blanco, proberen te genieten van je eigen leventje hier in NL, leuke dingen doen, uiteindelijk sta je dan misschien wel open voor een leuke vent, gewoon lekker dichtbij in NL, die wel voor je wil gaan...

Klinkt misschien ook hard hoor, maar wat heeft het voor zin om contact te houden, met iemand die mijlenver weg zit?

Denk dat je het dan juist moelijker voor jezelf maakt, want elke vorm van contact zou je ook weer hoop geven, en zo blijf je in die vicieuze cirkel... Begrijp je wel, houden van iemand, stopt niet van de ene op de andere dag, moet slijten!
Wow Xenia...ik wou het nog netjes zeggen, maar jij zegt wel wat ik ook denk, alleen probeerde ik het nog enigszins beschaafd te verwoorden...dat is ook precies waarom iedereen jouw posts zo kan waarderen, no nonsens, relativeren, recht voor z'n raap, en daardoor sta je gelijk weer ff met beide voetjes op de vloer...werkt iig zeer verhelderend, en denk dat LM er veel aan heeft....
En accepteer het feit dat je een zwak voor iemand kunt houden, zonder dat daar een relatie in zit. Deze man was al fout toen je met hem in zee ging (niet dat jij niet fout was, maar dat geef je zelf ook toe) en hij heeft je - ook toen hij niet meer bezet was - alleen maar aan het lijntje gehouden. Geloof niet in de gouden bergen, want die heeft hij je vast al 10000x beloofd en daar heb je ook al die 10000x verdriet van gehad. Aan andere kant geef je hem teveel speelruimte, dat kun jij alleen veranderen. Als ie om je geeft, zal hij alleen maar respect voor je hebben als je zegt dat t genoeg voor je is geweest en je de vrijheid en het geluk gunnen met iemand anders. Liefde is ook loslaten...
Mozz...nee..er is niets op tv!
Hoi Xen, Klinkt als een hele fijne middag/avond die je gehad hebt! En wat een wijze woorden weer! (f)
Hai Indi, thanks (ik ben weer in vorm geloof ik). Jij had dus ook een gezellige avond gisteren?
Just for Xenia
Ik ben ook wel trots dat ik mijn knuffeldrang heb weten te bedwingen..
Je had dus wel een knuffelmoment?

Maar met vrienden mag je toch ook wel knuffelen? Of gaat R. er dan gelijk wat van denken?
*knuffelt Xenia*

(doe je dat wel met vrouwen?)
Oh wat lief Wmmetje! thanks!

Hoop dat t goed gaat met je! Geen swinging moods?
quote:Xenia66 schreef op 04 januari 2009 @ 23:25:

Oh wat lief Wmmetje! thanks!

Hoop dat t goed gaat met je! Geen swinging moods?

Behoorlijke swinging moods But what else is new?

Ik word er zelf gewoon ook een beetje moe van, dat ik zo snel uit het veld ben geslagen....
Ik wil R geen valse hoop geven en er ook geen V+ van maken, maar op de bank had ik wel even tegen hem aan willen liggen eerlijk gezegd...wel hand in hand (in zijn jaszak bbrrrr koud) aan de wandel.

Ik knuffel wel vrouwen hoor, MP. :-) knuf terug dus!
Maar waarom dan WM? en ik vraag dit echt niet met een zucht...
ik heb een hele leuke avond gehad..moest even niets van de mannen hebben (liep gauw weg nadat een vreemde kerel me een gelukkig nieuwjaar ging wensen), maar ik heb me uitstekend vermaakt!
Maar door tegen iemand aan te kruipen hoeft het toch niet gelijk een V+ te zijn? Hand in jaszak doe ik ook wel, hand in hand alleen met in een relatie.

Ik snap dat je R. geen valse hoop wilt geven. Heb je nog gevoel dat R. hoop heeft?
Haha Indi en je zit niet eens in de sekte!
Ik weet niet of R nog hoop heeft, ik denk t niet hoor. Maar weet wel dat ie nog steeds gek op me is. Probeer daarom het lichamelijk contact te beperken zeg maar.
Lief dat je dat er even bij vermeld.

VM is met ex even naar de ikea geweest, ook was ze nog bij hem thuis om nog spullen uit te zoeken. Ik wist al, want daar hadden we oa. vrijdag over gehad, dat er nog spullen lagen. Wel woont ze al in haar eigen huis.

Ik trek dat gewoon zo slecht, als ik dat op het moment hoor. Vandaag dus. Hij is er wel heel eerlijk over......

Verder lekke band met auto, bekeuring, weer woordenwisseling met moeder.......
Ik wens jullie een prettige nacht! Ik ga zo slapen, wekker een beetje op tijd voor morgen, zodat ik dinsdag wel weer lekker aan de bak kan!

Indi, niet bang zijn voor alles wat je nog te wachten staat. Het maakt je juist tot wie je bent/worden wilt.

Ik weet niet meer wie het schreef, maar het ging over het moeizame wat je met de ene man hebt en het 'logische' wat je met de ander hebt. Als je geen man hebt en er naar verlangt kan je balen dat er niemand is om dat mee te hebben, en dan zoek je naar iemand om dat gevoel mee te krijgen en als je elke keer weer het deksel op je neus krijgt, dan is dat zo pijnlijk. En als er dan iemand voorbij komt met wie het wel 'logisch' voelt, lijkt het ineens allemaal heel makkelijk en vanzelf te gaan. Alsof al dat moeizame geneuzel van eerder niet heeft bestaan ofzo...

Nou ja, trusten ladies en voor LM, blijf lekker je hart luchten hoor!
quote:Xenia66 schreef op 04 januari 2009 @ 23:31:

Ik weet niet of R nog hoop heeft, ik denk t niet hoor. Maar weet wel dat ie nog steeds gek op me is. Probeer daarom het lichamelijk contact te beperken zeg maar.Ja heel logisch, als iemand nog gevoelens voor je heeft ga je het niet moeilijker maken dan het is. Ookal heeft diegene geen hoop meer. In een bepaalde richting is het toch moeilijk...
Algehele kutdag dus! Maar wat vind je erg dan? Dat ie met ex is of dat ie die tijd met haar bij jou door had kunnen brengen?

Hij is er wel eerlijk in, had ook niets kunnen zeggen natuurlijk..

Ik denk dat je maar even afstand moet nemen van je moeder, zal ook beter zijn als je weer aan t werk bent of niet?

Ik heb nix van mijn moeder gehoord sinds de ruzie...ben bang dat ze mij niet mag bellen van hem..
Lekker slapen, Pop! (f)

Ik ben nog klaar wakker en weer eens aan de wijn..

@Wm: Dikke knuffel!

@xenia: Ik weet gewoon niet hoe ik met aandacht van mannen moet omgaan..vind het allemaal eng. Ik ben echt een groentje zoals je al eerder hebt kunnen lezen..
Truste Pop!
Inid, komt vanzelf hoor! Als er een echt leuke man op je af komt, ga je op automatische piloot ::-) kijk het eerst maar een beetje aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven