Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Geniet allemaal van het onder de wol kruipen!
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 01 december 2016 @ 18:19:

Geniet allemaal van het onder de wol kruipen! Onder de wol, onder de echte dons... Ik vind dat zo heerlijk, maar man is allergisch. Dus ik moest kiezen: man in bed of lekkere dekens en kussens. Zo nu en dan herinner ik hem aan het feit dat ik toch wat op heb moeten geven om met hem in bed te liggen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hier is het eigenlijk onder het synthetische
Onder de wol, dat klinkt mij toch een klein beetje raar in de oren.

Ik moet gaan koken. Had het mezelf al heel gemakkelijk gemaakt, want ik heb chicken tika uit de vriezer gehaald. Wil er brood bij roosteren. En wat komkommer bij snijden voor de koelte. Maar ik heb geen zin om op te staan.
Ik maak een dealtje met je Wollie: ik sta op, rij naar je toe en tegen die tijd heb jij het eten op tafel staan
quote:Oudblond schreef op 01 december 2016 @ 18:33:

Ik maak een dealtje met je Wollie: ik sta op, rij naar je toe en tegen die tijd heb jij het eten op tafel staan

Is goed, maar ik moet je waarschuwen: er zijn hier nogal wat opbrekingen, dus je moet over Hamburg.

Maar ik ga het wel even doen, heb toch wel zin in iets te eten.
Ik rij sowieso altijd over Parijs! Hmmm..... kan ik net zo goed daar eten.

Doe maar even, goed voor je. Ik pluk een Italiaanse maaltijdsoep uit de vriezer. Stokbroodje erbij, kaas na. Prima maaltijd.
Heerlijke bami gegeten vanavond.

Vanmiddag heel gezellig geluncht met 2 vriendinnen. Was fijn om weer even wat anders te zien en horen dan mijn eigen huis!
Wat fijn Takkie, dat je 'wereld' weer wat groter en aangenamer wordt! Is de pijn te doen intussen?
Wij hadden nasi goreng met een gebakken ei. Op het ei na had ik het gisteren al gemaakt.
quote:dolfje schreef op 01 december 2016 @ 18:46:

Wij hadden nasi goreng met een gebakken ei. Op het ei na had ik het gisteren al gemaakt.Na jouw vakantie had ik verwacht om Hollandse pot van je te lezen!
Kippenragout, rijst en erwtjes.
quote:Oudblond schreef op 01 december 2016 @ 19:24:

[...]

Na jouw vakantie had ik verwacht om Hollandse pot van je te lezen!Haha ja dat zou je denken maar onze nasi is voor ons ook al zo gewoon
En nu thee, kinderen en ik hadden om 17.30 al gegeten ivm sport en oppassen. Man was pas 18.45 thuis door de file. Hij was om 17.15 gaan rijden. Normale rit is 50 minuten, die was het flink zat.
quote:MissWollstonecraft schreef op 01 december 2016 @ 09:18:

[...]

Wow, heftig Boots. Wat goed dat je dat doet, dat vind ik moedig.

+1

quote:Hunniebunnie schreef op 01 december 2016 @ 09:47:

Gisteren 1 minuut van het programma 'Een dubbeltje op zijn kant' gezien, maar meteen uitgezet. ....
Ja pijn is goed te doen Blond, als ik me maar rustig houd.

Ik dacht gisteren dat ik wel even een was kon opvouwen maar dat is dan net effe teveel van het goede, moet ik in 2 of 3 etappes doen.

Ik ben gisteren ook weer naar de sportschool gegaan. Daar kan ik op een loopband lopen en stoppen als het te veel wordt. Als ik buiten een rondje loop en mijn been begint pijn te doen moet ik nog wel naar huis!

Hoe gaat het bij en met jou? Krijgt het verdriet om je poezedame een plekje? En hoe gaat het met de andere poes?
Stammers, de surprise is af en ik ben wel tevree

Ik neem het voorwerp morgen met plezier mee

Ook het gedicht is mij wel naar zin

Dus ik duik nu snel mijn bedje in.

Knuffel voor wie hem kan gebruiken, ik heb gedurende de dag een paar serieuze bijdrages voorbij zien komen.
Wakker. Al dik 2 uur dus ik ben maar opgestaan. Moet helaas pas om 13.00 werken tot 21.00 vanavond dus dat zal niet mee vallen..
Hier ook al sinds 5.15 op, maar dat is normaal Wel lekker geslapen en nu beslissen wat ik op mijn vrije dag ga doen. Ik wil eigenlijk mijn boekenkast een keer herinrichten, de planken op andere afstanden hangen etc. Maar hij is 4 meter breed en 2,50 hoog, dus dat is een heel karwei. Hmmm, vandaag maar even niet.

Ben weken verkouden geweest en nu heb ik een plek net onder mijn borst die pijnlijk is, zeker bij het inademen. Zal wel spierpijn zijn want ik heb verder geen klachten, maar jaren geleden heb ik ooit pleuritis gehad na een langere verkoudheid en dan spookt dat toch wel door mijn hoofd "het zal toch niet...."

Fijne dag iedereen! En voor degenen die nog moeten werken: succes en het is bijna weekend!
Ik was om 0400 uur wakker en ben er om 0500 maar uitgegaan.

Ben op werk. Tot 1200 uur.

Volgende week doe ik weer hele dagen, als dat gaat. Ik probeer he gewoon.

En vanmiddag naar de kapper, sinds ik met de arm zit, ben ik daar 2 keer per week, even in model brengen.
Ik had een afschuwelijk virus.

Maar ik had geen zin om er over te praten

Ben nog steeds zo slap als een vaatdoek.

Dus vandaar dat ik zo stil was.
Oei Leo. Beterschap nog dan!
Mogguh

Lé Beterschap!

Ik zit te wachten op CT. Niet heel veel zin om opgesloten te liggen in dat ding.

Liever nog prikken met naalden dat dat.
Goeiemorgen.

Beterschap Leo.

Puss, snap ik helemaal! Als ik voor een MRI moet gebeurd dat alleen na het innemen van verdovende drugs. Vreselijk!! Sterkte vandaag
Mogguh!

Beterschap Leo en Woll.

Sterkte vandaag weer Puss!

Ik ben vrij maar ze zijn nog steeds kozijnen aan het plaatsen. Dus ik moest vroeg op en probeer nu klussen te verzinnen waarbij ik de mannen niet in de weg loop. Net wilde ik de wasmachine aanzetten maar de heren hebben dat stopcontact in gebruik (de hele week al). En dan tóch drie keer op het knopje drukken en denken 'waarom doettie het nou niet?'

Eerst maar koffie.
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven