Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.

Wie gaat er kijken?
Volgens mij heeft Dio met Jessie gepraat op winnaars eiland en heeft ze alsnog gestemd op Thomas.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Bijzondere wending, zal gezellig worden op het eiland.

Ik verbaas met over JayJay ik vond het echt een draak maar zo met Bertie op het eiland is gewoon echt heel liefig en vind ik hem weer sympatiek.

Anna vind ik echt nietszeggend. Beetje boos doen terwijl ze al die tijd in complotjes zat,
tja dat dacht ik ook, maar ze zei in de camera bij de eilandraad dat ze niet ging stemmen.
Waarom is iemand toch zo verbaasd als hij "erbij genaaid" wordt?! Hebben zij dan nog nooit Robinson gevolgd?! Zo gaat het toch al jaren? Je zit in een spel......
Ik heb me bescheurd om het gezicht van Suzanne op de eilandraad. Terwijl ze met z'n vieren over elkaar heen vielen over de stemming en Suus hilarische gezichten trok. Eigenlijk vind ik Dio helemaal niet leuk meer na wat hij flikte met Jessie samen.

Vond het echt lullig voor Thomas.

Nu ben ik voor Bertie, Jay en Suus. 1 van die drie mag van mij winnen.
Eindelijk weer es een leuke aflevering met een verrassend einde!
quote:SignOfLife schreef op 02 december 2016 @ 09:50:

ik miste helemaal wie nou op wie heeft gestemd;

thomas en anna stemden op suus?

jessie zei dat ze niet gestemd had?

dio op thomas?

inclusief de zwarte stemmen kom ik dan niet bij de uitkomst dat thomas eruit ligt. of heb ik iets gemist?Thomas en Anna op Suus, dus met de zwarte stem had Suus 3 stemmen tegen. Suus had zelf 3 stemmen, die heeft ze alledrie op Thomas gezet waardoor hij er 4 tegen had. Dio en jessie hebben niet gestemd.
En zo ontzettend dom van Anna dat ze haar immuniteitsstem inzette..
Ik hoop dat Bertie of Suzanne wint.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:janna-sophie schreef op 02 december 2016 @ 11:23:

En zo ontzettend dom van Anna dat ze haar immuniteitsstem inzette..Ik heb ook even gemist wat daar de logica achter was. Ze hadden afgesproken op Suzanne te stemmen, maar waarom moest zij dan nu haar immuniteit inzetten?
quote:janna-sophie schreef op 02 december 2016 @ 11:22:

[...]

Thomas en Anna op Suus, dus met de zwarte stem had Suus 3 stemmen tegen. Suus had zelf 3 stemmen, die heeft ze alledrie op Thomas gezet waardoor hij er 4 tegen had. Dio en jessie hebben niet gestemd.

Nee toch? Anna had enkel een immuniteitsstem, die heeft ze ingezet. Thomas heeft op Suzanne gestemd, Suzanne op Thomas , Dio en Jessie ook op Thomas. Zo lag Thomas er dus uit.

Dio had het erover dat hij op Thomas ging stemmen en dat zal hij wel besproken hebben met Jessie.

Tenminste dit is wat ik eruit begreep.

Ik raak altijd totaal het spoor bijster tijdens de eilandraad.
quote:Caledoniaxx schreef op 02 december 2016 @ 11:45:

[...]

Nee toch? Anna had enkel een immuniteitsstem, die heeft ze ingezet. Thomas heeft op Suzanne gestemd, Suzanne op Thomas , Dio en Jessie ook op Thomas. Zo lag Thomas er dus uit.

Dio had het erover dat hij op Thomas ging stemmen en dat zal hij wel besproken hebben met Jessie.

Ik raak altijd totaal het spoor bijster tijdens de eilandraad.Bij het stemmen zelf zeiden dio en jessie toch allebei dat ze niet gingen stemmen? Toch?
Ik weet in elk geval zeker dat Jessie niet gestemd heeft
Dio heeft wel gestemd
@mendy; ik herhaal mezelf maar even over de reden waarom Anna die immuniteitsstem inzette.quote:girasole3 schreef op 01 december 2016 @ 22:02:

[...]

Anders zou ze die volgende week overhouden en zo dus automatisch de halve finale ingaan en 'de afspraak' was dat degene met een zwarte stem naar huis zou gaan; want dat was 'eerlijk'
Dio had nog 3 stemmen en heeft 2 stemmen ingezet op Thomas.
Ben blij dat Dio dit gedaan heeft ,al vind ik het wel hypocriet na zijn aanval op Jalou toen Dave eruit gestemd werd. Maar het werd wel erg saai op deze manier.

En Anna...hoe ontzettend naief en dom kun je zijn om je immuniteitsstem in te zetten.

JayJay, Bertie en Suzanne in de finale!
Jeetje, wat je laat die Thomas zich kennen, zeg. Hartstikke boos, en toch zeggen dat het hem allemaal niks uitmaakt. Ik vind het een super slimme zet. Wel stom van Dio dat hij destijds zo boos was op Jalou, maar het blijft een spel. Wat dacht die Anna nou, iedereen speelt toch om te winnen, ze hadden haar op het laatst ook niet gespaard, hoor. Niemand niet. Tactisch heel erg slim.
quote:Caledoniaxx schreef op 02 december 2016 @ 11:45:

[...]

Ik raak altijd totaal het spoor bijster tijdens de eilandraad.

Nee:

Jessie: niet gestemd

Dio: 1 stem op Thomas

Susanne: Thomas

Thomas: susanne

Anna: immuniteitsstem

Dat maakt: 2 stemmen voor susan en 3 voor Thomas. Plus hun zwarte stemmen.

Ik vond het slim gespeeld van dio en de uitval van Anna op Jessie echt overdreven.

Doet de me beeste denken aan 2 pubermeisjes waarvan de 1 onwijs dominant is en voor de ander bepaalt wat ze moet doen en denken.
lilah, in jouw lijstje staan er toch maar 2 voor Thomas.
Had dio geen 2 stemmen ingezet?
Thomas had ook een zwartestem kerenza.
quote:fee90 schreef op 03 december 2016 @ 10:10:

Thomas had ook een zwartestem kerenza.Ja, weet ik maar daarna staat nog "Plus hun zwarte stemmen". Want Suzanne had ook een zwarte stem, toch?
Nee. Suzanne hadden drie stemmen, die ze allemaal heeft ingezet op Thomas. Dio en jessie hebben niet gestemd, wat je kon zien op de eilandraad. Thomas en Anna allebei een stem op Suzanne. Dio zei ook op die biechtstoel, dat als hij 1 stem op Thomas zou zetten, Thomas er 5 zou hebben (samen met de zwarte stem en de stemmen van Suzanne). Aangezien Thomas er 4 had, heeft hij dat dus niet gedaan. Suzanne had haar stemmen opgespaard, omdat ze eigenlijk met Jessie op Dion zou stemmen.
quote:Kerenza schreef op 03 december 2016 @ 09:54:

lilah, in jouw lijstje staan er toch maar 2 voor Thomas.Oh ja haha wat een verwarrend gedoe. Dan weet ik het ook niet meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven