Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:karin12345 schreef op 02 december 2016 @ 17:11:

[...]

Waarmee dan?

Ik heb het verschillende keren geprobeerd, maar het blijft niet zitten.Gelnagellak doet 't em!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 17:12:

[...]

Gelnagellak doet 't em!

Ok, bedankt.

Misschien gaan ze nu in de buurt wel geloven dat ik gewoon heel chique ben.

[...]

TO heeft gezondheidsproblemen en een zoon met een etiket, dus sommige eisen begreep ik heel goed. Maar met die eisen vind je gewoon niets in het centrum of in oud zuid. En ja de Bijlmer is er inderdaad in de afgelopen 10 jaar heel erg op vooruit gegaan. Mensen geloven het nog niet maar volgens de statistieken van de politie is het het tweede veiligste stadsdeel van Amsterdam.

Aha, dan weet ik over welke forumster het gaat. Mjah, dan wordt het al wat lastiger iets passends te vinden.

Maar ik denk dat elk weldenkend mens weet dat juist in het centrum er weinig is wat én betaalbaar is, én aan alle eisen voldoet. Dat zal voor andere steden niet veel anders zijn.

[...]

Gelnagellak doet 't em!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 02 december 2016 @ 17:10:

[...]

Hoe gaat het met je?

Best goed eigenlijk

En met jou?
quote:Grobbekuiken schreef op 02 december 2016 @ 17:18:

[...]

Aha, dan weet ik over welke forumster het gaat. Mjah, dan wordt het al wat lastiger iets passends te vinden.

Maar ik denk dat elk weldenkend mens weet dat juist in het centrum er weinig is wat én betaalbaar is, én aan alle eisen voldoet. Dat zal voor andere steden niet veel anders zijn.

Forumster?

Waarom niet gewoon de naam zeggen? Dit is toch napraat?
quote:Grobbekuiken schreef op 02 december 2016 @ 17:19:

[...]

Best goed eigenlijk

En met jou?

Hier alles goed. MeneerParker zou een beetje minder mogen werken als je het mij vraagt, en de jongste kat is nog steeds een duivels geval.

Verder is alles heel goed. Niet te geloven hoe burgerlijk ik geworden ben
Sociale huur en ongenoegen over voorrang.

Dit topic is het.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:DorothyParker schreef op 02 december 2016 @ 17:25:

[...]

Verder is alles heel goed. Niet te geloven hoe burgerlijk ik geworden ben Heerlijk juist, burgerlijk zijn.
quote:simbalabimba schreef op 02 december 2016 @ 17:31:

Sociale huur en ongenoegen over voorrang.

Dit topic is het.

Dat dacht ik al. Maar waarom niet gewoon de naam zeggen? Mag dat niet meer?

Dit vind ik veel erger.
quote:karin12345 schreef op 02 december 2016 @ 17:32:

[...]

Heerlijk juist, burgerlijk zijn.Vind ik inmiddels ook wel, lekker rustig zo.
quote:DorothyParker schreef op 02 december 2016 @ 17:34:

[...]

Dat dacht ik al. Maar waarom niet gewoon de naam zeggen? Mag dat niet meer?

Dit vind ik veel erger.Oh, had niet eens een reden of zo.
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 16:58:

[...]

Nee hoor kuikentje. Zuidoost is echt heel leuk maar heeft een slechte naam. Nieuw West ligt tegen Osdorp aan en is wat mij betreft een stuk aangenamer dan Osdorp (dichter bij het centrum ook).

Die TO vond dat allemaal te min, Centrum of Zuid moest het zijn. Boerderij op de Dam idee en dan liefst met personeel True. In iedere wijk heb je slechte stukken en die veranderen ook nog weleens. Maar die stadsboerderij wil iedereen natuurlijk
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 02 december 2016 @ 17:39:

[...]

True. In iedere wijk heb je slechte stukken en die veranderen ook nog weleens. Maar die stadsboerderij wil iedereen natuurlijkNah ik heb liever het paleis op de Dam hoor
Jee Ttass waarom heb je deze avatar genomen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Wat is een stadsboerderij in Amsterdam?

Wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:YellowDiamond schreef op 02 december 2016 @ 17:41:

[...]

Nah ik heb liever het paleis op de Dam hoor Moet er niet aan denken, zelfs niet met stapels personeel.
Ik snap dat gezeik over de bijlmer niet. Alles is bijna vernieuwd en er staan nu mooie huizen.

[...]

Nee hoor kuikentje. Zuidoost is echt heel leuk maar heeft een slechte naam. Nieuw West ligt tegen Osdorp aan en is wat mij betreft een stuk aangenamer dan Osdorp (dichter bij het centrum ook).

Die TO vond dat allemaal te min, Centrum of Zuid moest het zijn. Boerderij op de Dam idee en dan liefst met personeel Eens met die TO! oost erbij dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Die TO vond dat allemaal te min, Centrum of Zuid moest het zijn. Boerderij op de Dam idee en dan liefst met personeel

2 van de 8 stadsgedeelten had ze uitgevinkt toch?

Eisenpakket vond ik wel meevallen, dat ze zoveel mogelijk probeert rekening te houden met haar gezondheid en zoon, snap ik wel.

[...]

Die TO vond dat allemaal te min, Centrum of Zuid moest het zijn. Boerderij op de Dam idee en dan liefst met personeel Ik woon jaren in nieuw-west echt een fijne buurt.
Zooo Noushi, jij zit er weer feestelijk bij!

quote:YellowDiamond schreef op 02 december 2016 @ 17:41:

[...]

Nah ik heb liever het paleis op de Dam hoor Ben je er weleens in grweest? Je kunt achter het balkon lopen
Je bent zelf een theepot
quote:simbalabimba schreef op 02 december 2016 @ 17:51:

[...]

2 van de 8 stadsgedeelten had ze uitgevinkt toch?

Eisenpakket vond ik wel meevallen, dat ze zoveel mogelijk probeert rekening te houden met haar gezondheid en zoon, snap ik wel.

En al meer dan 10 jaar? dacht ik samen met haar zoon op 1 slaapkamer moeten slapen is natuurlijk ook verre van ideaal.

Die zoon is intussen een puber en moet gewoon een eigen kamer hebben.
quote:simbalabimba schreef op 02 december 2016 @ 17:51:

Zooo Noushi, jij zit er weer feestelijk bij!Gezellig weer hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven