Mode & Beauty alle pijlers

Undercut kapsel

03-12-2016 19:26 26 berichten
Ik zit er over te twijfelen om een undercut te laten maken. Ik bedoel dan alleen het een driehoek aan de achterkant.

Je kan dus het laten zien als je je haar hoog draagt en als je laag draagt zie je er niks van.

Ben benieuwd wat mensen hiervan vinden
Waarom twijfel je?

Zoiets?

Wel grappig. Maar ik zou het alleen doen als je een hele dikke bos haar hebt.
Alle reacties Link kopieren
Mooi
Ik vind het leuk, maar denk eraan dat je elke 2-4 weken ofzo zal moeten laten bijscheren wil je het strak houden. Dus heb je een handige partner/vriendin?
Volgens mij moet je dat bijna wekelijks bijhouden, of valt dat mee?
quote:lolly-pop schreef op 03 december 2016 @ 19:42:

Volgens mij moet je dat bijna wekelijks bijhouden, of valt dat mee?Als je er een motiefje in wil, dan elke 2 weken ofzo. Wil je het gewoon opgeschoren, dan kan je het eventueel nog rekken tot 4 weken, maar dat is al de limiet.
Ik heb een hele dikke bos met krullen dus als ik het wil verbergen gaat dat makkelijk.

Weet niet waarom ik twijfel misschien inderdaad het bijhouden. Maar dat zou mijn man beat kunnen doen.

Dan maar een leuk patroontje kiezen
Leuk!
Ik vind het zeer lelijk.. sorry..

Maar sommige mensen zijn er wel het type voor en kunnen het hebben.
afschuwelijk
Ik vind die patroontjes in het haar altijd tokkie achtig
Bij een puber of hippe twintiger vind ik het best leuk (vooral als ze het dan invlechten van onder naar boven en eindigen in een knot). De dertigers die ik ken doen het vanwege praktische zaken (sport), alhoewel ik persoonlijk de praktische meerwaarde nog niet zo 1,2,3 zie bij iets dat om de twee weken moet worden bijgewerkt. Doe mij dan maar een ouderwetse haarband-met-staart/knot
Heel erg leuk! Als ik een dikke bos haar had zou ik het allang een keer gedaan hebben. Voor bijhouden van de ondercut en de figuren kan je heel goed bij de black hair herenkappers terecht. Die zijn heel goed in figuren en niet zo duur.
Keep on, keep keepin' on....
Ik hou ervan!

Ook wanneer 1 zijkant zo is bewerkt!

Ik heb er ook tijdje over nagedacht, zijkant dan. Ivm zakelijke verschijning die absoluut noodzakelijk is is dat voor mij onmogelijk uit te voeren. Blijf het wauwie vinden!
Als je een dikke bos haar hebt en het goed uitgevoerd is dan vind ik het bij sommige mensen best leuk staan.

Maar niet als mensen zo'n dun bosje haar hebben een deel wegscheren dan een staartje o.id. gaan dragen en een pielerig plukje op hun achterhoofd hebben :P
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Gaaf en stoer, ik wou het ook, maar heb er de lef niet voor.
Ik heb het nu al bijna 2 jaar, ik heb heel erg veel en dik haar en als ik een lage staart maak zie je er ook niets van. Ervoor gekozen vanwege 3x per week sport met veel zweten (en de bijbehorende klitten in mijn nek omdat mijn hoofd bijna constant in beweging is) en er nog altijd superblij mee. Mijn vriend werkt het elke 2 weken bij met een baardtrimmer. 1x een patroontje erin laten doen, maar viel een beetje tegen dus daarna nooit meer gedaan.
Leuk! Je kan het ook zo laten doen zodat je je eigen haar er nog overheen kan doen, en je het niet meer ziet. Tenminste dat had ik een tijd. Kon ik zelf bedenken wanneer ik wat wilde. Wel een crime met uitgroeien trouwens, maar als je alleen je nek doet maakt dat wat minder uit dan bijvoorbeeld de zijkant.
Ik vind het gaaf!

Ik heb zelf zo'n 3 jaar terug een side cut gehad. Vond/vind dat ook enorm gaaf. Alleen ik zou nooit meer een 'stuk' uit mijn haar scheren omdat het uitgroeien LANG, HEEL ERG LANG duurt. Ik heb mijn haar op schouderlengte en pas na dik 2 jaar was mijn haar overal weer even lang.
komt me wat gekunsteld over
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je ziet die aan één kant kaalgeschoren vrouwen vaak bij Cheaters. Bijna altijd afro-vrouwen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik vind dat echt mooi. Had het ook bijna gedaan met mijn dikke bos haar maar ik wil mijn haar ook langer laten groeien dus heb het uiteindelijk niet gedaan.

Patroon is leuk maar je moet het inderdaad bijhouden.
quote:retrostar schreef op 03 december 2016 @ 21:36:

Je ziet die aan één kant kaalgeschoren vrouwen vaak bij Cheaters. Bijna altijd afro-vrouwen.Onzin, ik zie van allerlei soorten mensen met een undercut lopen, man/vrouw en allerlei culturen.
Ik heb een gehele undercut, alleen bovenop is het iets langer en gekleurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven