Undercut kapsel
zaterdag 3 december 2016 om 19:44
zaterdag 3 december 2016 om 20:07
Bij een puber of hippe twintiger vind ik het best leuk (vooral als ze het dan invlechten van onder naar boven en eindigen in een knot). De dertigers die ik ken doen het vanwege praktische zaken (sport), alhoewel ik persoonlijk de praktische meerwaarde nog niet zo 1,2,3 zie bij iets dat om de twee weken moet worden bijgewerkt. Doe mij dan maar een ouderwetse haarband-met-staart/knot
zaterdag 3 december 2016 om 20:11
zaterdag 3 december 2016 om 20:33
Als je een dikke bos haar hebt en het goed uitgevoerd is dan vind ik het bij sommige mensen best leuk staan.
Maar niet als mensen zo'n dun bosje haar hebben een deel wegscheren dan een staartje o.id. gaan dragen en een pielerig plukje op hun achterhoofd hebben
Maar niet als mensen zo'n dun bosje haar hebben een deel wegscheren dan een staartje o.id. gaan dragen en een pielerig plukje op hun achterhoofd hebben
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
zaterdag 3 december 2016 om 21:10
Ik heb het nu al bijna 2 jaar, ik heb heel erg veel en dik haar en als ik een lage staart maak zie je er ook niets van. Ervoor gekozen vanwege 3x per week sport met veel zweten (en de bijbehorende klitten in mijn nek omdat mijn hoofd bijna constant in beweging is) en er nog altijd superblij mee. Mijn vriend werkt het elke 2 weken bij met een baardtrimmer. 1x een patroontje erin laten doen, maar viel een beetje tegen dus daarna nooit meer gedaan.
zaterdag 3 december 2016 om 21:11
Leuk! Je kan het ook zo laten doen zodat je je eigen haar er nog overheen kan doen, en je het niet meer ziet. Tenminste dat had ik een tijd. Kon ik zelf bedenken wanneer ik wat wilde. Wel een crime met uitgroeien trouwens, maar als je alleen je nek doet maakt dat wat minder uit dan bijvoorbeeld de zijkant.
zaterdag 3 december 2016 om 21:19