Cambridge 500 - Deel 5!
woensdag 9 maart 2016 om 11:04
We hebben deel 4 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!
Deel 4 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen.
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!
Deel 4 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen.
| Naam | Lftd/lengte | Startdatum | Startgewicht | Vorig | Vorig | Huidig | Streef | Totaal |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Hout-kacheltje | 44 / 1.76 | 02-01-2017 | 100,2 | 80,2 | 80,2 | --- | 78 | 20 |
| Jane-Ice | 42 / 1.60 | 13-07-2017 | 64,1 | 60,3 | 59,3 | --- | 54 | 4,8 |
| Eline188 | 23 / 1.68 | 14-07-2017 | 110,9 | 107,8 | 98,7 | --- | 70 | 12,2 |
| Ariël149 | 33 / 1.69 | 26-12-2017 | 89,1 | --- | --- | --- | 74,9 | --- |
| Saga1966 | 51 / 1.70 | 18-08-2017 | 77,6 | 73,8 | 72,7 | --- | 65 | 4,9 |
| TheaM | 57 / 1.68 | 21-08-2017 | 119,8 | 103,8 | 102,6 | 100,6 | 98 | 19,2 |
| Melanievv88 | 28 / 1.72 | 24-08-2017 | 124,4 | 109,4 | 106,1 | 102,3 | 74,4 | 22,1 |
| Lieve_Lee | 34 / 1.68 | 28-08-2017 | 103,1 | 99,6 | 95,6 | --- | 65 | 7,5 |
| Mammalin | 41 / 1.72 | 18-09-2017 | 94,7 | 92 | --- | --- | --- | 2,7 |
| Loes34 | 34 / 1.74 | 19-09-2017 | 88 | 82,8 | 80,5 | 79,6 | 70 | 8,4 |
| Drackie | 29 / 1.61 | 22-09-2017 | 96,4 | 87,5 | 86,5 | 84,9 | 58 | 11,5 |
| MiniMe3 | 33 / 1.70 | 04-11-2017 | 117 | 113,3 | 112,7 | 109,7 | 80 | 7,6 |
| dinie1990 | -- / 1.-- | 06-11-2017 | 66,7 | --- | --- | --- | 58 | --- |
| Redmissy | 37 / 1.76 | 08-11-2017 | 75,7 | 75 | 74,5 | --- | 68 | 3 |
| pixymama | 37 / 1.52 | 07-07-2017 | 79 | 64,2 | --- | --- | 55 | --- |
| Ericoss | 28 / 1.75 | 25-09-2017 | 92,3 | 77,6 | 76,5 | 74,9 | 70 | 17,4 |
| Mauvi | ---/1.74 | 09-10-2017 | 100 | 89,4 | 86,8 | 85.9 | 73 | 14,1 |
| Shakedd | ---/--- | 22-11-2017 | 92,2 | --- | --- | --- | 75 | --- |
| Daniella | ---/1.76 | 22-11-2017 | 107,7 | 101,7 | --- | --- | 70 | 6 |
| Jaanz | 28/1.78 | 24-11-2017 | 92,2 | 90,1 | 86,7 | --- | 75 | 5,5 |
anoniem_205093 wijzigde dit bericht op 26-12-2017 11:03
79.85% gewijzigd
dinsdag 29 november 2016 om 21:06
Wauw Inwe, wat ben jij ontzettend sterk en goed bezig zeg. Echt respect!!
Ik weet hoe 't is om zoveel te moeten afvallen, maar zoals jij maar doorgaat, week na week super veel kilo's blijven afvallen, echt petje af.
Ik heb zelf ook nooit gezondigd met zoetigheden of andere koolhydraten, maar het smokkelen van koolhydraatarme hapjes is er wel op een gegeven moment ingeslopen bij mij, en ik blijf 't moeilijk vinden om dat te laten.
Ik weet hoe 't is om zoveel te moeten afvallen, maar zoals jij maar doorgaat, week na week super veel kilo's blijven afvallen, echt petje af.
Ik heb zelf ook nooit gezondigd met zoetigheden of andere koolhydraten, maar het smokkelen van koolhydraatarme hapjes is er wel op een gegeven moment ingeslopen bij mij, en ik blijf 't moeilijk vinden om dat te laten.
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
woensdag 30 november 2016 om 06:55
Wow Inwe wat ga jij hard zeg! En nog 7 kilo voor de kerst zou echt geweldig zijn maar vind het best nog veel! Wat val je gemiddeld per week af? Echt veel volgens mij.
Ik wil er nog 3 af voor de kerst dan heb ik de 7 in beeld maar vind het heel spannend aangezien ik volgende week een etentje heb en daar wel graag van wil genieten. Verrassingsmenu bij een wat chiquer restaurant. Brood en zoetigheid laat ik staan maar het zal niet zoutloos en helemaal zonder suiker zijn denk ik... ben nu ruim 20 kilo kwijt en geen 1 x gesmokkeld dus mag ook wel een keertje van mezelf. Het is precies op de dag dat mijn eetweek begint.
Goed dat je weer terug bent haantje! Hoeveel was je de vorige keer afgevallen en hoelang ben je toen bezig geweest?
Ik wil er nog 3 af voor de kerst dan heb ik de 7 in beeld maar vind het heel spannend aangezien ik volgende week een etentje heb en daar wel graag van wil genieten. Verrassingsmenu bij een wat chiquer restaurant. Brood en zoetigheid laat ik staan maar het zal niet zoutloos en helemaal zonder suiker zijn denk ik... ben nu ruim 20 kilo kwijt en geen 1 x gesmokkeld dus mag ook wel een keertje van mezelf. Het is precies op de dag dat mijn eetweek begint.
Goed dat je weer terug bent haantje! Hoeveel was je de vorige keer afgevallen en hoelang ben je toen bezig geweest?
woensdag 30 november 2016 om 09:00
@Lau83: Vorige keer was ik van 72 naar 60, maar wilde er toen nog 2 extra af. De eerste 10 had ik er in een anderhalve maand af ongeveer, maar de laatste kilo's gingen echt te langzaam. Hierdoor raakte ik steeds minder gemotiveerd. En zijn de laatste 2 kilo dus ook niet gelukt. Maandag weer begonnen op 69,4.
Echt een heel stom
Ik heb echt bewezen dat afbouwen heeeel erg belangrijk is. En ik ga geen excuses verzinnen om het goed te praten, ben gaan verhuizen in Juli waar echt alles wat fout kon gaan, fout is gegaan. En ben toen in één keer "normaal" gaan eten. En steeds meer, en meer onverantwoorde dingen..
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan.
Maar goed, dat is gebeurd nu weer vol aan de slag. Ik had maandagavond al een vieze smaak in m'n mond, en die werd gister erger. Gisteravond even gecheckt en zat toen al goed in Ketose. Dat valt me allemaal reuze mee. Vandaag een hele lange dag op werk, na werk namelijk een teammeeting, dus een dag van 12 uur en allemaal etende collega's.. Maar ik laat me niet verleiden vanavond.
Succes allemaal weer vandaag!
Echt een heel stom
Ik heb echt bewezen dat afbouwen heeeel erg belangrijk is. En ik ga geen excuses verzinnen om het goed te praten, ben gaan verhuizen in Juli waar echt alles wat fout kon gaan, fout is gegaan. En ben toen in één keer "normaal" gaan eten. En steeds meer, en meer onverantwoorde dingen..
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan.
Maar goed, dat is gebeurd nu weer vol aan de slag. Ik had maandagavond al een vieze smaak in m'n mond, en die werd gister erger. Gisteravond even gecheckt en zat toen al goed in Ketose. Dat valt me allemaal reuze mee. Vandaag een hele lange dag op werk, na werk namelijk een teammeeting, dus een dag van 12 uur en allemaal etende collega's.. Maar ik laat me niet verleiden vanavond.
Succes allemaal weer vandaag!
woensdag 30 november 2016 om 13:31
quote:Kopjecake schreef op 15 november 2016 @ 14:22:
Wat gaan jullie allemaal hard zeg! Ik heb morgen mijn eerste weegmoment na mijn 1ste week. Eerste dagen waren wat wennen. Nu gaat het goed. Ik zal van de week ook mijn gegevens van de tabel doorgeven bethenny.
Had jij je gegevens al doorgegeven Kopjecake? Ik heb nl. nog niets ontvangen.
Wat gaan jullie allemaal hard zeg! Ik heb morgen mijn eerste weegmoment na mijn 1ste week. Eerste dagen waren wat wennen. Nu gaat het goed. Ik zal van de week ook mijn gegevens van de tabel doorgeven bethenny.
Had jij je gegevens al doorgegeven Kopjecake? Ik heb nl. nog niets ontvangen.
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
woensdag 30 november 2016 om 18:36
quote:Bethenny schreef op 29 november 2016 @ 21:06:
Awh lief !
Ik smokkel nog steeds niet, muv een sportwedstrijd dan mag ik tomaatjes en soms wat noten omdat ik t anders niet volhou. Met die "regel" in mijn hoofd houd ik t prima vol!
Awh lief !
Ik smokkel nog steeds niet, muv een sportwedstrijd dan mag ik tomaatjes en soms wat noten omdat ik t anders niet volhou. Met die "regel" in mijn hoofd houd ik t prima vol!
woensdag 30 november 2016 om 18:43
@ lau en vlekkebeest : geen idee of t haalbaar is, maar tot nu toe val ik vrij veel af per week, nog steeds soms 2.7 kilo. mijn streef moet ik iig halen maar liefst nog wat kilo's meer. En haal ik t niet ook geen probleem, maar dan wel t liefst voor t nieuwe jaar. Dat heb ik mezelf beloofd, onder de 85 kilo t nieuwe jaar in! Maar hoef dan nog niet "klaar " te zijn, ik wil heel goed afbouwen (miss elke week twee weken doen). Maar als ik de lat niet hoog leg dan ga ik mogelijk smokkelen!
donderdag 1 december 2016 om 10:58
zaterdag 3 december 2016 om 10:40
Jee wat goed Inwe! Hoe wordt er in je omgeving op je transfornatie (hihi) gereageerd?
Ik ben deze week precies 2 kilo kwijt! Vind het op het moment even heel lastig en ben de cb producten een beetje zat... moet ook ongesteld worden en mijn eetweek komt er gelukkig weer aan! Komt goed, we gaan gewoon door!
Ik ben deze week precies 2 kilo kwijt! Vind het op het moment even heel lastig en ben de cb producten een beetje zat... moet ook ongesteld worden en mijn eetweek komt er gelukkig weer aan! Komt goed, we gaan gewoon door!
zaterdag 3 december 2016 om 17:56
Kopop lautje!!
Ik herken je gevoel maar zet door, zo'n eetweek geeft je weer even een kickstart.
Iedereen is wel echt super onder de indruk en verwachten ook niet dat het zoveel is als ik aangeef dat ik 36 kilo kwijt ben. Sommigen schrikken zelfs als ze me lang niet hebben gezien en zelfs de buurvrouw die ik nooit zie gaf me een compliment. Echt fijn om zulke complimenten te krijgen hoor! Geeft motivatie !
Ik herken je gevoel maar zet door, zo'n eetweek geeft je weer even een kickstart.
Iedereen is wel echt super onder de indruk en verwachten ook niet dat het zoveel is als ik aangeef dat ik 36 kilo kwijt ben. Sommigen schrikken zelfs als ze me lang niet hebben gezien en zelfs de buurvrouw die ik nooit zie gaf me een compliment. Echt fijn om zulke complimenten te krijgen hoor! Geeft motivatie !
zaterdag 3 december 2016 om 22:09
Wat goed weer! Jullie gaan goed hè.
Ik vanmorgen ook even op de schaal staan, 2.1 kg eraf. Maar was 9 ons aangekomen vorige week met de eetweek een die zijn er iig af!
Maandag officieel wegen bij de juf.
Fijn sinterklaas weekend allemaal!
Wij gaan gourmetten en ik volgens de richtlijnen van de tussenweek. Wil eigenlijk niet met mijn soepje gaan zitten dan. Maar gun de rest van het gezin wel gourmet. Ik ga dus aan de courgette en kip of vis.
Ik vanmorgen ook even op de schaal staan, 2.1 kg eraf. Maar was 9 ons aangekomen vorige week met de eetweek een die zijn er iig af!
Wij gaan gourmetten en ik volgens de richtlijnen van de tussenweek. Wil eigenlijk niet met mijn soepje gaan zitten dan. Maar gun de rest van het gezin wel gourmet. Ik ga dus aan de courgette en kip of vis.
zaterdag 3 december 2016 om 22:09
Wat goed weer! Jullie gaan goed hè.
zondag 4 december 2016 om 22:51
Pfff wat een k*tweek...
Privé loopt het niet zo lekker (overlijden dieren privé en cliënt op werk)
Rare dagen gehad waardoor maaltijden overgeslagen zijn op sommige dagen (dus maar 2 van de 3 producten op heb) maar ook 2 dagen tussen hebben gezeten dat uit frustratie 2x paar pepernoten heb gepakt en komkommer met aromat (zal daardoor nu dus wat meer vocht vast houden en door de pepernoten uit ketose zijn) . Alles ligt lekker overhoop dus..
Gisteren eetweek begonnen. Kan niet echt zeggen dat ik momenteel van de maaltijd geniet (maar door extra maaltijd/eetmoment waardoor ik vol zit dus niet naar iets anders slechts pak). Schouders eronder en nu weer herpakken... geeft mezelf schop onder de kont. Vermoed dat dinsdag weegschaal niet lief zal zijn... maar das m'n eigen schuld
Motivatie is even ver te zoeken
Privé loopt het niet zo lekker (overlijden dieren privé en cliënt op werk)
Rare dagen gehad waardoor maaltijden overgeslagen zijn op sommige dagen (dus maar 2 van de 3 producten op heb) maar ook 2 dagen tussen hebben gezeten dat uit frustratie 2x paar pepernoten heb gepakt en komkommer met aromat (zal daardoor nu dus wat meer vocht vast houden en door de pepernoten uit ketose zijn) . Alles ligt lekker overhoop dus..
Gisteren eetweek begonnen. Kan niet echt zeggen dat ik momenteel van de maaltijd geniet (maar door extra maaltijd/eetmoment waardoor ik vol zit dus niet naar iets anders slechts pak). Schouders eronder en nu weer herpakken... geeft mezelf schop onder de kont. Vermoed dat dinsdag weegschaal niet lief zal zijn... maar das m'n eigen schuld
Motivatie is even ver te zoeken
maandag 5 december 2016 om 09:33
maandag 5 december 2016 om 11:37
Goedemorgen allemaal!
Vlekkebeest je kunt het! Gewoon weer doorgaan, ik heb het ook niet best gedaan vorige keer, en uiteindelijk helemaal gestopt. Je kan het!
Ik heb de eerste week overleefd, en naar de weegjuf geweest vandaag 4,4 kilo eraf! Thuis was het nog een mooier resultaat, maar ik ben echt superblij
Afgelopen weekend 2 verjaardagen en Sinterklaas gevierd. Heb het wel heel zwaar gehad hoor, maar zo blij dat ik doorgezet heb. Deze kilo's ben ik toch maar weer voor de kerst kwijt.
Hoe is jullie Sinterklaasviering verlopen?
Ik baal er alleen heel erg van dat ik afgelopen maandag vergeten ben om een foto te maken. Leek me leuk om het verschil voor en na te kunnen zien.. Ik zat al te grappen tegen m'n vriend, dat ik die kilo's er anders weer ff aan moest eten en dan opnieuw beginnen
Groetjes en succes weer vandaag!
Vlekkebeest je kunt het! Gewoon weer doorgaan, ik heb het ook niet best gedaan vorige keer, en uiteindelijk helemaal gestopt. Je kan het!
Ik heb de eerste week overleefd, en naar de weegjuf geweest vandaag 4,4 kilo eraf! Thuis was het nog een mooier resultaat, maar ik ben echt superblij
Afgelopen weekend 2 verjaardagen en Sinterklaas gevierd. Heb het wel heel zwaar gehad hoor, maar zo blij dat ik doorgezet heb. Deze kilo's ben ik toch maar weer voor de kerst kwijt.
Hoe is jullie Sinterklaasviering verlopen?
Ik baal er alleen heel erg van dat ik afgelopen maandag vergeten ben om een foto te maken. Leek me leuk om het verschil voor en na te kunnen zien.. Ik zat al te grappen tegen m'n vriend, dat ik die kilo's er anders weer ff aan moest eten en dan opnieuw beginnen
Groetjes en succes weer vandaag!
maandag 5 december 2016 om 11:49
Thanks Bethenny en Haantje.
Opgeven is geen optie!
Merk wel dat het dingen zijn waardoor eetpatroon op z'n kop sta.. van dagen van weinig eten tot dagen dat je erin door kan slaan als ik niet oppas.
@ Haantje: bij mij heeft consulent tijdens intake 2 foto's gemaakt die ook op persoonlijke pagina staan. Is dat bij jou niet gedaan?
Verder hier van sinterklaas weinig tot niks meegekregen
Opgeven is geen optie!
Merk wel dat het dingen zijn waardoor eetpatroon op z'n kop sta.. van dagen van weinig eten tot dagen dat je erin door kan slaan als ik niet oppas.
@ Haantje: bij mij heeft consulent tijdens intake 2 foto's gemaakt die ook op persoonlijke pagina staan. Is dat bij jou niet gedaan?
Verder hier van sinterklaas weinig tot niks meegekregen
maandag 5 december 2016 om 13:50
Nee vlekkebeest, heeft ze niet gedaan. Ik heb het zelf vrijdag gedaan.
Wat voor mij helpt is echt vaste tijdstippen, en op rare dagen een wekkertje zetten. Maaltijden overslaan is niet zo best. Maar je kan het! En als je het nu weer weet op te pakken is het toch goed.. heb je deze week misschien minder mooi resultaat, maar volgende week weer een knaller!
Wat voor mij helpt is echt vaste tijdstippen, en op rare dagen een wekkertje zetten. Maaltijden overslaan is niet zo best. Maar je kan het! En als je het nu weer weet op te pakken is het toch goed.. heb je deze week misschien minder mooi resultaat, maar volgende week weer een knaller!
maandag 5 december 2016 om 14:56
Hoi!
Vanmorgen bij de juf geweest en na de 9 ons erbij vorige week nu 2.5 kilo eraf!! Ik weeg nu bij de juf 81.8 kg! (Thuis in Eva kostuum 80.7 )
Hoop volgende keer weer een 7 te zien. Al is het 79.9 haha.
Vanavond aangepast gourmetten, zin in! Morgen weer gewoon shakes...
Vlekkebeest vervelend dat je zo'n rotperiode doormaakt waar je niks aan kunt doen ....
Wat je wel zelf in de hand hebt is je gewicht. Zou fijn zijn als je daar zelf wel een goed gevoel over hebt ..
Wens je sterkte en succes!
Succes geldt voor iedereen uiteraard!
Vanmorgen bij de juf geweest en na de 9 ons erbij vorige week nu 2.5 kilo eraf!! Ik weeg nu bij de juf 81.8 kg! (Thuis in Eva kostuum 80.7 )
Hoop volgende keer weer een 7 te zien. Al is het 79.9 haha.
Vanavond aangepast gourmetten, zin in! Morgen weer gewoon shakes...
Vlekkebeest vervelend dat je zo'n rotperiode doormaakt waar je niks aan kunt doen ....
Wat je wel zelf in de hand hebt is je gewicht. Zou fijn zijn als je daar zelf wel een goed gevoel over hebt ..
Wens je sterkte en succes!
Succes geldt voor iedereen uiteraard!