Thailand Topic 2

15-03-2013 13:56 2937 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sawadee ka!

Deel 1 is dicht. Tijd voor een vers topic!
tarief is mooi.. Maar ik zou even wachten.. ehtiad heeft ook mooie prijzen en redelijke overstap en als ik recenties mag geloven goede maatschappij. Ik vlieg met Eva maar die is in de zomer niet zo heel goedkoop zag ik (ben ook aan het kijken voor de zomer )

Die ukraine zou ik zelf niet mee vliegen. Mijn man vliegt veel en vindt dat echt de meest verschrikkelijke airline, samen met aeroflot. JE betaalt weinig maar je krijgt waarvoor je betaalt.. Het hangt wel af van welk toestel je inzit. Hij heeft al 2 x pech gehad.. lange vlucht en geen schermpje etc.. eten was bagger, personeel onvriendelijk. maar goed.. zijn baas betaalt en bepaalt ..
dubbel..
Poldervrouw, jij en je dochter vliegen binnenkort toch? Veel plezier!
Ja kris. Ik vlieg dinsdag . Hebben er zin in. Al hoor ik wel veel slecht weer berichten maar ach. We zien wel.
Het is ongelofelijk schijtweer sinds vanochtend. Al een paar dagen veel wind, maar sinds vanochtend non stop regen. En net wanneer je denkt 'harder kan niet', jawel hoor, nog een tandje erbij. Schijnt vanaf maandag weer wat beter te worden.
Hoorde ook al dergelijke berichten vanaf Lanta. Sterkte daar, Mayou! En Poldervrouw, gewoon gaan genieten, mooie weer komt vast wel wanneer jullie naar het zuiden gaan!
Ging ik toch maar door de regen een pizza halen (alsof je door een rivier waadt, ik hou d'r wel van!), nog geen 5 min thuis, stopt het. Tuurlijk!
Kris, ach ja.. We zien het wel hoor.. En als het regent regent het.. doe je niets aan.. Kunnen we altijd nog ergens anders heen gaan.. We zitten pas half december op Koh Lanta.. Daarvoor hobbelen we nog ergens anders rond.. Zal vast loslopen.
Ondertussen zijn de sluizen weer opengegaan. Ben benieuwd of ik morgen nog in een hotel slaap of ineens op een boot!
quote:poldervrouw schreef op 03 december 2016 @ 09:48:

Ja kris. Ik vlieg dinsdag . Hebben er zin in. Al hoor ik wel veel slecht weer berichten maar ach. We zien wel.Ik vlieg ook dinsdag! Zouden we op dezelfde vlucht zitten?
Vlieg je met Eva ? Want dan wel ;)
quote:poldervrouw schreef op 03 december 2016 @ 19:34:

Vlieg je met Eva ? Want dan wel ;)Nee KLM, zou wel onwijs toevallig geweest zijn! Ik denk trouwens, nu ik je zo lees, dat we elkaar elders hebben getroffen al. Daar hadden we het over kleding (ik jurkjes en reizend met peuter)
Waar hebbben we elkaar getroffen dan ? Moet enorm denken.

Jammer dat we niet gelijk vliegen ;)
quote:poldervrouw schreef op 03 december 2016 @ 20:28:

Waar hebbben we elkaar getroffen dan ? Moet enorm denken.

Jammer dat we niet gelijk vliegen ;)Een facebookgroep, kan dat?
Dat zou goed kunnen.
Ah ja ging over wat je mee zou nemen. Ik draag geen jurkjes
Het schijnt weer wat beter te worden van af maandag. Goeie vlucht en fijne vakantie allebei!
quote:poldervrouw schreef op 03 december 2016 @ 22:11:

Ah ja ging over wat je mee zou nemen. Ik draag geen jurkjes Jaaaa dan was jij het, leuk!
quote:mayou schreef op 04 december 2016 @ 00:35:

Het schijnt weer wat beter te worden van af maandag. Goeie vlucht en fijne vakantie allebei!

Hoera!

Dankjewel, ik heb er zin in!
Goede vlucht allebei! Ik ben de mijne aan het uitzoeken en boeken...
Mooi kut voor diegenen die er zijn of nog gaan:

https://www.hieristhailan ... rlast-op-koh-samui-regen/
yip had het ook al gelezen in de facebookgroep tipsthailand. Koh tao net zo. Gelukkig heb ik nog anderhalve maand voordat ik ga. Dan zal het wel droog zijn
Hoop echt dat het bijtrekt.
Ik zit volgend mij redelijk safe. Ik ga eerst naar chiang mai oa ik zit half december pas op koh lanta
quote:Zanahoria schreef op 05 december 2016 @ 15:19:

yip had het ook al gelezen in de facebookgroep tipsthailand. Koh tao net zo. Gelukkig heb ik nog anderhalve maand voordat ik ga. Dan zal het wel droog zijn

Nee hoor, Tao is minder erg dan Phangan en Samui. Het regent wel al soort van non stop een dag of 5 maar er zijn geen overstromingen, althans geen noemenswaardige. Heb in al mijn 8 jaar in de tropen nog nooit zoveel regen gezien!

Het schijnt vanaf de zaterdag echt op te klaren. Maar goed ook, want het slaapt slecht met al dat onweer en gekletter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven