Good Luck!
maandag 5 januari 2009 om 17:35
Jin, vanaf vandaag weer helemaal aan het werk. Viel wel tegen, want ook moe nu natuurlijk. Maar goed, rustig aan gedaan, was ook wel rustig.
Amaal, bedankt voor je kaartje
Cin, ik denk aan je morgen!
Hel, blijven eten, ja maar dan kan ik straks naar mijn werk rollen
Maak me wel zorgen ja, maar denk dat dat de aard van het beestje is.
Amaal, bedankt voor je kaartje
Cin, ik denk aan je morgen!
Hel, blijven eten, ja maar dan kan ik straks naar mijn werk rollen
Maak me wel zorgen ja, maar denk dat dat de aard van het beestje is.
maandag 5 januari 2009 om 18:47
Nee geen idee... wat kon je daar bijvoorbeeld kopen? Mss dat is het dan weer weet., Anders doorzoek je even 719 pagina's
Mamax, is het echt definitief nee? Jullie hebben dus ook Het Gesprek gehad? Waarom wilde hij dan dat je onderzocht werd, of was dat meer jou idee? Of wilde je dat sowieso weten, los van een eventuele 3e?
Hel, Mamax, wat is er vrijdag? Is er een date? Gezellig!!!
Mamax, is het echt definitief nee? Jullie hebben dus ook Het Gesprek gehad? Waarom wilde hij dan dat je onderzocht werd, of was dat meer jou idee? Of wilde je dat sowieso weten, los van een eventuele 3e?
Hel, Mamax, wat is er vrijdag? Is er een date? Gezellig!!!
maandag 5 januari 2009 om 20:02
Kokos: Klinkt wel een beetje link zo van de trap afkomen, heb je er geen hekje voor. Lichtje zou inderdaad wel kunnen helpen.
Naatie: Wat goed van Tobias zeg, echt knap. Minder dat hij zo vaak uit zijn bed komt, kan je niet een wekker gebruiken of deed je dat al?
Hoe is het met de baan van je man, al iets meer bekend?
Hel: Stoere man heb jij zeg, dat doe ik hem niet na.
Hoe is het met de verkoop van het huis?
Amalia: Kan je een beetje wennen zo zonder Bomba?
Suze: Hoe was je weekendje weg?
Naatie: Wat goed van Tobias zeg, echt knap. Minder dat hij zo vaak uit zijn bed komt, kan je niet een wekker gebruiken of deed je dat al?
Hoe is het met de baan van je man, al iets meer bekend?
Hel: Stoere man heb jij zeg, dat doe ik hem niet na.
Hoe is het met de verkoop van het huis?
Amalia: Kan je een beetje wennen zo zonder Bomba?
Suze: Hoe was je weekendje weg?
maandag 5 januari 2009 om 20:06
Hier gaat het niet zo best. Heb vannacht een aanval gehad wat waarschijnlijk afkomstig is van mijn galblaas. het was al een paar weken aan het rommelen, maar bloed was goed, dus zat al vol pijnstillers, maar heeft een aanval niet doen voorkomen helaas. Donderdag meteen naar internist, en dan moet ie er zo snel mogelijk uit.......
maandag 5 januari 2009 om 20:43
Cin, Heel veel succes morgen! Houd goede moed en maak je niet te druk. (zei ik heel makkelijk )
Bam, dat is niet zulk lekker nieuws...bah dat is schrikken. Wel fijn dat je zo snel terecht kan, moet je dan gelijk blijven?
Amalia en Mamax, mmmmm mannnen.... en jullie worden ook nog eens omringd door ze. Kan me voorstellen dat je niet echt vrolijk wordt van dat soort uitspraken. Ik hoop dat jullie er gewoon lekker uitkomen en dat ze nog bijdraaien.
Mamax, gelukkig waarschijnlijk niets verontrustends dus, nu nog even je belletje woensdag. Ik zal duimen draaien.
Mal, wanneer moet J nu voor de eerste trip naar het ZH? Het wel veel zeg deze maand. Sterkte
Star, rustig aan hoor op je werk (denk aan het tegeltje ) en nu helemaal
Jinny: GEFELICITEERD!!!! Slim om het in een keer te vieren (ik vind het ook een uitkomst dat Thijmen zo vlak na mij jarig is )
Kokos, ze hebben hele leuke kindvriendlijke lampjes bij Ikea Zijn draadloos, oplaadbaar en verschillende kleurtjes. Ze gaan aan en uit met een druk op hun rubberen hoofd, Thijmen heeft nu op zijn kamer een blauwe. Misschien dat ze dan weer makkelijker inslaapt zelf als ze een vaag lichtje heeft. Vervelend die situatie met je ouders, ik zou me precies hetzelfde voelen...ben ook zo lekker vrouwen-schuldgevoel-complexerig.
Naatie, pff ja dat zijn dan korte en erg gebroken nachten.... En wat betreft zindelijkheid, poepen doet Thijmen ook pas sinds een week echt goed, plassen al veel langer. Ik heb aardig wat extra wasjes moeten draaien
Even kijken waar ik ben gebleven....
Bam, dat is niet zulk lekker nieuws...bah dat is schrikken. Wel fijn dat je zo snel terecht kan, moet je dan gelijk blijven?
Amalia en Mamax, mmmmm mannnen.... en jullie worden ook nog eens omringd door ze. Kan me voorstellen dat je niet echt vrolijk wordt van dat soort uitspraken. Ik hoop dat jullie er gewoon lekker uitkomen en dat ze nog bijdraaien.
Mamax, gelukkig waarschijnlijk niets verontrustends dus, nu nog even je belletje woensdag. Ik zal duimen draaien.
Mal, wanneer moet J nu voor de eerste trip naar het ZH? Het wel veel zeg deze maand. Sterkte
Star, rustig aan hoor op je werk (denk aan het tegeltje ) en nu helemaal
Jinny: GEFELICITEERD!!!! Slim om het in een keer te vieren (ik vind het ook een uitkomst dat Thijmen zo vlak na mij jarig is )
Kokos, ze hebben hele leuke kindvriendlijke lampjes bij Ikea Zijn draadloos, oplaadbaar en verschillende kleurtjes. Ze gaan aan en uit met een druk op hun rubberen hoofd, Thijmen heeft nu op zijn kamer een blauwe. Misschien dat ze dan weer makkelijker inslaapt zelf als ze een vaag lichtje heeft. Vervelend die situatie met je ouders, ik zou me precies hetzelfde voelen...ben ook zo lekker vrouwen-schuldgevoel-complexerig.
Naatie, pff ja dat zijn dan korte en erg gebroken nachten.... En wat betreft zindelijkheid, poepen doet Thijmen ook pas sinds een week echt goed, plassen al veel langer. Ik heb aardig wat extra wasjes moeten draaien
Even kijken waar ik ben gebleven....
maandag 5 januari 2009 om 20:50
Ja, die bedoelde ik! Klaar met balansen of ben je illegaal Bam?
Cin, heel veel sterkte morgen, we zullen met z'n allen voor je duimen!
Star, ik wist dat vent er ongeveer zo over dacht., het kwam dus niet als donderslag bij heldere hemel. Heeft zelf ook wel de wens voor een derde, maar ziet ook heel veel beren op de weg. Tenzij er woensdag dus heel goed nieuws komt, zal die derde er waarschijnlijk niet komen. Ik snap het wel, ik moest natuurlijk bij Max onder het mes, met de bevalling van Sam weer, bij allebei de onzekerheid of ze het zouden halen en hoe. Maar ik had het liever anders gezien.
Cin, heel veel sterkte morgen, we zullen met z'n allen voor je duimen!
Star, ik wist dat vent er ongeveer zo over dacht., het kwam dus niet als donderslag bij heldere hemel. Heeft zelf ook wel de wens voor een derde, maar ziet ook heel veel beren op de weg. Tenzij er woensdag dus heel goed nieuws komt, zal die derde er waarschijnlijk niet komen. Ik snap het wel, ik moest natuurlijk bij Max onder het mes, met de bevalling van Sam weer, bij allebei de onzekerheid of ze het zouden halen en hoe. Maar ik had het liever anders gezien.
maandag 5 januari 2009 om 20:56
Meisjes!
Deventer is leuk, we zaten aan de IJssel en moesten steeds met pondje (2 minuten varen), zoooo romantisch! .
Voor de hippe chickies onder ons heb ik een geweldige link: uttamdirectpuntcom. De Lourdes-dress en die met aardbeien! En vergeet voor de kleine dames niet een bezoek te brengen aan uttamkidspuntcom. En Yumi ook bekijken! Ikvinnut echt leuk!
Cinster, heeeeeeel veel succes morgen. Ik zal aan je denken!
Jin, nog gefeliciteerd met je kleine groter wordende man.
ff posten
Deventer is leuk, we zaten aan de IJssel en moesten steeds met pondje (2 minuten varen), zoooo romantisch! .
Voor de hippe chickies onder ons heb ik een geweldige link: uttamdirectpuntcom. De Lourdes-dress en die met aardbeien! En vergeet voor de kleine dames niet een bezoek te brengen aan uttamkidspuntcom. En Yumi ook bekijken! Ikvinnut echt leuk!
Cinster, heeeeeeel veel succes morgen. Ik zal aan je denken!
Jin, nog gefeliciteerd met je kleine groter wordende man.
ff posten
maandag 5 januari 2009 om 20:56
Thijmens (en mijn) verjaardag was een succes. Heerlijk van 13.00 tot 18.00 feest en daarna heeft hij nog lekker kunnen spelen met al zijn nieuwe aanwinsten. Ik had kado ideetjes op de kaart geschreven en zo kreeg hij dus allemaal dingen die al bij een serie (Duplo, houten trein, kookspullen etc )ofzo horen of iets voor zijn nieuwe kamer. Mijn moeder had nog een erg leuk kookschort gemaakt, kookpiraat.
Linkje naar;Nog een paar verjaardagsfoto's
Gelijk ook een link naar een paar kamer en diverse foto's.
Zo en nu nog even wat traktaties maken voor woensdag en dan keert de rust weer terug.
Morgen weer werken, half dagje gelukkig maar. Vind het altijd zo blegh, na zo'n gezellig weekje thuis. Maar goed, nog maar 9 weken.
Oh ja Mamax, wij hebben ook Skype. Maar met haar nog niet getest nu ze daar zit. Ze heeft nogal wisselende diensten dus we moeten eerst even met sms of mail afspreken wanneer we dat doen. Ze nu begonnen als hoofdarts op de afdeling kinderoncologie, dus dat was ook wel even wennen meteen, hele andere protocollen als hier. Bij haar is het trouwens lekker 30 graden
Linkje naar;Nog een paar verjaardagsfoto's
Gelijk ook een link naar een paar kamer en diverse foto's.
Zo en nu nog even wat traktaties maken voor woensdag en dan keert de rust weer terug.
Morgen weer werken, half dagje gelukkig maar. Vind het altijd zo blegh, na zo'n gezellig weekje thuis. Maar goed, nog maar 9 weken.
Oh ja Mamax, wij hebben ook Skype. Maar met haar nog niet getest nu ze daar zit. Ze heeft nogal wisselende diensten dus we moeten eerst even met sms of mail afspreken wanneer we dat doen. Ze nu begonnen als hoofdarts op de afdeling kinderoncologie, dus dat was ook wel even wennen meteen, hele andere protocollen als hier. Bij haar is het trouwens lekker 30 graden
maandag 5 januari 2009 om 22:07
Cin! Enorm veel succes! Zal voor je duimen en het komt helemaal goed hoor! In 2009 gaat het zonnetje ook voor jou weer schijnen!!!
Bam: hè gets wat een narigheid... Sterkte. Hopelijk kan je snel terecht en herstel je dan ook lekker!
Mal: moest jij ook niet deze week voor de huidbiopt? Of ben ik in de war?
Mamax: voor jullie hoor!
Enka: gave foto's hoor, leuk!
Bam: hè gets wat een narigheid... Sterkte. Hopelijk kan je snel terecht en herstel je dan ook lekker!
Mal: moest jij ook niet deze week voor de huidbiopt? Of ben ik in de war?
Mamax: voor jullie hoor!
Enka: gave foto's hoor, leuk!
maandag 5 januari 2009 om 22:08
Hé Enka leuk, dat bed heeft Laurens ook! Maar die is ook sowieso wel populair denk ik Lang leve Ikea!
Lekker ventje is het hoor!
Oei Bam, galblaas. Yek... sterkte meid!
Leuk Suze, dat jullie zo genoten hebben. Hier geen meisjes voor de hippe site, alhoewel... ging Laurens vanmiddag bij mijn zus halen en ik moest hem weer uit de flamengojurk hijsen. Ha ha!
Lekker ventje is het hoor!
Oei Bam, galblaas. Yek... sterkte meid!
Leuk Suze, dat jullie zo genoten hebben. Hier geen meisjes voor de hippe site, alhoewel... ging Laurens vanmiddag bij mijn zus halen en ik moest hem weer uit de flamengojurk hijsen. Ha ha!
maandag 5 januari 2009 om 22:10
Klinkt als een leuk weekend Suze.
Ook wel heftig voor jullie dus Mamax, ik hoop op goed nieuws. Al enig idee wanneer je uitslag krijgt?
Enka: Ziet er uit als een leuke verjaardag, stoer schort ook, creatieve mama heb jij. leuke kamers zeg, ook al zo lekker creabea.
Ik ben niet aan het werk, lig voornamelijk op mijn bed. Maar goed dat hangt me ook de keel uit, dus maar ff achter de pc
Ook wel heftig voor jullie dus Mamax, ik hoop op goed nieuws. Al enig idee wanneer je uitslag krijgt?
Enka: Ziet er uit als een leuke verjaardag, stoer schort ook, creatieve mama heb jij. leuke kamers zeg, ook al zo lekker creabea.
Ik ben niet aan het werk, lig voornamelijk op mijn bed. Maar goed dat hangt me ook de keel uit, dus maar ff achter de pc
maandag 5 januari 2009 om 22:19
Jee Bam, wat heftig zeg. Bah. Zie je er tegenop? Heb je heel veel pijn?
Enka, leuke foto´s! En gelijk eentje van de buik, maar dan wel vaag hoor. Nu die buik nog helemaal op de foto. Was het druk op de verjaardag?
Mamax, moeilijk die beslissing. Ben je er een beetje weemoedig van?
Suze, wat een leuk weekend! Deventer rules lees ik dus, en zooooooo romantisch!
Enka, leuke foto´s! En gelijk eentje van de buik, maar dan wel vaag hoor. Nu die buik nog helemaal op de foto. Was het druk op de verjaardag?
Mamax, moeilijk die beslissing. Ben je er een beetje weemoedig van?
Suze, wat een leuk weekend! Deventer rules lees ik dus, en zooooooo romantisch!