Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.

Wie gaat er kijken?
Dio had de emmer ook anders aan de balans hangen, eroverheen ipv eraan.
Bah, die suze....
Wat een mooie blauwe ogen heeft Bertie
Shampoo eindelijk!
Thomas begint te stotteren.... En vind het knap van Bertie dat ze voor zichzelf op komt. Thomas onsympathiek mannetje. Maar dit vond ik voor de expeditie ook al.
Stom he, gun het die Dio helemaal niet, natuurlijk wint een man met een zwaardere proef....en ontzettend jammer van Jay....ondanks dat ik het hem in het begin totaaaaal niet gunde. Blijft een fascinerend spel.
die ik wilde bestaat al...
Bah, ik vind die Thomas echt helemaal niks. Wat een zielig smoesje dat hij echt niet kan duelleren tegen degenen met wie hij 29 dagen heeft doorgebracht. Ik vind het wel stoer dat Bertie hem aan zijn woord houdt.
Vond het zo lief klinken toen Bertie zei: "dat heb ik van Jay geleerd". Ze waren echt wel gek met elkaar.
manamana...tutuutududu
quote:attribuutje schreef op 08 december 2016 @ 21:40:

Stom he, gun het die Dio helemaal niet, natuurlijk wint een man met een zwaardere proef....en ontzettend jammer van Jay....ondanks dat ik het hem in het begin totaaaaal niet gunde. Blijft een fascinerend spel.Ik vind het voordeel wat mannen hier fysiek hebben tegenover vrouwen hier ook wel wat oneerlijk ja.
Waarom zou Bertie helemaal niet hoeven strijden om haar plaats? Ze is toch een gewoon mens? Ze doet net alsof zij alle recht heeft anderen te laten duelleren en zelf soepel de finale in te glijden. Bertie valt me enorm tegen.
Nou inderdaad zeg. Die Thomas, bah. Niet eens overleggen of vragen maar meer als mededeling dat Bertie maar tegen Anna zou moeten. Ik vind het ook top dat ze erop terug kwam en voor zichzelf op kwam.
Zou Jay die Thomas nog een tik voor zijn hasses hebben gegeven na afloop?
quote:pollie schreef op 08 december 2016 @ 21:41:

Waarom zou Bertie helemaal niet hoeven strijden om haar plaats? Ze is toch een gewoon mens? Ze doet net alsof zij alle recht heeft anderen te laten duellbijeren en zelf soepel de finale in te glijden. Bertie valt me enorm tegen.Jayjay heeft het al die tijd zelf aangeboden Thomas beloofde het volgende duel te doen. Dat zorgt ervoor dat ik inderdaad vind dat zij de volgende keer niet hoeft
quote:pollie schreef op 08 december 2016 @ 21:41:

Waarom zou Bertie helemaal niet hoeven strijden om haar plaats? Ze is toch een gewoon mens? Ze doet net alsof zij alle recht heeft anderen te laten duelleren en zelf soepel de finale in te glijden. Bertie valt me enorm tegen.

Jay heeft er zelf altijd op gestaan om te duelleren voor haar. Thomas komt aan en kan maar niet stoppen met zeggen hoeveel respect hij heeft voor allereerst Bertie en daarna Jay. Dan vraagt Jay of Thomas het laatste duel wil aangaan omdat hij net op het eiland is aangekomen. Thomas gaat meteen akkoord met Jay.

Ik zie dan niet dat Bertie doet alsof zij alle recht heeft.
Niet echt symphatiek van Thomas dit.

Ik moest wel lachen om Suzanne, met haar 'en nu is Anna ineens weer zielig'. Haha.

Ik vind Anna wel leuk trouwens.
Suzanne moet zó winnen!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Suze moet zoooo verliezen! Ik heb echt niks met haar..
quote:Nouschi schreef op 08 december 2016 @ 21:48:

Suzanne moet zó winnen!!Dat zou echt een mooie twist zijn!
Ik ben benieuwd of dit het laatste galgenmaal was van Anna.
Ben nu wel erg benieuwd wie eruit gaat
Dio is wel vies trouwens hoe hij het speelt
Anna
Kijk en daarom nam dio anna mee, Jessie heeft geen energie op gedaan Dio en Anna wel.
En Dio was degene die het hardste schreeuwde toen vriend Dave tegen afspraak eruit werd gestemd...
Doubt kills more dreams than failure ever will
Nu jessie tegen thomas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven