Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 5 januari 2009 om 22:29
Mijn eerste dag van 50 dagen streng zit er bijna op. Ik wil mijn prinsessenjurk passen met carnaval dus ik zal even mijn stinkende best moeten doen! Vandaag verhuisd op school, morgen uurtje hometraineren, woensdag sportschool, donderdag weer fietsen, zaterdag en zondag om half tien weer die sportschool en intussen me braaf aan mijn schemaatje houden én geen alcohol natuurlijk.
dinsdag 6 januari 2009 om 11:54
Halloo..
En weer een dag vrij, wel lekker hoor, maar mis af en toe een vriendin, waar ik eens lekker mee kan thee leuten, of gewoon gezellig de stad in, werk onregelmatig, vaak in het weekend, en vrij wanneer de meeste aan het werk zijn..best wel eens balen! Tis niet dat ik eenzaam ben, heb 2 vriendinnen, maar ze hebben allebei een kind, en daar zijn ze toch erg druk mee, of van kinderdagverblijf halen, of snel naar huis, want vriend komt thuis van werk, en er moet nog gekookt worden....
Een single vriendin heb ik niet, wat ik best jammer vind..
Tegenwoordig heeft iedereen al een vast vriendenclubje, die elkaar goed kennen, en daar wring je jezelf ook niet zomaar ff tussen....
En weer een dag vrij, wel lekker hoor, maar mis af en toe een vriendin, waar ik eens lekker mee kan thee leuten, of gewoon gezellig de stad in, werk onregelmatig, vaak in het weekend, en vrij wanneer de meeste aan het werk zijn..best wel eens balen! Tis niet dat ik eenzaam ben, heb 2 vriendinnen, maar ze hebben allebei een kind, en daar zijn ze toch erg druk mee, of van kinderdagverblijf halen, of snel naar huis, want vriend komt thuis van werk, en er moet nog gekookt worden....
Een single vriendin heb ik niet, wat ik best jammer vind..
Tegenwoordig heeft iedereen al een vast vriendenclubje, die elkaar goed kennen, en daar wring je jezelf ook niet zomaar ff tussen....
dinsdag 6 januari 2009 om 17:03
Hallo!!
TP, ik snap dat dat best lastig is. Heb je geen leuke single collega's waar je eens wat mee kan gaan doen? Ik heb gemerkt dat de meeste mensen erg leuk reageren op een uitnodiging om wat leuks te gaan doen. Zo zou je nieuwe mensen kunnen leren kennen?
MissP, wat een uitermate strakke planning van je! Ik ben niet zo dapper dat ik zoiets kan volhouden. Gelukkig ben ik dan ook gezegend met een stabiel gewicht.
Vleer, koud he? Ik kreeg vanmorgen mijn auto niet van t slot aan de bestuurderskant. Gelukkig deed de passagiers kant het wel. En wat een ijs op mn ramen...
En ik heb weer een leuke dag gehad met mijn kinderen. Heerlijk wat knuffels gekregen toen ik binnenkwam, en een paar ouders vertelden dat hun kind me echt had gemist. Daar doe je het toch voor??
TP, ik snap dat dat best lastig is. Heb je geen leuke single collega's waar je eens wat mee kan gaan doen? Ik heb gemerkt dat de meeste mensen erg leuk reageren op een uitnodiging om wat leuks te gaan doen. Zo zou je nieuwe mensen kunnen leren kennen?
MissP, wat een uitermate strakke planning van je! Ik ben niet zo dapper dat ik zoiets kan volhouden. Gelukkig ben ik dan ook gezegend met een stabiel gewicht.
Vleer, koud he? Ik kreeg vanmorgen mijn auto niet van t slot aan de bestuurderskant. Gelukkig deed de passagiers kant het wel. En wat een ijs op mn ramen...
En ik heb weer een leuke dag gehad met mijn kinderen. Heerlijk wat knuffels gekregen toen ik binnenkwam, en een paar ouders vertelden dat hun kind me echt had gemist. Daar doe je het toch voor??
dinsdag 6 januari 2009 om 17:10
Pop, Wat lief dat je kinderen je hadden gemist, krijg je vast een warm gevoel van!
TP: is inderdaad lastig, nieuwe vriendinnen maken.
Iedereen heeft al z'n groepje of z'n vaste kringetje... ik merk bij mezelf dat ik ook al jaren beetje zelfde groep mensen om me heen heb. En als ik een nieuw iemand tegenkom waar het mee klikt en als ik er geen tijd in steek (wat ik dus vaak idd niet doe) verwatert het heel snel weer. Echt jammer is dat.
Mijn voornemen voor dit jaar is wel om bepaalde contacten wat aan te halen, of in ieder geval warmer te houden dan ik nu doe. Zelfs mijn beste vriendinnen zie/bel ik hoogstens een keer in de maand... vreemd weinig, als ik het zo bekijk.
TP: is inderdaad lastig, nieuwe vriendinnen maken.
Iedereen heeft al z'n groepje of z'n vaste kringetje... ik merk bij mezelf dat ik ook al jaren beetje zelfde groep mensen om me heen heb. En als ik een nieuw iemand tegenkom waar het mee klikt en als ik er geen tijd in steek (wat ik dus vaak idd niet doe) verwatert het heel snel weer. Echt jammer is dat.
Mijn voornemen voor dit jaar is wel om bepaalde contacten wat aan te halen, of in ieder geval warmer te houden dan ik nu doe. Zelfs mijn beste vriendinnen zie/bel ik hoogstens een keer in de maand... vreemd weinig, als ik het zo bekijk.
dinsdag 6 januari 2009 om 17:15
Enne.... ik heb vandaag met mijn pa auto's gekeken!
Allemaal kleine autootjes bekeken, maar voornamelijk naar Ford Kaatjes. Blijf dat leuke bakkies vinden, mijn ex heeft die van 'ons' nu, en ik mis 'haar' wel een beetje
Heb er een bij de Ford dealer gezien nu, knalrood... uit 2003, airco, 34.000 km op de teller, cdspeler, airbag, Bovag garantie... ik moet morgen laten weten of ik 'm wil of niet!
Zal ik? Of toch maar niet? Of toch? (zie mijn onderschrift )
Allemaal kleine autootjes bekeken, maar voornamelijk naar Ford Kaatjes. Blijf dat leuke bakkies vinden, mijn ex heeft die van 'ons' nu, en ik mis 'haar' wel een beetje
Heb er een bij de Ford dealer gezien nu, knalrood... uit 2003, airco, 34.000 km op de teller, cdspeler, airbag, Bovag garantie... ik moet morgen laten weten of ik 'm wil of niet!
Zal ik? Of toch maar niet? Of toch? (zie mijn onderschrift )
dinsdag 6 januari 2009 om 17:32
Lijkt me wel fijn om een autootje te hebben... enige is dus: Ik hoef gewoon bijna nooit ergens heen met de auto. Ik werk thuis, die ene keer per maand dat ik bespreking heb is het meestal midden in grote stad ergens, dus ga ik met de trein. Vriendinnen wonen op fietsafstand, uitgaan in het centrum ga ik ook niet met de auto... tis echt vooral het idee dat je ALS er een feestje is en ik moet midden in de nacht terug... of ALS de katten ziek worden en naar de dierenarts moeten, of ALS ik naar het strand wil en te lui ben om te fietsen, of ALS ik naar dansen ga en ik vind het te koud om te fietsen....
ALS ALS ALS... en ondertussen staat zo'n ding dan maar voor de deur te niksen...
ALS ALS ALS... en ondertussen staat zo'n ding dan maar voor de deur te niksen...
dinsdag 6 januari 2009 om 17:35
dinsdag 6 januari 2009 om 18:02
Mozz...klinkt als een heel leuk auto'tje. weinig km ook! Dat is altijd wel gunstig. Weet de prijs alleen niet. Wel gunstig dat het bij een forddealer is. Dat is toch wat zekerder dan een occaission dealer! Ja je moet een afweging maken. Ga even op onderzoek uit. Hoeveel zou de wegenbelasting worden voor zo'n auto, en een verzekering? WA(plus) is goedkoper dan All Risk. Zet gewoon even wat punten op papier. Feit is wel, als je eenmaal een auto hebt, zal je hem ook sneller pakken!
Pop....fijn dat je eerste dagje zo is gelopen. Inderdaad als ouders zeggen dat de kinderen je hebben gemist is toch een super compliment!
Hoe gaat het inmiddels met je gevoel mbt je nieuwe relatie? Heb je het een plekje kunnen geven dat je nu in een relatie zit? Dat je dat aan het opbouwen bent?
TP....Inderdaad wat hier al eerder wordt gezegd. Kan je geen collega's eens uitnodigen? Er zijn ook site's om nieuwe mensen te leren kennen? Dat is helemaal niet raar hoor.
Hoop dat je er iets aan hebt.
Pop....fijn dat je eerste dagje zo is gelopen. Inderdaad als ouders zeggen dat de kinderen je hebben gemist is toch een super compliment!
Hoe gaat het inmiddels met je gevoel mbt je nieuwe relatie? Heb je het een plekje kunnen geven dat je nu in een relatie zit? Dat je dat aan het opbouwen bent?
TP....Inderdaad wat hier al eerder wordt gezegd. Kan je geen collega's eens uitnodigen? Er zijn ook site's om nieuwe mensen te leren kennen? Dat is helemaal niet raar hoor.
Hoop dat je er iets aan hebt.
dinsdag 6 januari 2009 om 18:30
Ja das waar, als ik een auto heb zal ik sneller geneigd zijn 'm te pakken. Ben nu zo gewend aan de fiets/trein...
Lekker bankhangen Pop! (damn, eigenlijk zou ik nu toch ook wel weer even tegen PD aan willen hangen...
da's 't eerste wat ik altijd mis... dat je niet meer lekker in iemands armen kan liggen)
WM fijn dat je er zo rustig onder bent, je leert het wel!
Lekker bankhangen Pop! (damn, eigenlijk zou ik nu toch ook wel weer even tegen PD aan willen hangen...
WM fijn dat je er zo rustig onder bent, je leert het wel!
dinsdag 6 januari 2009 om 18:35
Ja
**geeft zichzelf een schouderklopje**
Ik heb voor het eerst sinds eeuwen zelf aardappelen gekookt. Had namelijk zo'n trek in bietjes Lekker met 2 slavinken... Mjammie.
Ga nu maar eens even afwassen en opruimen!
Ik wil nog steeds eens kookles Mozz....wat je van het weekend hebt gemaakt in de tangine (ofzo iets)
**geeft zichzelf een schouderklopje**
Ik heb voor het eerst sinds eeuwen zelf aardappelen gekookt. Had namelijk zo'n trek in bietjes Lekker met 2 slavinken... Mjammie.
Ga nu maar eens even afwassen en opruimen!
Ik wil nog steeds eens kookles Mozz....wat je van het weekend hebt gemaakt in de tangine (ofzo iets)
dinsdag 6 januari 2009 om 18:57
Hello Ladies! (even geen man te zien hier..)
Ik ben weer thuis en wat is het kouuuuuuuuuuuuuuuuuud!!!!!!
Ik heb geen rijbewijs en dus geen auto, maar als ik een auto moest kiezen wordt het denk ik ook wel een Ka! En rood is helemaal goed, Mozz!
Vandaag weer helemaal genoten van mijn kindjes! Zo leuk! En nu even een bakje eten in de magnetron en weer bankhangen. Oh ja..Ik wil alleen even mijn laarzen poetsen..
Ik ben weer thuis en wat is het kouuuuuuuuuuuuuuuuuud!!!!!!
Ik heb geen rijbewijs en dus geen auto, maar als ik een auto moest kiezen wordt het denk ik ook wel een Ka! En rood is helemaal goed, Mozz!
Vandaag weer helemaal genoten van mijn kindjes! Zo leuk! En nu even een bakje eten in de magnetron en weer bankhangen. Oh ja..Ik wil alleen even mijn laarzen poetsen..
dinsdag 6 januari 2009 om 19:01
Goedenavond dames en heer (waar is badmeester eigenlijk?)
Wat een heerlijk weer ! Ondanks het gevaar op de weg en zeker omdat ik niet hoef te fietsen, kan ik enorm genieten van ijs en sneeuww; zeker als het een beetje blijft liggen. Geef mij maar een maand vorst; liever dan een maand regen.
Maar zon mag ook wel
Pop; wat goed dat kinderen nog zo blij zijn met een vulpen in dit laptop-tijdperk !
BE: hoest met je ontkaterde katten?
(heeft iedereen hier trouwens een kat? Is dat singles eigen ofozo?)
TP; ik begrijp je vriendinnen-ding. Wellicht indd wat meer met collega's proberen te doen (als je leuke collega's hebt tenminst); of misschien op de sportvereniging/buren?
Moz; ik denk dat Al Gore (en je portomenee) heel boos op je zou zijn als je de auto gaat kopen; waarom zoiets milieuvervuilends voor de deur hebben staan als je alles met fiets en ov kan? Ik zou het heel goed van je vinden als je het niet deed. Maja; gelukkig mag je nog altijd zelf kiezen !
En fijn dat je tof wijf als opdrachtgever hebt (bnn'er ??)
Wat een heerlijk weer ! Ondanks het gevaar op de weg en zeker omdat ik niet hoef te fietsen, kan ik enorm genieten van ijs en sneeuww; zeker als het een beetje blijft liggen. Geef mij maar een maand vorst; liever dan een maand regen.
Maar zon mag ook wel
Pop; wat goed dat kinderen nog zo blij zijn met een vulpen in dit laptop-tijdperk !
BE: hoest met je ontkaterde katten?
(heeft iedereen hier trouwens een kat? Is dat singles eigen ofozo?)
TP; ik begrijp je vriendinnen-ding. Wellicht indd wat meer met collega's proberen te doen (als je leuke collega's hebt tenminst); of misschien op de sportvereniging/buren?
Moz; ik denk dat Al Gore (en je portomenee) heel boos op je zou zijn als je de auto gaat kopen; waarom zoiets milieuvervuilends voor de deur hebben staan als je alles met fiets en ov kan? Ik zou het heel goed van je vinden als je het niet deed. Maja; gelukkig mag je nog altijd zelf kiezen !
En fijn dat je tof wijf als opdrachtgever hebt (bnn'er ??)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 6 januari 2009 om 19:17