Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 december 2016 om 23:52
vrijdag 9 december 2016 om 23:54
quote:yasmijn schreef op 09 december 2016 @ 23:52:
[...]
Mhuwahaha!
Ik heb nog steeds geen leesbril nodig.Dat is ook niet erg hoor. Maar zeg dan niet dat de letters ook hetzelfde zijn gebleven op mijn afbeelding want dat is echt niet zo.
[...]
Mhuwahaha!
Ik heb nog steeds geen leesbril nodig.Dat is ook niet erg hoor. Maar zeg dan niet dat de letters ook hetzelfde zijn gebleven op mijn afbeelding want dat is echt niet zo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 10 december 2016 om 00:00
quote:IrishCassidy schreef op 09 december 2016 @ 23:48:
[...]
Er zijn merken die echt beter zijn. Maar dan nog kan iets wel puur een status symbool zijn. Mercedes is niet meer de beste auto. Maar wel een status symbool. En voor auto's heeft status een grote link naar de F1.Gaat dit over Max? Die blijft bij RedBull,. Zou Lewis ook winnen als hij een ander merk zou rijden?
[...]
Er zijn merken die echt beter zijn. Maar dan nog kan iets wel puur een status symbool zijn. Mercedes is niet meer de beste auto. Maar wel een status symbool. En voor auto's heeft status een grote link naar de F1.Gaat dit over Max? Die blijft bij RedBull,. Zou Lewis ook winnen als hij een ander merk zou rijden?
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 10 december 2016 om 00:03
zaterdag 10 december 2016 om 00:05
quote:missie_m schreef op 10 december 2016 @ 00:00:
[...]
Gaat dit over Max? Die blijft bij RedBull,. Zou Lewis ook winnen als hij een ander merk zou rijden? Als je kijkt naar dit jaar? Nee, maar hij had wel dichtbij kunnen komen net als de Red Bulls deden. Hamilton is goed genoeg om ook in iets mindere auto's goed te racen. Maar de auto is helaas wel het aller belangrijkst (kijk naar een Alonso). Zo benieuwd naar volgend jaar! Ik hoop zo op auto's die echt dichtbij elkaar zitten qua prestatie. Pas dan kan je zien wie eigenlijk de beste coureurs zijn, al zie je dat nu ook wel ^^. Ja Hamilton is er daar 1 van.
[...]
Gaat dit over Max? Die blijft bij RedBull,. Zou Lewis ook winnen als hij een ander merk zou rijden? Als je kijkt naar dit jaar? Nee, maar hij had wel dichtbij kunnen komen net als de Red Bulls deden. Hamilton is goed genoeg om ook in iets mindere auto's goed te racen. Maar de auto is helaas wel het aller belangrijkst (kijk naar een Alonso). Zo benieuwd naar volgend jaar! Ik hoop zo op auto's die echt dichtbij elkaar zitten qua prestatie. Pas dan kan je zien wie eigenlijk de beste coureurs zijn, al zie je dat nu ook wel ^^. Ja Hamilton is er daar 1 van.