JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
He, wel jammer dat ze nog even moeten blijven, maar wel fijn dat Lily zegt dat bevallen te doen is!

Ik ben heel erg benieuwd naar haar verhaal, en bedankt dat je ons op de hoogte houdt Soep!

Ik heb net aan Roze Wolk gevraagd of zij het hier wil melden als ons meiske is geboren, en dat wilde ze graag doen. Dus jullie zullen het ook wel snel weten!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaa, eindelijk is Lily bevallen!! Proficiat meid, fijn dat het zo goed gegaan is. Heerlijk, het is je gegund, zo'n goede bevalling na al de ellende. Geniet ervan! Hopelijk heb je geen naweeen, want jij hebt je portie weeen wel gehad lijkt me zo. Alhoewel; misschien moet je lijf nog afkicken en krijg je ze toch nog... Maar dat is wel te dragen als je denkt aan dat kleine lammetje, toch? Heel erg gefeliciteerd!!

Marianne; de kraamzorg maakt inderdaad het bedje op. Als je het al zelf hebt gedaan, doen zij het over omdat je het toch niet goed gedaan hebt. En als ze weg zijn doe je het lekker weer op je eigen manier

Wat betreft dat spul tegen krampjes; dat is idd Infacol. Helpt echt super goed, Is net nieuw op de markt en al lang te koop in Engeland. Heeft blijkbaar dezelfde bestanddelen als Sab Simplex (te koop in Duitsland), misschien wel bekend bij jullie. Ik ben er helemaal happy mee. Krampjes zijn zooooo zielig!

Chili; waar zit je? Ik hoop dat alles goed gaat.

Hip; bij de tweede is dat minder.... Nog even doorgaan dus!
Idd jammer dat ze even moeten blijven. Maar het is beter om in het ziekenhuis te blijven en dan helemaal gezond naar huis, dan te vroeg naar huis en later weer terug te moeten.

Voyager, zijn er bij jou nog veranderingen in krampen of zo? In ieder fijn dat we ook bij jou op de hoogte worden gehouden door iemand.

Infacol tegen krampjes, dat zal ik onthouden. Koop je dat bij de drogisterij? Of via de apotheek?
quote:Marianne1969 schreef op 06 januari 2009 @ 14:01:

Voyager, zijn er bij jou nog veranderingen in krampen of zo?Nou, ik heb eigenlijk gewoon doorlopend een heftige menstruatieachtige pijn, en mijn onderrug is ook zeer pijnlijk. Maar ik merk geen "golfbeweging" in de krampen, het is gewoon constant. Maar het wordt wel elke dag pijnlijker.
Hallo januari mama's!

Ik neem een plaatsje op de tribune en zwaait heel hard naar voyager!!!!

Dames die al een baby hebben gekregen gefeliciteerd!!!!

En voor de overige dames; zet hem op!!!!

Heb zelf een meisje van 2 januari 2008, net 1 geworden dus. Het gaat zo snel!!!

Groetjes Roze wolk
grappig dat lily zegt dat bevallen wel te doen is, als iemand zijn/haar portie wel gehad heeft is zij het wel!

dus voy, ik gun jou ook een superbevalling. als dit je voorwerk is valt de baby er straks zo uit!! hoop het echt voor je! 9-01-09 is wel een errug mooie datum dus dan moet je nog even volhouden....

ramen zijn hier schoon en de kinderwagen hangt te drogen. met een beetje mazzel staat er vannacht een bedje klaar haha. ik voel me goed, geen voorkrampen of wat dan ook, denk ook helemaal niet dat ze er morgen of overmorgen al is, maar iets in mijn hoofd zegt de hele tijd: ja maar als... voor mijn gevoel moet het allemaal klaar zijn. zo stom...
he starrie! heb je een beetje lekker warm plaatsje op de tribune?
Hihi, welkom Roze Wolk, lief dat je alvast even komt kijken!
Wat heerlijk Sam, dat je je zo goed voelt! Echt wel een fijne zwangerschap zo. Super!
Roze wolk, welkom op de tribune. Dus jij gaat ons straks op de hoogte houden van de bevalling van Voy, begrijp ik. Leuk!

Voy, gun jou ook zo'n goede bevalling als van Lily!

Helena schreef net, dat we zelf het bedje/wiegje niet op hoeven maken hoor, want de kraamzorg doet dat op hun eigen speciale manier. Dus ik laat het zo, dan mogen zij het doen.

Sam, is helemaal niet stom. Vind ik tenminste niet. Het zou toch ook ieder moment kunnen? Zo haal ik al een week of 3 extra boodschappen voor het geval het bij mij begint en mn zusje komt kraamzorgen (en evt. haar man en kinderen ook hier kunnen eten.) Totnogtoe is het niet nodig geweest, maar je weet het niet... De vriezer ligt nu wel vol groente en vlees, haha.
Ha, scheelt me weer werk. Geen bedje opmaken dus. Nou ja, voor de vorm zal ik er wat op leggen, zo'n kaal matras is ook niet echt uitnodigend.

Ik heb me net heerlijk volgevreten met stracciatellakwark
vanaf de tribune:

Gefeliciteerd met t lammetje!!

Tuurlijk is bevallen te doen, anders waren er niet zo veel kinderen!
Wen, dat klinkt erg lekker. O, ik heb ook steeds zo'n zin in eten. Vooral in lekkere dingen dan, want honger heb ik niet, Heb vanmiddag nog lekker 2 borden spruiten met gehaktbal gehad...
Oei, da's wel heel erg zwanger Marianne...
Brrrrrr, vallen spruiten voor jou onder de lekkere dingen Marianne? Voor mij beslist niet! Maar volgens mij heb je daarmee wel een flinke portie krachtvoer gegeten, mocht het beginnen (en jij de eerste zijn die op de uitgerekende dag bevalt) dan heb je in ieder geval goed en gezond gegeten.

Hier een hele rustige dag. Man aan het werk, kind naar het kdv en ik niets op het programa. Ik keek er helemaal naar uit en het was ook fijn. Een klein beetje gestreken, ik strijk overigens de hydrofielen ook niet, babykleertjes wel al heb ik een hekel aan strijken en verder heerlijk lui. Morgen heb ik nog zo'n dagje voor de boeg (tenminste dat denk ik :-)).

Ik hoop wel dat we snel iets van chili horen, hopelijk is alles goed en heeft ze gewoon geen tijd om te posten. Fijn dat Voy al een boodschapper heeft voor als het zover is. En welkom op de tribune wolk.
He meiden,

Eindelijk een mailtje van mij!! We hebben een dochter! Yuna is haar naam is ze is zaterdag 3 januari geboren om 03.06 met een keizersnee. Ik moest dus enkele dagen blijven in het ziekenhuis maar vanochtend mochten we dan eindelijk naar huis. Lig nu op de roze wolk in mijn eigen bed met onze dochter naast me in de wieg. Heftige bevalling. Even in het kort: kwart voor 6 braken dus mijn vliezen, half 11 kwamen de weeen, 12 uur mocht ik persen, 1 uur naar het ziekenhuis voor persweeen opwekkers en helaas een vacuumpomp maar onze kleine meid wilde niet dus werd het een keizersnee. Al met al dus een snelle heftige bevallig. Maar voel me nu weer heel goed en met ons meisjes is ook alles goed. Ze is super lief, klein en eet en slaapt goed. Borstvoeding gaat als een trein dus hier echt een roze wolk. Las dat Marlee is bevallen Lily ook dus VAN HARTE MEIDEN. De rest nog niet bijgelezen, misschien morgen. Wie is de volgend? Voy; jou baby zit dus nog lekker warm? Enne voor de anderen: sorry dat ik ben voor gekropen... Plaats morgen een foto van mijn meisje op hyves!

Liefs,

Chili
Ha, wat fijn iets van je te lezen Chili, en van harte gefeliciteerd met je dochter! Geniet nog even lekker van je roze wolk, en hopelijk herstel je lekker vlot.

Ik ben benieuwd naar de foto!
Yesss Chili, gefeliciteerd met je meisje! Wat hebben wij toch allemaal een goede smaak qua namen!!!

Fijn dat het weer goed met je gaat, ik hoop dat je heel snel zult herstellen. En ik kijk erg uit naar de foto op onze hyve!

Ik ga gelijk het schema aanpassen!
Chili, je hebt ons wel in spanning gelaten hoor. Maar hartstikke fijn dat alles goed is en dat je lekker met je wolkje aan het genieten bent. Heel erg gefeliciteerd. Enne erg benieuwd naar de foto's van je kleine meid. En idd een mooie naam. Nogmaals: heel erg fijn voor jullie en laat je lekker verwennen.

Ik moet nu gaan. Ben vanavond tegen een uur of 10 a 11 terug, denk ik. Jullie houden Yamuna ook bij toch? Als er nieuws is over de baby, willen jullie dan even de paginanummer vermelden, want ik vrees dat ik anders wel meer dan 30 bladzijdes moet lezen.

Enne, onze mannen hebben straks genoeg keuze met al die meiden hier. Als ze tenminste op meiden vallen, haha. Maar ik vind dat het hartstikke goed gaat met het januariforum. We zijn al op de helft zo ongeveer.

Het voelt trouwens nog niet of ik morgen ga bevallen hoor, maar goed, mss werken de spruiten bij mij beter dan de boerenkool...
Belletje, ik ben een echte hollandse pot eter. Als ik spruiten eet, is dat mn lievelingseten en als ik boerenkool eet is dat mn lievelingseten. En als ik blote-kindertjes-in-het-gras eet, is dat mn lievelingseten. Of rode bieten als ik die eet. En ga zo maar door. Het enige wat ik niet lust is hutspot.

Lust ook wel pasta's enzo hoor, maar pittig eten lust ik niet zo graag. Ben een echte uit-de-Groningse-klei-getrokken jongedame, denk ik, haha.
jaaa, Chili, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd meid met je meisje!! Klinkt als een heftige bevalling, maar fijn dat je je weer goed voelt!!

Hmm meiden, als jullie over dat eten praten krijg ik honger! En manlief is nog onderweg..
quote:Marianne1969 schreef op 06 januari 2009 @ 18:29:

Als er nieuws is over de baby, willen jullie dan even de paginanummer vermelden, want ik vrees dat ik anders wel meer dan 30 bladzijdes moet lezen.

l...pagina 77!
quote:sam79 schreef op 06 januari 2009 @ 14:28:

he starrie! heb je een beetje lekker warm plaatsje op de tribune? Heerlijk warm want zwanger
Vanaf de tribune gefeliciteerd Chili en lily-lamb met jullie meisjes
Chili gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Nog een girly erbij! Fijn dat alles nu goed gaat, ondanks de heftige bevalling. Lekker genieten nu.

Veel plezier bij de borrel Marianne!

Jeetje we zijn gewoon al op de helft van het lijstje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven