Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:single1985 schreef op 07 december 2016 @ 22:17:

Iemand zijn jaaroverzicht op facebook al bekeken en gedeeld Oh mag bekijken ook al niet meer? Ik heb de mijne ook bekeken. Stomme ik.
quote:Manonna schreef op 08 december 2016 @ 00:15:

[...]

Behalve dat ik een hekel heb aan delen, kopiëren plakken enzo vraag ik me toch ernstig af WIE hier iets aan heeft? Die eenzame ziel die alleen zit mer kerst? Zie je het voor je? Oh wat voel ik me rot. Het is Kerst en iedereen zit met elkaar te vreten en ik zit alleen. Ik ga even op Facebook. Nee toch kijk nu toch eens. Wat een lieve fijne tekst. En wat hebben veel mensen het gedeeld en gekopiëerd en geplakt. Wat knap ik hier van op zeg. Mijn Kerst is weer goed. Ik leg mijn touw, scheermessen en slaappillen nu weg. Het leven is mooi.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 december 2016 @ 17:45:

[...]

Oh mag bekijken ook al niet meer? Ik heb de mijne ook bekeken. Stomme ik.Ik heb hem nog niet aangeboden gekregen. Plaats ik te weinig?
quote:Starshine-2 schreef op 10 december 2016 @ 18:21:

[...]

Ik heb hem nog niet aangeboden gekregen. Plaats ik te weinig? Zou kunnen. Ik kreeg ongeveer alle foto's te zien die ik dit jaar ooit heb geplaatst, inclusief de stomme waar niemand ooit op reageerde.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 december 2016 @ 18:24:

[...]

Zou kunnen. Ik kreeg ongeveer alle foto's te zien die ik dit jaar ooit heb geplaatst, inclusief de stomme waar niemand ooit op reageerde.Ik ook!

[...]

Ik heb hem nog niet aangeboden gekregen. Plaats ik te weinig? O is dat het? Ik voelde me al buitengesloten Misschien is een overzicht van twee berichten ook wat sneu.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Ik heb hem gehad hoor. Vet interessant dat ik 219 dingen geliked heb dit jaar.

Ik heb trouwens wel heel veel in besloten groepen gepost maar dat wordt natuurlijk niet weergegeven. Ook laat het overzicht alleen geplaatste foto's zien en geen tekstberichten.
Iedereen deelt hem waarom vraag ik mij af? Of ben ik nu zo anders dat ik echt totaal het nut er niet van in ziet?
ik deel hem ook niet, vind ik onzin. Dat is hetzelfde met alle herinneringen die voorbij komen. Doe ik ook niet aan.
Ach ik snap het wel, het is vaak best leuk om even te kijken van 'oh ja, weet je nog?', maar ik denk dat er weinig mensen zijn die bij mijn tijdlijn zo zitten te zwijmelen zoals ik zelf doe (behalve mijn moeder dan, die liked alles wat ik plaats, maakt niet uit wat).

Herinneringen deel ik zeer zelden, de laatste keer was het met een foto van een vakantie en dan heb ik het gezelschap met wie ik was erin getagd. Inderdaad onder het mom van 'weet je nog, was leuk he'

[...]

Ik heb hem nog niet aangeboden gekregen. Plaats ik te weinig? O ik had hem wel,3 foto's die ik geplaatst heb en het aantal likes, heel spannend dus
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Manonna schreef op 08 december 2016 @ 00:15:

[...]

Behalve dat ik een hekel heb aan delen, kopiëren plakken enzo vraag ik me toch ernstig af WIE hier iets aan heeft? Die eenzame ziel die alleen zit mer kerst? Zie je het voor je? Oh wat voel ik me rot. Het is Kerst en iedereen zit met elkaar te vreten en ik zit alleen. Ik ga even op Facebook. Nee toch kijk nu toch eens. Wat een lieve fijne tekst. En wat hebben veel mensen het gedeeld en gekopiëerd en geplakt. Wat knap ik hier van op zeg. Mijn Kerst is weer goed. Ik leg mijn touw, scheermessen en slaappillen nu weg. Het leven is mooi.
Tvp
In het kader van post je kerstboom foto challenge plaatst ik bij deze mijn kerstboom doe jij ook mee?

Uhm......... Nee
stomme challenges.

Alles is ineens een challenge.
quote:Starshine-2 schreef op 11 december 2016 @ 11:27:

Ach ik snap het wel, het is vaak best leuk om even te kijken van 'oh ja, weet je nog?', maar ik denk dat er weinig mensen zijn die bij mijn tijdlijn zo zitten te zwijmelen zoals ik zelf doe (behalve mijn moeder dan, die liked alles wat ik plaats, maakt niet uit wat).

Herinneringen deel ik zeer zelden, de laatste keer was het met een foto van een vakantie en dan heb ik het gezelschap met wie ik was erin getagd. Inderdaad onder het mom van 'weet je nog, was leuk he'

Ben jij mijn zus??

Ik heb nog steeds geen overzicht aangeboden gekregen.. Mijn nicht heeft elke scheet van haar kind op facebook gezet en nu deelt ze al die dingen opnieuw als herinnering.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
helaas Theelepel, ik heb geen zussen
Mijn moeder liked ook alles wat ik plaats
lief toch?
Ik plaats wel eens walking dead memes die alleen leuk zijn als je de serie kent en die liked ze dan ook.
quote:single1985 schreef op 11 december 2016 @ 10:57:

Iedereen deelt hem waarom vraag ik mij af? Of ben ik nu zo anders dat ik echt totaal het nut er niet van in ziet?

Dat is de exhibitionistische afwijking van veel Facebookers. Hetzelfde geldt voor o.a. Goedemorgen allemaal!!!!!!!!!, Wat een ellende# verdrietig en alles over schijnheilige vrienden. En zolang er zielen zijn die erop reageren of liken blijven ze dit doen.

Het is al zover dat als je dit niet doet je als gluurder wordt gezien. Er schijnt een soort Facebookcode te zijn waarin staat dat je moet plaatsen, liken en reageren. Ik heb het verwijt al eens naar mijn hoofd gekregen met de verontwaardigde vraag waarom ik Facebook heb. Ik heb er schijt aan maar ik merk dat ik me nu toch laat gaan Snel stoppen maar nu
quote:Manonna schreef op 11 december 2016 @ 17:26:

[...]

Het is al zover dat als je dit niet doet je als gluurder wordt gezien. Er schijnt een soort Facebookcode te zijn waarin staat dat je moet plaatsen, liken en reageren. Ik heb het verwijt al eens naar mijn hoofd gekregen met de verontwaardigde vraag waarom ik Facebook heb. Ik heb er schijt aan maar ik merk dat ik me nu toch laat gaan Snel stoppen maar nu

Gelukkig heb ik normale FB vrienden..

wat een onzin zeg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
mijn overzicht werkte niet heel goed. Ik had maar 3 foto ? terwijl ik er toch best veel geplaatst heb, van mijn reizen , dus dat was welleuk geweest.
quote:Manonna schreef op 11 december 2016 @ 17:26:

[...]

Dat is de exhibitionistische afwijking van veel Facebookers. Hetzelfde geldt voor o.a. Goedemorgen allemaal!!!!!!!!!, Wat een ellende# verdrietig en alles over schijnheilige vrienden. En zolang er zielen zijn die erop reageren of liken blijven ze dit doen.

Het is al zover dat als je dit niet doet je als gluurder wordt gezien. Er schijnt een soort Facebookcode te zijn waarin staat dat je moet plaatsen, liken en reageren. Ik heb het verwijt al eens naar mijn hoofd gekregen met de verontwaardigde vraag waarom ik Facebook heb. Ik heb er schijt aan maar ik merk dat ik me nu toch laat gaan Snel stoppen maar nu De mensen die dat van mijn vinden ontvriend ik gewoon probleem op gelost Ik ben ook meer een gluurder dan een liker.
Het was er maar een die dat een keer zei en ik heb toen vriendelijk verzocht niet te zeiken over zo iets onbelangrijks. Het is verder een leuke meid en ontvrienden was niet nodig gelukkig. Voor sommige mensen is Facebook blijkbaar erg belangrijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven