Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Tvp
Vorige jaren kon je dacht ik zelf je jaaroverzicht van foto's samenstellen, toen heb ik hem dacht ik wel een keer gedeeld. Maar nu maakt facebook zelf dus een soort PowerPoint, en waarom in hemelsnaam zou iemand anders geïnteresseerd zijn in hoeveel dingen ik geliked heb? Ik heb hem dus wel bekeken, zeker niet gedeeld en ik zie dat ik heel fijne facebookvriendjes heb: ik heb er nog maar één voorbij zien komen.
The owls are not what they seem
Ik ben ook lid van 'te koop etc' groepjes en een paar crea-bea groepjes. Nu is er 1 dame die kennelijk de oorlog heeft verklaard aan (1) een vriendin van haar - of inmiddels niet meer - en dus steeds berichtjes plaatst dat de vriendin gemeen is etc en (2) ook de oorlog heeft verklaard aan haar broer want die heeft een melding over haar gedaan bij de Kinderbescherming.

En haar onvrede met de medemens uit ze dan via deze groepen.

Het gescheld is van een bedenkelijk allooi en hoewel ze al een paar keer is verwijderd maakt ze steeds een nieuw account aan en meldt zich weer vrolijk aan......

Vermoeiend.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
OMG, ik zie zojuist iemand op mijn Facebook één van die Fack Jou plaatjes delen? Ik dacht dat zij ze allemaal op een rijtje had maar nu twijfel ik...
Niet ergerlijk wat mij betreft, maar ik wilde hem wel met jullie delen:

"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik zou dat plaatje bijna willen delen maar dat zal mij niet in dank worden afgenomen.
Die heb ik ook al voorbij zien komen
The owls are not what they seem
quote:single1985 schreef op 12 december 2016 @ 14:32:

Ik zou dat plaatje bijna willen delen maar dat zal mij niet in dank worden afgenomen.deze deel ik elk jaar. Wordt altijd prima op gereageerd beter dit soort dingen, dan ultra schijnheilig "oooh supertof schatje" reageren op iemand anders zn jaaroverzicht. Bah.
Ik denk dat het mij niet in dank zal worden genomen als ik dat ga doen
quote:DG2015 schreef op 12 december 2016 @ 12:59:

Niet ergerlijk wat mij betreft, maar ik wilde hem wel met jullie delen:

[afbeelding]
Wat ik trouwens ook verschrikkelijk vind, is als mensen hun hele gezin in hun Facebooknaam hebben staan. Dus Kevin Melissa Djayden Djeremy Djelano de Vries bijvoorbeeld. Waarom? Ben je bang dat niemand de namen van je kinderen kan onthouden?
De piramide heeft de krant gehaald: http://www.ad.nl/economie ... ooft-36-cadeaus~a8e6f598/

Misschien dat mensen het nu wél geloven als je aangeeft dat het onzinnig is.
quote:Dormouse schreef op 13 december 2016 @ 14:01:

De piramide heeft de krant gehaald: http://www.ad.nl/economie ... ooft-36-cadeaus~a8e6f598/

Misschien dat mensen het nu wél geloven als je aangeeft dat het onzinnig is.Na di ene persoon op fb heb ik niemand meer bezig gezien met die actie
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Captain_Obvious schreef op 13 december 2016 @ 12:01:

Wat ik trouwens ook verschrikkelijk vind, is als mensen hun hele gezin in hun Facebooknaam hebben staan. Dus Kevin Melissa Djayden Djeremy Djelano de Vries bijvoorbeeld. Waarom? Ben je bang dat niemand de namen van je kinderen kan onthouden? tijd geleden zag ik ook iemand met als facebooknaam 'gezinnetjehuppellepup' nóg erger..

Wat ik trouwens ook verschrikkelijk vind, is als mensen hun hele gezin in hun Facebooknaam hebben staan. Dus Kevin Melissa Djayden Djeremy Djelano de Vries bijvoorbeeld. Waarom? Ben je bang dat niemand de namen van je kinderen kan onthouden?

Nou, met zulke namen is een update af en toe wel handig

Ik kan al niet tegen profiel zij+hij of een emailadres in die richting.
Later is nu
Dit zijn toch geen ergerlijke berichten? :-)
quote:YellowDiamond schreef op 13 december 2016 @ 14:09:

[...]

tijd geleden zag ik ook iemand met als facebooknaam 'gezinnetjehuppellepup' nóg erger..

Inderdaad! Dat zie ik dan weer nooit.

Tja je geeft je individualiteit op op Facebook dat blijkt maar weer
quote:Dreamer schreef op 13 december 2016 @ 14:11:

[...]

Nou, met zulke namen is een update af en toe wel handig

Ik kan al niet tegen profiel zij+hij of een emailadres in die richting.

Ja, dat is wel weer waar.

Ja die zie ik ook, dan denk ik, man, neem zelf Facebook! Het is ook nooit de vrouw he, die geen Facebook heeft.
quote:MichelVD schreef op 13 december 2016 @ 14:13:

Dit zijn toch geen ergerlijke berichten? :-)Wat niet?
quote:Captain_Obvious schreef op 13 december 2016 @ 14:16:

[...]

Inderdaad! Dat zie ik dan weer nooit.

Tja je geeft je individualiteit op op Facebook dat blijkt maar weerEn dan regelmatig berichten als 'Trots op mijn mannetje' dan denk je 'o trots op haar kind' maar nee dan blijkt het over haar volwassen echtgenoot van 1.98 te gaan
quote:YellowDiamond schreef op 13 december 2016 @ 14:46:

[...]

En dan regelmatig berichten als 'Trots op mijn mannetje' dan denk je 'o trots op haar kind' maar nee dan blijkt het over haar volwassen echtgenoot van 1.98 te gaan Kijk, ik mag dat gewoon zeggen... mijn man(netje) is maar liefst 2 cm korter dan ik (EDIT: ik laat dit wel uit mijn hoofd trouwens! )
Ik geloof niet meer in sprookjes.

Wat ik trouwens ook verschrikkelijk vind, is als mensen hun hele gezin in hun Facebooknaam hebben staan. Dus Kevin Melissa Djayden Djeremy Djelano de Vries bijvoorbeeld. Waarom? Ben je bang dat niemand de namen van je kinderen kan onthouden?Op zich is het dan ook wel lachen als manlief de idylle verlaat. Naam minder in het riedeltje, dat wordt dan ook altijd gelijk opgepikt en dan de reacties ....
Wordt momenteel weer bedolven onder berichten die je moet delen (o, nee! delen mag niet, je moet kopiëren en plakken en "gedaan" typen ) wanneer je ook iemand kent die aan kanker lijdt etc. etc. Vreselijke ziekte, hoor, maar ik bepaal zelf wel welke berichten ik wel en niet deel...
Over kopiëren en plakken gesproken, staat deze leuke kettingstatus al ergens in dit topic?

Omdat het leven niet alleen bestaat uit foto's! Ik vind het een leuk idee. Ook omdat wetenschap leuk is. Ik doe mee.

Het voorstel is om Facebook "op te schudden". Kijken of het werkt. Het spel is een kleine test om te zien wie je bericht leest wanneer er geen foto bijstaat. Dus, als je dit leest, geef een reactie bestaande uit 1 woord over hoe we elkaar hebben ontmoet. Slechts 1 woord alsjeblieft! Daarna kopieer je deze tekst op je eigen tijdlijn zodat ik ook 1 woord bij jou achter kan laten. Houd je vinger gewoon op de tekst, raak het woord kopiëren aan. Ga naar je eigen status & houd je vinger op de plaats waar je kunt schrijven. Klik dan op plakken (verschijnt vanzelf). Dat is alles!
veni vidi viva
Nou, ik ga geen afscheid nemen van een aantal van jullie.. maar kijk ik naar diegenen die de tijd nemen om dit bericht tot het einde te lezen . Het is een kleine test, gewoon om te zien wie het leest en wie deelt zonder te lezen! Als je alles hebt gelezen, selecteer 'likes' zodat ik een bedankje op je profiel kan zetten! Ik weet dat 97 % van jullie niet het hele verhaal lezen, maar van mijn vrienden zullen 3 % dit doen.

Alstublieft, ter ere van iemand die dood is, of in de strijd tegen kanker is of zelfs kanker had,

Iedereen zegt: " als je iets nodig hebt, aarzel dan niet, ik zal er voor je zijn "... dus ik ga een weddenschap aan zonder pessimistisch te zijn, ik zeg dat er maar 3 % van mijn " vrienden " dit op zijn profiel zet Je hoeft alleen te kopiëren en te plakken (niet delen)!!! ik wil weten op wie ik kan rekenen ... en ik weet zeker dat het minder dan 25 zijn....schrijf "gedaan" in de reacties als je dat doet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven