Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 december 2016 om 20:26
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 december 2016 @ 20:23:
[...]
Martin is toch ook al weer 100 jaar geleden ?
Heb je elk trol topic opgebiecht ?
Is er ook weleens terecht trol geroepen?
Hoe lang trol je hier al ?
Ten tijde van Martin was ik net puber af.
Ik heb lang niet elk topic opgebiecht!
Er is geregeld onterecht troll geroepen. En terecht ook.
Ik troll hier nu meer dan 10 jaar.
[...]
Martin is toch ook al weer 100 jaar geleden ?
Heb je elk trol topic opgebiecht ?
Is er ook weleens terecht trol geroepen?
Hoe lang trol je hier al ?
Ten tijde van Martin was ik net puber af.
Ik heb lang niet elk topic opgebiecht!
Er is geregeld onterecht troll geroepen. En terecht ook.
Ik troll hier nu meer dan 10 jaar.
zaterdag 10 december 2016 om 20:26
zaterdag 10 december 2016 om 20:28
zaterdag 10 december 2016 om 20:29
quote:mabacon schreef op 10 december 2016 @ 20:25:
[...]
Ik heb echt tig schrijfstijlen. Ik kan als een tokkie schrijven.
Ja gvd heb ik weer hoor me scooter is kapot en ik ben te dik om van de bank te komen. Echt vet klote dit ik wou dat me ma me gezond eten gegeven had dat ik nu niet zo een achterstand had. Maarja vanavond weer bezorg dus gezien de scooter kapot is echt kut dit.
Maar ook als een nette professor in de Nederlandse taal- en letterkunde die elke mening behalve die van zichzelf als bijzonder abject beschouwt.Je tokkieschrijfstijl is redelijk belabberd en weinig realistisch; ik wil je aanraden nog eens goed op Facebook wat reacties te bestuderen (bijvoorbeeld een winactie of een willekeurig politiek onderwerp)
[...]
Ik heb echt tig schrijfstijlen. Ik kan als een tokkie schrijven.
Ja gvd heb ik weer hoor me scooter is kapot en ik ben te dik om van de bank te komen. Echt vet klote dit ik wou dat me ma me gezond eten gegeven had dat ik nu niet zo een achterstand had. Maarja vanavond weer bezorg dus gezien de scooter kapot is echt kut dit.
Maar ook als een nette professor in de Nederlandse taal- en letterkunde die elke mening behalve die van zichzelf als bijzonder abject beschouwt.Je tokkieschrijfstijl is redelijk belabberd en weinig realistisch; ik wil je aanraden nog eens goed op Facebook wat reacties te bestuderen (bijvoorbeeld een winactie of een willekeurig politiek onderwerp)
zaterdag 10 december 2016 om 20:29
zaterdag 10 december 2016 om 20:30
quote:Captain_Obvious schreef op 10 december 2016 @ 20:29:
[...]
Je tokkieschrijfstijl is redelijk belabberd en weinig realistisch; ik wil je aanraden nog eens goed op Facebook wat reacties te bestuderen (bijvoorbeeld een winactie of een willekeurig politiek onderwerp)In het zwanger topic was ie anders heel realistisch! (klein huis)
[...]
Je tokkieschrijfstijl is redelijk belabberd en weinig realistisch; ik wil je aanraden nog eens goed op Facebook wat reacties te bestuderen (bijvoorbeeld een winactie of een willekeurig politiek onderwerp)In het zwanger topic was ie anders heel realistisch! (klein huis)
zaterdag 10 december 2016 om 20:30
quote:mabacon schreef op 10 december 2016 @ 20:28:
[...]
Je zult op je neus kijken. Ik ben 100% vrouw. En nee, geen trans.
Het gekke is dat ik vaak niet geloofd word als het waar is...en andersom. Daarom ben ik best goed in trollen.Ik geloof er niks van. Die plaatjesplakker was echt ziek!
[...]
Je zult op je neus kijken. Ik ben 100% vrouw. En nee, geen trans.
Het gekke is dat ik vaak niet geloofd word als het waar is...en andersom. Daarom ben ik best goed in trollen.Ik geloof er niks van. Die plaatjesplakker was echt ziek!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 10 december 2016 om 20:31
zaterdag 10 december 2016 om 20:32
quote:takkentrol schreef op 10 december 2016 @ 20:31:
Dan vraag ik me toch af waarom iemand dat doet, nep topics openen. Dat je dat 'ns een keer doet omdat je je zit te vervelen kan ik nog inkomen. Maar 10 jaar lang en dan zoveel topics? Waarom?
Ik bedoel, ik vind het ergens wel knap hoor om iedereen zo te misleiden maar waarom?Ik vind het wel humor, ik snap alleen niet waar je de tijd vandaan haalt.
Dan vraag ik me toch af waarom iemand dat doet, nep topics openen. Dat je dat 'ns een keer doet omdat je je zit te vervelen kan ik nog inkomen. Maar 10 jaar lang en dan zoveel topics? Waarom?
Ik bedoel, ik vind het ergens wel knap hoor om iedereen zo te misleiden maar waarom?Ik vind het wel humor, ik snap alleen niet waar je de tijd vandaan haalt.