Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 december 2016 om 20:54
quote:mabacon schreef op 10 december 2016 @ 20:45:
[...]
Want je wil testen of ik de echte Claudio ben? Wat doorzichtig. Maar vooruit:
DorothyParker, een saai vivaviswijf
Heeft niets, behalve een oud uitgezakt lijf
Gelukkig maakt Claudio dat weinig uit
Want hij steekt zijn stijve fluit
Maar wat graag in elke grot, groot of klein
Neuken is een onderdeel van Claudio's zijn
Dus DorothyParker, nu weet je het
Ga nu maar met Claudio naar bed
Gelukkig heeft Dorothy nog met de echte Claudio privéberichten gestuurd.
En waren zijn gedichten ook meer persoonlijker, niet seksistisch en kende hij de forummers. Jouw gedichtje is niet op mij van toepassing, en dat zou de echte Claudio weten.
[...]
Want je wil testen of ik de echte Claudio ben? Wat doorzichtig. Maar vooruit:
DorothyParker, een saai vivaviswijf
Heeft niets, behalve een oud uitgezakt lijf
Gelukkig maakt Claudio dat weinig uit
Want hij steekt zijn stijve fluit
Maar wat graag in elke grot, groot of klein
Neuken is een onderdeel van Claudio's zijn
Dus DorothyParker, nu weet je het
Ga nu maar met Claudio naar bed
Gelukkig heeft Dorothy nog met de echte Claudio privéberichten gestuurd.
En waren zijn gedichten ook meer persoonlijker, niet seksistisch en kende hij de forummers. Jouw gedichtje is niet op mij van toepassing, en dat zou de echte Claudio weten.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 10 december 2016 om 21:01
quote:lizzy75 schreef op 10 december 2016 @ 20:59:
Maar dus niet dé Claudio, maar een tweede Cladio die de naam van haar voorganger gejat heeft. Zegt ze zelf...
Ik ben een tweede Einstein. Ik heb de naam van mijn voorganger gejat.
Tussen zeggen en zijn ligt een wereld van verschil
Maar dus niet dé Claudio, maar een tweede Cladio die de naam van haar voorganger gejat heeft. Zegt ze zelf...
Ik ben een tweede Einstein. Ik heb de naam van mijn voorganger gejat.
Tussen zeggen en zijn ligt een wereld van verschil
zaterdag 10 december 2016 om 21:05
zaterdag 10 december 2016 om 21:09
zaterdag 10 december 2016 om 21:10
quote:Chellaa schreef op 10 december 2016 @ 21:08:
Triest...
Ik snap echt de lol niet van fake topics... dat iemand dat nou eens een keer doet vind ik al sneu, maar op regelmatige basis.
Er leven mensen mee met een topicopener, er zijn mensen die zich herkennen is bepaalde dingen etc.Tja het is internet hè, iedereen kan van alles zeggen.
Triest...
Ik snap echt de lol niet van fake topics... dat iemand dat nou eens een keer doet vind ik al sneu, maar op regelmatige basis.
Er leven mensen mee met een topicopener, er zijn mensen die zich herkennen is bepaalde dingen etc.Tja het is internet hè, iedereen kan van alles zeggen.
zaterdag 10 december 2016 om 21:11
quote:lizzy75 schreef op 10 december 2016 @ 20:18:
[...]
Het ging niet helemaal goed. In het sollicitatietopic was TO 34 weken zwanger, maar in dit topic zou ze rond dezelfde tijd bevallen zijn. Ze repte echter met geen woord over een vroeggeboorte, dus dat vond ik wel heel vreemd.Ik zocht me rot naar het topic over vriend met geen interesse naar dochter, en het was dus fake? Ben er volledig ingetrapt
[...]
Het ging niet helemaal goed. In het sollicitatietopic was TO 34 weken zwanger, maar in dit topic zou ze rond dezelfde tijd bevallen zijn. Ze repte echter met geen woord over een vroeggeboorte, dus dat vond ik wel heel vreemd.Ik zocht me rot naar het topic over vriend met geen interesse naar dochter, en het was dus fake? Ben er volledig ingetrapt
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
zaterdag 10 december 2016 om 21:12
He ja, laten we gaan speculeren of deze trol wel de trol is wie die trolt te zijn
Wat maakt dat nou uit. Het was een goeie, effectieve trol en het is fijn dat die arme mevrouw en die zielige baby niet echt bestaan, klaar. En jammer voor de mensen die zo vreselijk hebben meegeleefd en zo, maar die komen er vast wel overheen.
Wat maakt dat nou uit. Het was een goeie, effectieve trol en het is fijn dat die arme mevrouw en die zielige baby niet echt bestaan, klaar. En jammer voor de mensen die zo vreselijk hebben meegeleefd en zo, maar die komen er vast wel overheen.
zaterdag 10 december 2016 om 21:16
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 december 2016 @ 21:12:
He ja, laten we gaan speculeren of deze trol wel de trol is wie die trolt te zijn
Wat maakt dat nou uit. Het was een goeie, effectieve trol en het is fijn dat die arme mevrouw en die zielige baby niet echt bestaan, klaar. En jammer voor de mensen die zo vreselijk hebben meegeleefd en zo, maar die komen er vast wel overheen.Dat is toch net de bestaansreden van dit topic?
Wat maakt dat nou uit. Het was een goeie, effectieve trol en het is fijn dat die arme mevrouw en die zielige baby niet echt bestaan, klaar. En jammer voor de mensen die zo vreselijk hebben meegeleefd en zo, maar die komen er vast wel overheen.Dat is toch net de bestaansreden van dit topic?
zaterdag 10 december 2016 om 21:25
quote:DorothyParker schreef op 10 december 2016 @ 21:05:
Ik vind het net raar dat de "oude forummers" geloofden dat het Claudio was.
Claudio had van die topics waardoor je elke 5 minuten ging refreshen. Deze TO en haar topics waren saai.wat doet het ertoe? een troll is een troll en per definitie niet echt
Ik vind het net raar dat de "oude forummers" geloofden dat het Claudio was.
Claudio had van die topics waardoor je elke 5 minuten ging refreshen. Deze TO en haar topics waren saai.wat doet het ertoe? een troll is een troll en per definitie niet echt
zaterdag 10 december 2016 om 21:27
zaterdag 10 december 2016 om 22:11