Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.

Schrijf gezellig mee!

NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!

Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Hoi rieta123 dank u wel voor u reactie het is zo een early test 2 voor 2,50 ik ga woensdag denk ik maar testen met een gewone test ik ben zo blij maar kan het gewoon niet geloven ik heb eigenlijk nog niet echt symptomen alleen wat vaker plassen en af en toe wat kramp heeft u wel al symptomen ? Mvg C
Hoi daisybel dank je wel voor je reactie ik lees namelijk heel veel veschillende reacties over de action test dus durf het nog niet echt te geloven ik wacht woensdag af en dan maar de huisarts bellen voor een afspraak mvg C
Alle reacties Link kopieren
Vals positief schijnt zo goed als onmogelijk te zijn ;) ik zou er gewoon rekening mee houden dat je écht zwanger bent!

Maar toen ik mijn eerste positieve test had, bij mijn oudste, heb ik er voor de zekerheid nog een paar gedaan, haha. Dus ik snap je helemaal als je er nog meer doet :p
Ik heb hele goede ervaringen met de action test! Hij blijft Omo wit of je ziet een lijntje. Gefeliciteerd dus!!
Bedankt allenmaal ik kan het nog moeilijk geloven hoor maar de streep is ook gewoon heel duidelijk weten jullie wanneer ik ongeveer kan bellen voor een afspraak voor een echo ? Ik moet pas woensdag ongesteld worden mvg C
Ik heb uiteindelyk 7 testen gedaan en een bloedonderzoekje by ha voorikhet echt wilde geloven ????

Ikhad de ganse week voor nod wat kramp, en deze week ook nog veel hgehad.

Nu is dat beter.

Voor de rest nog niets uitgesproken, soms misselyk, wel moe, dat wel.

Proficiat!
quote:Augustus2017 schreef op 11 december 2016 @ 14:40:

Bedankt allenmaal ik kan het nog moeilijk geloven hoor maar de streep is ook gewoon heel duidelijk weten jullie wanneer ik ongeveer kan bellen voor een afspraak voor een echo ? Ik moet pas woensdag ongesteld worden mvg CGewoon bellen morgen en dan hoor je vanzelf wel wanneer je terecht kan!
Spannend hoor!
Hebben jullie ook zo'n honger? Ik kan de hele dag wel eten!
@ bellashoppie. Kan juist helemaal niets eten! Alleen mandarijntjes.. wat een verschil met jou. En die lucht van de MvM bussen helpt ook niet echt..
Haha ja dat heb ik ook bella shopi heb de hele dag door honger en heb last van me onderrug maar moet pas woensdag ongesteld worden had vandaag een positieve test
Gefeliciteerd augustus2017! Positief is positief. Spannend hoor!
Dank je wel ik kan het nog steeds niet geloven hoor maar de test was super duidelijk
Hallo allemaal. Ik zou het leuk vinden om af en toe mee te lezen en schrijven. Ik ben nu 6,5 weken zwanger en uitgerekend rond 3 augustus (heb pas begin januari de termijn echo). Het is mijn 2de.

Ik ben zo moe (in de avond vooral). Maar heb ook echt de hele dag door honger. Zin in vlees, koolhydraten, zoet en de raarste dingen die ik normaal niet eet. Zoals cruesli (eet ik echt nooit), saucijzenbroodjes en croissantjes. En ik moet me echt weerhouden om niet de naar mc Donalds te gaan (kom er nooit, maar zou er zooooooo een zin in hebben nu). Helaas dus allemaal zoete en vette dingen. Ben ook al ruim een kilo zwaarder. De misselijkheid begint nu een beetje te komen, de hele dag door. En als ik eet, is het weg. Maar heb ook het gevoel alsof ik verstopt zit. Normaal ga ik dagelijks naar de wc voor een grote beurt, en nu hooguit om de dag. Dat voelt ook niet fijn.

@bellashopie, heel herkenbaar dus.
Meiden..ik ga even heel erg klagen...

Wat slaap ik toch beroerd! Overdag zo moe..als een blok in slaap vallan om 22u en dan om 2uur klaarwakker zijn!! Gewoon ook niet meer in slaap vallen...

Ik ben er rond 5uur ook even uitgegaan omdat ik enorme honger had..haha..kan de hele dag door eten..
Vervelend Maatje. Ik heb ook sinds vannacht ineens veel last van misselijkheid. Lag er door wakker. Iets eten helpt maar eventjes. Ik herken dit helemaal niet van mijn eerste zwangerschap, toen was ik weinig misselijk en al helemaal nog niet met 6,5 week of midden in de nacht.

Ik lig er ook al om 22 uur in, ben kapot dan.

Iemand tips voor iets wat helpt tegen misselijkheid? Zure dingen helpen wel, maar probeer van zoete snoep af te blijven (niet dat dag echt lukt trouwens). Ik at bij mijn eerste veel van die zure napoleon snoepjes. Maar zoek iets gezonders.
Hier eigenlijk nog niet misselijk, alleen als ik de kan van moeders voor moeders opendraai. Maar kon me nog een goeie tip herinneren van mijn vorige zwangerschap om de kan boven je te houden. Wel even stunten met overgieten, maar het stinkt vele malen minder heb ik vanmorgen gemerkt

Die verstopping ken ik dan weer wel.

Hier sinds een paar dagen wat last van mijn banden. Met hoesten, niezen en onverwachtse bewegingen een korte maar vervelende steek richting de liezen.
Augustus2017 is toch de algemene topic inlog? Ik denk dat er nog iemand verkeerd is ingelogd

Ik ga ook vroeg naar bed, en misselijk is niet het goede woord, maar ik voel me wel 'wiebelig' ofzo?
Wat raar toch dat die symptomen bij iedereen schelen...

Meestal vragen de mensen (eens ze het weten) of je misselijk bent.

Zelf heb ik er nog niet echt last van. Wel krijg ik soms krampjes en dan weet ik nu is het tyd om iets te eten.

Moe ben ik ook wel, ik herken dat 's nachts wakker zijn en moeilijk terug inslapen.

Ook de darmen beginnen wel wat te vetragen, net als bij anderen.

Van borsten heb ik dan weer geen last (hoewel ik 's avonds wel beha moet aanhouden tot ik ga slapen, anders geeft dat een vervelend gevoel aan de tepels)

Ik ben nu week 6 ingegaan (denk ik, 28e pas echo, ben echt benieuwd wanneer ze me dan uitrekenen :p )

MvM, ik zou het niet kunnen denk ik, als ik nu gewoon plas vind ik dat al zo naar ruiken haha

Ik ruik echt veel meer dan vroeger :p
Ik heb heel wisselend vlagen van misselijkheid, ene keer vind ik het heel vies ruiken andere keer geen probleem. Nog niet overgegeven gelukkig.

Verder voornamelijk nog steeds m'n borsten die pijn doen, zijn daar tips voor? Ook ben ik moe, vroeg naar bed. Vrijdag lag ik er om 1 uur in en daar heb ik het hele weekend last van gehad.

Is het raar dat ik niet kan wachten tot ik een echte buik krijg? Ik zal m tegen die tijd vast af en toe vervloeken maar dan voelt het echter. En stiekem wil ik dat iedereen het weet natuurlijk haha.
Haha die kan van MvM stinkt inderdaad! Ik plas er nu gewoon rechtstreeks in,geen gedoe met overgieten...

En ruiken doe ik ook een stuk beter,gisteren werden er spekjes gebakken:ging bijna over mn nek..

En darmen rommelen enorm...

Volgende week de echo,kan niet wachten,ben zo benieuwd hoe het eruit ziet en hopelijk al een hartje te zien!
Doe je dan die fles in de wc of op de grond?

Ik heb ook volgende week m'n echo, zo'n zin in! Als alles goed is is het hartje wel te zien toch? Ik krijg in ieder geval een inwendige echo indien nodig, dus ik neem aan dat er sowieso een hartje te horen/zien moet zijn (of het moet helemaal mis zijn).

Ik vind dat trouwens helemaal niks, inwendige echo en andere zaken daar beneden door vreemden. Ik vind het niet eens fijn om m'n blote buik te laten zien aan de VK. Dat wordt nog wat de komende maanden haha. (Ja ik weet het, ze zijn het gewend, het is hun werk etc, maar toch vind ik het niet fijn).
Reflectione, dat buikje krijgen, dat herken ik

Verlang daar ook echt naar, dan is het "echt", en idd, dan weet iedereen dat ook.

Nu voel ik me niet altijd zwanger, wat ik vervelend (en ook wel angstaanjagend) vind.

Mijn gyn is een vrouw, kies ik bewust voor geen mannen daar haha
Ik wil er het liefst met iedereen over praten haha. Moeilijk zeg :p

Ik heb ook een vrouwelijke vk, maar dat helpt niet haha
Oh ik vond de inwendige echo totaal niet erg.. Misschien omdat mijn eerste keer daarmee met de miskraam was en ik totaal ergens anders zat met mijn hoofd. Sindsdien is het voor mij geen probleem meer en heb ik liever inwendig! Dan kan je veel meer en duidelijker zien

hier vandaag gewoon stiekem mijn tweedehands zwangerschapsbroek aangetrokken. Ik was zo ziek vanmorgen dat de knoop van mijn normale broek me echt dwars zat, dus ik dacht hop! wat maakt het uit ;) niemand die het toch ziet en het zit wel vele malen lekkerder. Helemaal top zo'n broek! Ik ga er zeker nog meer scoren!
Diervriendelijk vlees bestaat niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven