Uitgerekend begin augustus 2017
vrijdag 25 november 2016 om 15:43
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.
Schrijf gezellig mee!
NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK
24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!
Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht
Gebruikersnaam: Augustus2017
Wachtwoord: Uitgerekend
Schrijf gezellig mee!
NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK
24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!
Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht
Gebruikersnaam: Augustus2017
Wachtwoord: Uitgerekend
donderdag 8 december 2016 om 21:17
Ik ben vandaag begonnen met moeder voor moeders! Rechtstreeks in de pot plassen..haha.. het is dat het voor een heel goed doel is!
Ik geniet ook erg, vooral dat we samen een geheim hebben..zal wel blij zijn als we het straks kunnen vertellen..nu zon gedoe met wijntjes en eten..
Bij mijn ouders hebben ze carpaccio als voorgerecht..ik neem voor mijzelf iets anders mee zodat ik dat kan eten nadat we het verteld hebben..
@princess: geen droge keel.. alleen nog pijnlijke borsten, opgezette buik en rommelde darmen
Ik geniet ook erg, vooral dat we samen een geheim hebben..zal wel blij zijn als we het straks kunnen vertellen..nu zon gedoe met wijntjes en eten..
Bij mijn ouders hebben ze carpaccio als voorgerecht..ik neem voor mijzelf iets anders mee zodat ik dat kan eten nadat we het verteld hebben..
@princess: geen droge keel.. alleen nog pijnlijke borsten, opgezette buik en rommelde darmen
donderdag 8 december 2016 om 22:00
Lola88@ hopelijk valt het mee! je kan magnesium spray ook bij kinderen gebruiken! Mijn zus heeft het een tijdje bij mijn neefjes gebruikt en het werkte goed. Half uurtje voor het slapen gaan op de voetjes smeren. Deze heb ik:
http://www.superfoodcentr ... odnight-spray-100-ml.html
Gekocht bij de tuinen of etos.
http://www.superfoodcentr ... odnight-spray-100-ml.html
Gekocht bij de tuinen of etos.
donderdag 8 december 2016 om 22:02
Ik ben ook voor positivisme! Ik herken heel erg de extreme vermoeidheid als ik thuis kom uit mn werk; standaard een dutje voor het eten en na het eten gaat om 20:30/ 21 uur ook echt het licht uit... lag net gewoon te slapen op de bank tijdens Expeditie Robinson.
Ik kan ook niet wachten om het te vertellen. Morgen nog één smoesjesavond te overwinnen; een meidenavondje met mn schoonzus, wat normaal wijn en sushi betekent! Ik heb er al een bios avondje met de auto van weten te maken! Nu nog mn ogen open houden, haha.
Mn borsten lijken trouwens nu ook duidelijk te groeien! Vind het allemaal maar een bijzonder fenomeen!
Ik kan ook niet wachten om het te vertellen. Morgen nog één smoesjesavond te overwinnen; een meidenavondje met mn schoonzus, wat normaal wijn en sushi betekent! Ik heb er al een bios avondje met de auto van weten te maken! Nu nog mn ogen open houden, haha.
Mn borsten lijken trouwens nu ook duidelijk te groeien! Vind het allemaal maar een bijzonder fenomeen!
donderdag 8 december 2016 om 22:20
Ik heb twee kannen gekregen om in te plassen, kan ik overgieten. Inderdaad ik hou in m'n hoofd dat het voor een goed doel is. Ik vind het wel eng om ze buiten te zetten. Ik verstop het redelijk, maar wat als de buren zien dat er een man heen en weer loopt op onze oprit?
Ik heb ook erg gevoelige borsten en ook het idee dat ze groeien. Blijjf het bijzonder vinden.
Ik heb ook erg gevoelige borsten en ook het idee dat ze groeien. Blijjf het bijzonder vinden.
donderdag 8 december 2016 om 22:30
Ja je borsten worden mega tijdens je zwangerschap , wacht maar straks als de kleine er is en je op dag 3 last van stuwing krijgt lol. Ik heb hier bhs in alle maten liggen, moest eigenlijk weer nieuwe kopen, kleinere....maar nu zwanger dus gaan we weer richting de grotere maatjes. Ik moest rond 3 mnd vorige keer echt nieuw bhs kopen.
vrijdag 9 december 2016 om 06:28
Hier ook lekker positief aan het blijven, ondanks dat het soms lastig is (ook ik heb eerder een mk gehad dua blijft spannend) MvM is afgelopen maandag al langs geweest en mag vanaf zondag starten met plassen.
Die vermoeidheid ken ik ook. Rond 16 uur kak ik in, en ook na mijn werk niks meer waard. Savonds lig ik voor 21 uur in bed en slaap ik als een roos. Maar, wordt wel iedere keer voor mijn wekker wakker... en dat had ik eerst nooit.
Die vermoeidheid ken ik ook. Rond 16 uur kak ik in, en ook na mijn werk niks meer waard. Savonds lig ik voor 21 uur in bed en slaap ik als een roos. Maar, wordt wel iedere keer voor mijn wekker wakker... en dat had ik eerst nooit.
vrijdag 9 december 2016 om 07:17
Soms maak ik me zorgen als ik niet alle symptomen heb, of toch niet uitgesproken...
Mijn buik zet wel flink op, zeker als ik eet, door darmen die naar voor of opzij komen wss, de steekjes heb ik ook nog af en toe,
ik heb echt al moeite met broeken (hoge broeken duwen te hard op buik, lage broek die onder de buik komt is ook niet meer zo comfortabel zeker als ik in de auto zit) dus gisteren zijn we een 1e keer naar de winkel geweest voor een zwangerschapsbroek
Weer een nieuwe mijlpaal die even duidelijk zegt hé je bent echt wel zwanger hoor haha
Maar ik zal eerst nog wat met min eigen broeken blijven proberen (zou toch al snel zijn na 5 weken al zwangerschapsbroek moeten dragen, niet?)
Verder heb ik af en toe last van wat misselijkheid (maar niet zo extreem)
vermoeidheid is er wel, maar ook ni zo extreem als bij anderen hier, vnvd ga ik naar een concert met vriendinnen, wat ontzie ik me dat...
Ben al excuses aan het bedenken waarom ik niet het ganse concert kan staan (moest dat niet lukken)
Maar de borsten, daar heb ik nog niet echt last van denk ik, heeft dat iets te maken met de cup die je hebt (hoe groter, hoe later dat begint mss?)
En qua misselijkheid had ik gedacht dat ik dat ook al zou moeten hebben.
Wel blijf ik verkouden, zeker al sinds dag of 2-3 na mijn eisprong.... heel vervelend zo met verstopte neus, want dan heb ik soms duizelingen...
Maar bij iedereen is dat anders zeker?
Ik ben al benieuwd welke kwaaltjes er nog zullen bijkomen.
En dan op 1 januari het nieuws vertellen, kan niet wachten
Volgens mij ziet mijn vader dat direct... haha zou me toch niet verbazen
Mijn buik zet wel flink op, zeker als ik eet, door darmen die naar voor of opzij komen wss, de steekjes heb ik ook nog af en toe,
ik heb echt al moeite met broeken (hoge broeken duwen te hard op buik, lage broek die onder de buik komt is ook niet meer zo comfortabel zeker als ik in de auto zit) dus gisteren zijn we een 1e keer naar de winkel geweest voor een zwangerschapsbroek
Weer een nieuwe mijlpaal die even duidelijk zegt hé je bent echt wel zwanger hoor haha
Maar ik zal eerst nog wat met min eigen broeken blijven proberen (zou toch al snel zijn na 5 weken al zwangerschapsbroek moeten dragen, niet?)
Verder heb ik af en toe last van wat misselijkheid (maar niet zo extreem)
vermoeidheid is er wel, maar ook ni zo extreem als bij anderen hier, vnvd ga ik naar een concert met vriendinnen, wat ontzie ik me dat...
Ben al excuses aan het bedenken waarom ik niet het ganse concert kan staan (moest dat niet lukken)
Maar de borsten, daar heb ik nog niet echt last van denk ik, heeft dat iets te maken met de cup die je hebt (hoe groter, hoe later dat begint mss?)
En qua misselijkheid had ik gedacht dat ik dat ook al zou moeten hebben.
Wel blijf ik verkouden, zeker al sinds dag of 2-3 na mijn eisprong.... heel vervelend zo met verstopte neus, want dan heb ik soms duizelingen...
Maar bij iedereen is dat anders zeker?
Ik ben al benieuwd welke kwaaltjes er nog zullen bijkomen.
En dan op 1 januari het nieuws vertellen, kan niet wachten
Volgens mij ziet mijn vader dat direct... haha zou me toch niet verbazen
vrijdag 9 december 2016 om 08:29
De vermoeidheid herken ik ook! Ik word sochtends vol energie wakker... wat ook wel weer fijn is want opstaan was altijd weer een opgave. Maar rond 16u is mijn energie op.
Ik denk dat ik de komende weken maar wat vroeger naar mijn werk ga... kan Ik ook wat eerder weg.
Misselijkheid herken ik nog niet gelukkig... enorme borsten wel.. ze lijken wel 2 cupmayen groter!
@maatje86 ik heb moeders voor moeders ook al gecontact... maar ik weet niet zo hoef waar ik de flessen moet laten. Hebben maar een klein app... Gaat dat niet stinken als ze je gewoon in een hoekje ergens zet?
Ik denk dat ik de komende weken maar wat vroeger naar mijn werk ga... kan Ik ook wat eerder weg.
Misselijkheid herken ik nog niet gelukkig... enorme borsten wel.. ze lijken wel 2 cupmayen groter!
@maatje86 ik heb moeders voor moeders ook al gecontact... maar ik weet niet zo hoef waar ik de flessen moet laten. Hebben maar een klein app... Gaat dat niet stinken als ze je gewoon in een hoekje ergens zet?
vrijdag 9 december 2016 om 08:46
@ reflectione, spannend!!! Ik kijk zo uit naar het moment om te vertellen. Helaas ligt het bij ons nog wat lastig. Mijn schoonzus en zwager proberen al een langere periode zwanger te worden wat niet helemaal gaat en zitten nu sinds kort in het medisch traject. Mijn schoonouders zijn helemaal in de ban van het zwanger worden voor hun. Ze horen nu 24 december of het deze maand gelukt is, we wachten het even af. Maar als het niet gelukt is weet ik niet of we het durven te zeggen.
Zo'n lastige situatie dit.
Iemand advies??
@Bellashopie, De flessen van MvM zijn goed afgesloten en stinken niet (er zit ook een speciaal goedje in voor het goedhouden van je plas
), wij hadden ze vorige keer in de meterkast gezet (het voorraadje) en natuurlijk gewoon 1 fles + maatbeker in de wc. Zodra er visite kwam even de fles + maatbeker uit de wc gehaald omdat niemand het wist. Deze keer gaan we het weer zo doen. Ze komt morgen ochtend!
Zo'n lastige situatie dit.
Iemand advies??
@Bellashopie, De flessen van MvM zijn goed afgesloten en stinken niet (er zit ook een speciaal goedje in voor het goedhouden van je plas
Diervriendelijk vlees bestaat niet
vrijdag 9 december 2016 om 08:55
@pistache91 ah, dat is inderdaad lastig! Is Het dan misschien niet juist fijn om het voor de 24e te vertellen? Ligt er een beetje aan hoe lang je wil wachten, maar kan me voorstellen dat in de week na de 24e zowel bij positief als negatief nieuws het goed is dat de aandacht even bij je schoonzus ligt. Nu is het misschien mindeminder beladen? Maar lastig inderdaad.. .hoop dat zij ook goed nieuws mogen krijgen!
Wij willen het met kerst aan onze ouders gaan vertellen, maar heb dan nog geen echo gehad dus dat vind ik wel spannend. Maar het is zin mooi moment en ik wil het het liefst nu al tegen iedereen zeggen. Vanavond sinterklaasavondje dus dat wordt lastig!
Na hoeveel weken vertellen jullie het aan je ouders?
Wij willen het met kerst aan onze ouders gaan vertellen, maar heb dan nog geen echo gehad dus dat vind ik wel spannend. Maar het is zin mooi moment en ik wil het het liefst nu al tegen iedereen zeggen. Vanavond sinterklaasavondje dus dat wordt lastig!
Na hoeveel weken vertellen jullie het aan je ouders?
vrijdag 9 december 2016 om 09:06
@bellashopie. Dat is opzich ook wel goed advies.. Maar ik vind voor de 24ste eigenlijk nog te vroeg. Het ligt natuurlijk ook allemaal aan de echo op de 22ste, maar ik ben de 25ste pas 8 weken. Ik heb je advies even bij vriendlief voorgelegd! 
Wat zouden jullie doen meiden?
ik vind de situatie sowieso gewoon rot. Iedereen heeft het maar over hun zwangerschap dat wij niet eens durfden door te laten schemeren dat wij ook graag kindjes wilden. Dus niemand weet überhaupt dat die kans erin zat. Niemand weet daarom ook van onze miskraam. En allemaal omdat er zo'n donkere wolk boven het zwanger worden van mijn schoonzus hangt. Ik wil soms uitschreeuwen naar mijn schoonouders dat ik zwanger ben
Maar ik ben ook een mens en wil mijn schoonzusje echt niet kwetsen.
Wat zouden jullie doen meiden?
ik vind de situatie sowieso gewoon rot. Iedereen heeft het maar over hun zwangerschap dat wij niet eens durfden door te laten schemeren dat wij ook graag kindjes wilden. Dus niemand weet überhaupt dat die kans erin zat. Niemand weet daarom ook van onze miskraam. En allemaal omdat er zo'n donkere wolk boven het zwanger worden van mijn schoonzus hangt. Ik wil soms uitschreeuwen naar mijn schoonouders dat ik zwanger ben
Diervriendelijk vlees bestaat niet
vrijdag 9 december 2016 om 11:41
Wat Lola zegt! Ik denk dat er inderdaad nooit een perfect moment voor kan zijn. Je kunt jullie geluk niet laten afhangen door hun situatie, al begrijp ik je helemaal. Het is denk ik wel fijner als ze niet met het nieuws 'overvallen ' worden waar anderen bij zijn. & Een zwangerschap heeft natuurlijk nooit een garantie dat alles goed gaat dus jullie hebben net zo goed recht op de steun van jullie familie?
Even wat anders ik lees alles vanaf het begin al mee maar laat niet zoveel van mij horen. Ik heb er een beetje moeite om hier persoonlijke dingen te delen omdat iedereen buiten dit topic ook mee kan lezen. Hebben meer mensen dit?
Even wat anders ik lees alles vanaf het begin al mee maar laat niet zoveel van mij horen. Ik heb er een beetje moeite om hier persoonlijke dingen te delen omdat iedereen buiten dit topic ook mee kan lezen. Hebben meer mensen dit?
vrijdag 9 december 2016 om 11:55
Pistache, jijk heb took het recht om dat nieuws te delen.
Wat erg dat jullie zelfs niet het mk durfden delen!
Jij bent toch evenveel waard als je schoonzusje
Mss idd eerst eens aan haar vertellen, zodat ze kan verwerken.
Wel jammer dat jullie nieuws een beetje op de achtergrond moet blijven.
Spreek daarover met je vriend, dat hij ook eens kan zeggen tegen zijn ouders dat jullie ook wel meetellen,
dat ze ook aan jullie moeten denken...
Wij persoonlijk zeggen het nog niet met kerst aan de schoonfamilie, maar wachten tot nieuwjaar.
Dan kregen we 1e echo en weten we zeker dat alles goed zit. (en mijn familie zien we pas op nieuwjaar, dus dat is geen probleem om tot dan te wachten)
Mensje, mensen weten toch niet wie je bent? En denk niet dat menen die niet geïnteresseerd in het topic hier zullen meelezen ofzo, toch?
Wat erg dat jullie zelfs niet het mk durfden delen!
Jij bent toch evenveel waard als je schoonzusje
Mss idd eerst eens aan haar vertellen, zodat ze kan verwerken.
Wel jammer dat jullie nieuws een beetje op de achtergrond moet blijven.
Spreek daarover met je vriend, dat hij ook eens kan zeggen tegen zijn ouders dat jullie ook wel meetellen,
dat ze ook aan jullie moeten denken...
Wij persoonlijk zeggen het nog niet met kerst aan de schoonfamilie, maar wachten tot nieuwjaar.
Dan kregen we 1e echo en weten we zeker dat alles goed zit. (en mijn familie zien we pas op nieuwjaar, dus dat is geen probleem om tot dan te wachten)
Mensje, mensen weten toch niet wie je bent? En denk niet dat menen die niet geïnteresseerd in het topic hier zullen meelezen ofzo, toch?
vrijdag 9 december 2016 om 12:05
vrijdag 9 december 2016 om 12:25
quote:Pistache91 schreef op 09 december 2016 @ 12:08:
@Rieta.. Tranen met tuiten hier. Wat een onwijs lief berichtje. En de miskraam was echt een rot tijd daardoor, niemand weet ervan. Alleen mijn baas maar die was echt een eikel.
Vind ik echt zo rot voor jullie!
Ga je hen daar ook iets over vertellen, of niet?
Geniet maar van deze zwangerschap dan, en eis ook maar wat aandacht op samen
@Rieta.. Tranen met tuiten hier. Wat een onwijs lief berichtje. En de miskraam was echt een rot tijd daardoor, niemand weet ervan. Alleen mijn baas maar die was echt een eikel.
Vind ik echt zo rot voor jullie!
Ga je hen daar ook iets over vertellen, of niet?
Geniet maar van deze zwangerschap dan, en eis ook maar wat aandacht op samen
vrijdag 9 december 2016 om 13:25
Jeetje pistache, wat ingewikkeld maar ben het helemaal met rieta eens. Jullie geluk telt even zo goed mee! Tuurlijk zal het even slikken voor ze zijn maar ze zullen ook niet willen dat jullie dit mooie geluk niet delen door wat zij nu meemaken.
Veel plezier reflecttione!!! Wat ontzettend leuk! Ben heel benieuwd hoe ze zullen reageren!
@bellashoppie, wij willen het denken we ook met kerst vertellen. Nog geen echo dus totaal nog geen zekerheid maar wel ouders en broers en zussen bij elkaar. Dus eigenlijk wel een heel mooi moment
Over een half uurtje staat moeders voor moeders voor de deur. Ik ben benieuwd. Heel misselijk geweest de afgelopen dagen maar vandaag na wat cola is het als sneeuw voor de zon verdwenen.
Hebben jullie ook al grappige situaties gehad met betrekking tot het geheim moeten houden?
Veel plezier reflecttione!!! Wat ontzettend leuk! Ben heel benieuwd hoe ze zullen reageren!
@bellashoppie, wij willen het denken we ook met kerst vertellen. Nog geen echo dus totaal nog geen zekerheid maar wel ouders en broers en zussen bij elkaar. Dus eigenlijk wel een heel mooi moment
Over een half uurtje staat moeders voor moeders voor de deur. Ik ben benieuwd. Heel misselijk geweest de afgelopen dagen maar vandaag na wat cola is het als sneeuw voor de zon verdwenen.
Hebben jullie ook al grappige situaties gehad met betrekking tot het geheim moeten houden?
vrijdag 9 december 2016 om 17:43
Pistache@lastige situatie!! Toen ik al die mks had gehad trok ik al die zwangerschapsaankondigingen niet meer, ik ben een half jaar met een grote boog om mijn zwangere collega heen gelopen. Ik was net over mk 1 heen toen ze het vertelde en de dag dat zij beviel lag ik in het ziekenhuis voor een curretage van de zoveelste mk....ziek was ik ervan! Jij hebt zelf ook een mk gehad dus je weet een beetje wat ze voelen en je weet dat goed babynieuws van anderen helemaal niet leuk is. Toch kan je daar je geluk niet van laten afhangen, je kan er wel rekening mee houden. Misschien apart vertellen aan je ouders zonder hun erbij, zo kunnen zij ook blij zijn zonder zich schuldig te voelen.
Ik heb nooit gepraat over mijn mks en dat heeft me echt genekt van na de 3e die lichamelijk heel heftig was kon ik het ook niet meer.....iedereen zag dat er wat was maar ik kon er niet over praten. Ik vertel het ook liever als ik de 1e termijn echo heb gehad, maar dat wordt lastig met kerst en aan de andere kant als het mis gaat dan heb ik een hele lieve familie die mij erdoorheen sleept. Want zoals ik me 2 jaar terug voelde, wil ik me nooit meer voelen.
Ik heb geen moeite met het schrijven van persoonlijke dingen, ik noem verder geen namen en details, dus ik verwacht geen bekenden en dan nog...als ze hier komen praten ze over hetzelfde mee
Nou mijn eetlust is weg, ik heb sinds mijn lunch niets meer gegeten en ik heb echt geen zin in avondeten.... normaal zou ik wel honger hebben. Vorige zwangerschap was ik misselijk tussen de 6 en 9 wkn...dus dat begint nu zo'n beetje.....
Ik heb nooit gepraat over mijn mks en dat heeft me echt genekt van na de 3e die lichamelijk heel heftig was kon ik het ook niet meer.....iedereen zag dat er wat was maar ik kon er niet over praten. Ik vertel het ook liever als ik de 1e termijn echo heb gehad, maar dat wordt lastig met kerst en aan de andere kant als het mis gaat dan heb ik een hele lieve familie die mij erdoorheen sleept. Want zoals ik me 2 jaar terug voelde, wil ik me nooit meer voelen.
Ik heb geen moeite met het schrijven van persoonlijke dingen, ik noem verder geen namen en details, dus ik verwacht geen bekenden en dan nog...als ze hier komen praten ze over hetzelfde mee
Nou mijn eetlust is weg, ik heb sinds mijn lunch niets meer gegeten en ik heb echt geen zin in avondeten.... normaal zou ik wel honger hebben. Vorige zwangerschap was ik misselijk tussen de 6 en 9 wkn...dus dat begint nu zo'n beetje.....