Netflix deel 2

maandag 12 december 2016 om 22:00
quote:Dragisa schreef op 12 december 2016 @ 21:23:
Weet je waar ik nu zo van baal. Dat Sex and the City niet op netflix staat. De twee films gek genoeg wel, waarom de serie dan niet?
Ik kan daar zo om lachen, en het kijkt zo lekker weg op de zondagmiddag.
Mee eens! Vind dat ook zo lekker voor tussendoor in een nostalgische bui, ook al heb ik ze al 100x gezien.
Gelukkig zit Mr. Big in The Good Wife
Weet je waar ik nu zo van baal. Dat Sex and the City niet op netflix staat. De twee films gek genoeg wel, waarom de serie dan niet?
Ik kan daar zo om lachen, en het kijkt zo lekker weg op de zondagmiddag.
Mee eens! Vind dat ook zo lekker voor tussendoor in een nostalgische bui, ook al heb ik ze al 100x gezien.

maandag 12 december 2016 om 22:16

dinsdag 13 december 2016 om 09:48
Penny Dreadfull vinden wij ook ok.
Ja, ik weet niet hoe ik bij die betaalde versie van GVR kom dames. Zal het man vragen, ik gebruik het programma echter geen idee hoe dat heet. Sorry.
Heb net even gezocht, echter staat geen naam bij. Is niet Videoland. En iTunes is aparte optie, dus dat is het ook niet.
Wij hebben de optie films, en kunnen dan films "downloaden" op officiële wijze. En daarvoor betaal je dan per film. Het betreft dan laatste nieuwe aanwinsten.
Als ik er aan denk kom ik er op terug hoor. Voor nu even geen antwoord.
Ja, ik weet niet hoe ik bij die betaalde versie van GVR kom dames. Zal het man vragen, ik gebruik het programma echter geen idee hoe dat heet. Sorry.
Heb net even gezocht, echter staat geen naam bij. Is niet Videoland. En iTunes is aparte optie, dus dat is het ook niet.
Wij hebben de optie films, en kunnen dan films "downloaden" op officiële wijze. En daarvoor betaal je dan per film. Het betreft dan laatste nieuwe aanwinsten.
Als ik er aan denk kom ik er op terug hoor. Voor nu even geen antwoord.
dinsdag 13 december 2016 om 10:06
quote:sombrerito schreef op 12 december 2016 @ 22:00:
[...]
ik blijf hem zien als Mr Big
I PD en idd wat Leo zegt het heeft zijn mindere seizoenen
[...]
ik blijf hem zien als Mr Big
I PD en idd wat Leo zegt het heeft zijn mindere seizoenen
Relax we're all crazy, it's not a competition

dinsdag 13 december 2016 om 16:38
Kreeg vandaag een mail over een nieuwe Netflix serie. Staat er vanaf vrijdag op.
Lijkt interessant!
http://www.netflix-nederl ... anbrekende-serie-netflix/
Lijkt interessant!
http://www.netflix-nederl ... anbrekende-serie-netflix/
dinsdag 13 december 2016 om 19:35

dinsdag 13 december 2016 om 20:02
quote:CherokeeRose1977 schreef op 13 december 2016 @ 16:38:
Kreeg vandaag een mail over een nieuwe Netflix serie. Staat er vanaf vrijdag op.
Lijkt interessant!
http://www.netflix-nederl ... anbrekende-serie-netflix/Lijkt mij ook heel leuk! Ik ben benieuwd.
Lijkt interessant!
http://www.netflix-nederl ... anbrekende-serie-netflix/Lijkt mij ook heel leuk! Ik ben benieuwd.
dinsdag 13 december 2016 om 20:24
quote:Valdemar_II schreef op 13 december 2016 @ 02:25:
Is Paranoid saai of traag dat je in slaap valt?
Penny Dreadfull, verhaallijn was maar bwa, maar de kleding, stijl, taalgebruik, enfin sfeer; victorian gothic
Zoek nog iets nieuws na Black Mirror, dus volg even aandachtiger.Nee niet saai of traag. Gewoon een Britse detective/politie serie. Niet hoogstaand maar wel spannend. Vind ik.
Is Paranoid saai of traag dat je in slaap valt?
Penny Dreadfull, verhaallijn was maar bwa, maar de kleding, stijl, taalgebruik, enfin sfeer; victorian gothic
Zoek nog iets nieuws na Black Mirror, dus volg even aandachtiger.Nee niet saai of traag. Gewoon een Britse detective/politie serie. Niet hoogstaand maar wel spannend. Vind ik.

dinsdag 13 december 2016 om 21:18
quote:CherokeeRose1977 schreef op 13 december 2016 @ 21:17:
Fuller house...zo fout en toch ben ik nu al bij de 5e aflevering....
Ja zo vreselijk slecht, maar heb het toch allemaal weer gekeken
de afleveringen waar de oude cast het meest compleet is vind ik toch nog steeds het leukst hoor. zonder die zou ik niet alles kijken denk ik
Fuller house...zo fout en toch ben ik nu al bij de 5e aflevering....
Ja zo vreselijk slecht, maar heb het toch allemaal weer gekeken
de afleveringen waar de oude cast het meest compleet is vind ik toch nog steeds het leukst hoor. zonder die zou ik niet alles kijken denk ik
dinsdag 13 december 2016 om 22:52
Hulp gevraagd...
ik ben door drop dead diva heen. Wat ga ik nu kijken? Heb al gezien: orange is the New Black (grappig maar niet bijzonder), Modern Family (geniaal!), how I met your mother (wel grappig), New Girl (niet afgekeken, saai). Net halve aflevering gilmore Girls gekeken. Niet leuk. Wat is wel leuk?
ik ben door drop dead diva heen. Wat ga ik nu kijken? Heb al gezien: orange is the New Black (grappig maar niet bijzonder), Modern Family (geniaal!), how I met your mother (wel grappig), New Girl (niet afgekeken, saai). Net halve aflevering gilmore Girls gekeken. Niet leuk. Wat is wel leuk?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.