yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
woensdag 7 januari 2009 om 15:23
Yamuna en Yamman, gefeliciteerd met jullie dochter Daniëlle!
Yamuna, je hebt het hele forum bezig gehouden, hele huisgezinnen ontwricht, iedereen zat aan het beeldscherm geplakt! Ik wens je heel veel geluk met jullie prachtige meisje, en ik wens haar een heel mooi, liefdevol leven toe!
Groetjes,
NannieB
(ook een meelezer)
Yamuna, je hebt het hele forum bezig gehouden, hele huisgezinnen ontwricht, iedereen zat aan het beeldscherm geplakt! Ik wens je heel veel geluk met jullie prachtige meisje, en ik wens haar een heel mooi, liefdevol leven toe!
Groetjes,
NannieB
(ook een meelezer)
woensdag 7 januari 2009 om 15:28
Agossie, die knuistjes ook...
Lief dat je foto+naam post! Leuk leuk leuk dat jouw spannende verhaal zo'n happy ending heeft!!!
Dat wachten moet heel afschuwelijk zijn geweest, maar ben je ergens ook niet blij dat je er zonder KS vanaf gekomen bent? (tenminste, zo heb ik het begrepen)
Genietze met z'n allen!
Lief dat je foto+naam post! Leuk leuk leuk dat jouw spannende verhaal zo'n happy ending heeft!!!
Dat wachten moet heel afschuwelijk zijn geweest, maar ben je ergens ook niet blij dat je er zonder KS vanaf gekomen bent? (tenminste, zo heb ik het begrepen)
Genietze met z'n allen!