Vanaf welke leeftijd gaan borsten eigenlijk hangen?
woensdag 14 december 2016 om 15:13

woensdag 14 december 2016 om 16:06
Had c-cup, na bevalling d-cup... ben nu midden dertig en ze hangen gelukkig niet!
Heb geen borstvoeding gegeven en denk dat dat ook scheelt.
Al mijn vriendinnen die wel bv gaven hebben nu last van hangborsten...
Ik heb stevige borsten, maar ben ook altijd bang dat ze ooit gaan hangen... heb me ook voorgenomen om er iets aan te laten doen als het zo ver is.
Heb geen borstvoeding gegeven en denk dat dat ook scheelt.
Al mijn vriendinnen die wel bv gaven hebben nu last van hangborsten...
Ik heb stevige borsten, maar ben ook altijd bang dat ze ooit gaan hangen... heb me ook voorgenomen om er iets aan te laten doen als het zo ver is.
My way or the highway!

woensdag 14 december 2016 om 16:43
quote:leclair schreef op 14 december 2016 @ 15:29:
[...]
En TO ga roeien, dan blijft de borst spier getraind en wordt de kans van eventueel hangen (zwaartekracht) uitgesteld .
Borsten worden gevormd door vetweefsel,
borstklierweefsel, huid en borstspieren. Alleen dat laatste kun je trainen. Geen succes gegarandeerd dus.
[...]
En TO ga roeien, dan blijft de borst spier getraind en wordt de kans van eventueel hangen (zwaartekracht) uitgesteld .
Borsten worden gevormd door vetweefsel,
borstklierweefsel, huid en borstspieren. Alleen dat laatste kun je trainen. Geen succes gegarandeerd dus.

woensdag 14 december 2016 om 18:11
Toen ik ze kreeg had ik meteen 70C, later D, DD, E, DD, D, tijdens mijn zwangerschap E en na de bevalling F. Er is geen land meer mee te bezeilen. Voor ik zwanger was stonden in ieder geval mijn tepels nog naar voren. Nu laten zelfs zij hun kopje hangen
Ik heb altijd gezegd dat ik er wat aan zou laten doen (ze op laten hijsen) als ik kinderen had gekregen. Nu weet ik het niet zo zeker meer nadat mijn moeder 2x borstkanker heeft gehad.... in gezond vlees snijden? ...
Ik heb altijd gezegd dat ik er wat aan zou laten doen (ze op laten hijsen) als ik kinderen had gekregen. Nu weet ik het niet zo zeker meer nadat mijn moeder 2x borstkanker heeft gehad.... in gezond vlees snijden? ...

woensdag 14 december 2016 om 19:49
Ik denk dat dat een langzaam proces is dat bij iedereen in een ander tempo gaat. Niet zo van 'op je 35e verjaardag ploffen ze ineens 10 cm naar benee'. Na een zwangerschap gaat het wel even met een sprongetje.
Na mijn eerste zwangerschap (29) had ik twee hele sneue theezakjes maar dat is met de jaren vanzelf weer enigszins hersteld. Was uiteindelijk weer best acceptabel. Nu na mijn tweede zwangerschap (35) wederom een sneue bedoening; ben benieuwd of het nu ook weer wat bijtrekt of dat het zo blijft. Nu krijg ik er zelfs met een push-up bh niks fatsoenlijks meer van gemaakt .
Na mijn eerste zwangerschap (29) had ik twee hele sneue theezakjes maar dat is met de jaren vanzelf weer enigszins hersteld. Was uiteindelijk weer best acceptabel. Nu na mijn tweede zwangerschap (35) wederom een sneue bedoening; ben benieuwd of het nu ook weer wat bijtrekt of dat het zo blijft. Nu krijg ik er zelfs met een push-up bh niks fatsoenlijks meer van gemaakt .