Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk valt de schaastafspraak ook mee, en vond je die achteraf ook leuk Bam!
gat, vervelend zeg die intense moeheid! Goed dat je vriendin je even meesleurde!

Hier ook dooi, vanmorgen enorme gladheid waardoor ik mijn geplande kraamdate in het noorden van Noord Holland afgezegd heb (na een half uur rijden was ik niet ver van huis aan het begin van een file belandt van 11 km, had ik 3 kapotte auto`s in de berm zien staan en 7 beladen sleepauto`s!). Na overleg dan maar omgekeerd,. Hier is het nu gewoon 5 graden, bizar. Jammer want schaatsplannen van school vielen hierdoor in het water. GG is naar school geweest en die voelt zich gelukkig een stuk beter, nu dus lekker aan het Hinkeltwisteren en playmobillen (lang leve de speel-o-theek!).

De muziek ken ik ook niet echt, maar ben blij dat jij er blij van wordt toet (en whop), veel plezier!
Halleeuu

Ik kreeg helemaal bijna vakantiegevoel net. Ten eerste kerstlunch gehad van werk (was in december niet meer te plannen, dus dan maar nu ) en op weg naar huis zag ik iemand met een kerstpakket achterop de fiets!!

werk wordt steeds leuker, jammer alleen dat ik van nieuw project net volgende week woensdag een overleg heb.. dan hebben de kinderen margedag en zou ik vrijnemen.. Dus.. de kinderen moeten zich 2 uurtjes zonder mij redden. Kan natuurlijk makkelijk, aangezien ze 3x per week samen overblijven, is ook 1,5 uur.

Ja, bizar, vanmorgen sneeuw, nu alweer nergens wit te zien. Ik zag liever de mooie blauwe luchten en van gisteren terug.

Is het nog gegaan, Bambi.. Mijn kinderen hebben geen schaatsen, dus.. HA.. heb ik geen schaatsdates met ze. Niet dat LE dat erg vindt. LD wel.. maarja, dat skate ik dan weer zomers mee.. en trouwens, daar was het gisteren ook goed weer voor, voor skaten!

LD wil nu niet hardlopen, want het regent.. en dat doet het helemaal niet. Tsk.. Gooi ik dan m'n schema voor om. Ze gaat mooi mee, anders ga ik heel snel m'n eigen schema weer lopen.

Zo

tot zover het Noordelijk nieuws

Jammer van de kraamvisite die in de sneeuw viel, Bentetje..

Toedels
Later is nu
Brrr, Vonda Shepard.. Gelukkig mag Toet heen en niet ik Veel plezier, Toet! (en ook vanuit hier nog bedankt voor je kaartje, al was -ie blijkbaar eerst voor een andere Alex? Ook hier geen prijs, trouwens)

Pfff Bam, knap dat je dan toch nog gaat schaatsen. Bij moe en chagrijnig gaan hier gewoon de gordijnen dicht en doe ik niets meer. Maar goed; ik ben sowieso een enorme huismus.

Ja raar dat weer hè, Bent? Morgen zou Zoon met school gaan schaatsen i.p.v. gym, maar ik vraag me af of dat nog wel doorgaat.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik heb het overleefd en het was nog leuk ook. Het gansche dorp was zowat uitgerukt naar daar dus was gezellig.

Stuk beter schaatsweer (minder koud) dan vorige week, beter. Opgespoten ijsbaan trouwens en ijs was nog in prima staat. Vanavond gaan we weer, is altijd erg leuk in het donker met lichtjes en muziek aan.

Niks knaps aan, Alex, ik zie de dramaqueen alweer helemaal uit haar stekker gaan als ik mijn belofte niet na zou komen, dat wil ik ten alle tijden zien te voorkomen trouwens maar dan heeft ze nog gelijk ook.

Vonda Shepard deed toch ook dat bekende liedje van Coyote's Ugly, die paaldans-film zeg maar?
Ja, maar dat liedje is éigenlijk van Leanne Rimes (oid)

Heb hardgelopen en moet nu in 30 minuten douchen, haren wassen, en eten koken. (LD heeft besloten tot omelet en ik vind het best) dus. wat dóe ik hier eigenlijk?
Later is nu
quote:Alex schreef op 07 januari 2009 @ 15:22:

Brrr, Vonda Shepard.. Gelukkig mag Toet heen en niet ik Veel plezier, Toet! (en ook vanuit hier nog bedankt voor je kaartje, al was -ie blijkbaar eerst voor een andere Alex? Ook hier geen prijs, trouwens)

Pfff Bam, knap dat je dan toch nog gaat schaatsen. Bij moe en chagrijnig gaan hier gewoon de gordijnen dicht en doe ik niets meer. Maar goed; ik ben sowieso een enorme huismus.

Ja raar dat weer hè, Bent? Morgen zou Zoon met school gaan schaatsen i.p.v. gym, maar ik vraag me af of dat nog wel doorgaat.

Ik ben zo mezelf bij jullie dat ik gewoon durf te zeggen dat ik Vonda Shepard leuk vind. Goed he?

En jep, ik had uit de kroegadressenlijst de verkeerde Alex gepakt. Bedacht me opeens toen ik alles op de bus wilde doen dat jij volgens mij helemaal niet woonde in woonplaats die ik op flop had geschreven. Nog een keer dubbel gecheckt in lijst en toen bleek je eigenlijk helemaal geen Alex te heten Vandaar! De kaart en flop was dus wel met jou in gedachten geschreven hoor! Maar balen dat je nou alsnog geen prijs had!

Hee Dream, hebjeal gedoucht, haren gewassen en eten gekookt?
Nou, Toet, ik vond de kaart op zich al een prijs hoor!

Ik ken geen Vonda Sheppard.

Hier ligt nog veel sneeuw, hebben we nog niet geschaatst (wil ik wel, maar we hebben geen schaatsen) zijn wel op het ijs geweest en gaan we nu zo naar de kerstboomverbranding, dat is vast leuk!
jemig wat leuk allemaal! Hier regen, natte straten en ongeveer 4 graden. Stom!
nooit eerder een filpje gelinkt (jahaa ik weet ut...), maar deze is tè leuk... Hoop dat het lukt.
nee dus....
druk
Jep, is leuk, kende m al. Snel he. Ik ben gewoon eigenlijk heel langzaam
En goed dat je nu kunt linken Bent. Heb je nog meer?
geen idee, ik kijk eigenlijk nooit op you tube, maar kreeg deze via hyves (ach, ik ben zo hip momenteel!) en vond hem erg leuk.
Geweldig!
Goeimorgen

*koffie en thee*

doeiiiii
Later is nu
Goeiemorgen

* Water en fruit *

doeiiiii
Goeiemorgen

*wijn en seks*

doeiiiii
Jaaa, Bambi, jij vrouw naar mijn hart!
Goedemorgen

*pannenkoeken en nieuw kruisje*

Los daarvan:

Bam, die droom he, die jij had over mij..., die had ik over jou.
Ja ja, los daarvan...

Vertel over je nieuwe kruisje... kón jij überhaupt nog kruisjes verdienen? Of heb je een vette gangbang gehad vannacht?

Ik wilde ook iets zeggen, maar na wijn & sex kon ik nix meer bedenken, ja coke & ... ehm.. ehm... ehm..

Dus goedemorgen!

En

Doeiii!!
coke en whiskey dan maar pim-lekker-ding?

Kruisje??? Vertel kjong!

Djiezzz, waarom heb ik zo`n dramaqueen gebaard? Vannacht een nacht gehad waarin mevroi wel 4 keer kwam vertellen dat ze zooooooo`n pijn had. Een ochtend achter de rug waarin met enorme krokodillentranen gemeld werd dat ze echt echt echt niet naar school kon en met geen mogelijkheid was er ìets van eten in te praten bij dat wijffie. en waarom? Haar tand zat los. Niet een beetje los maar heel erg los. Zo los dat als ik er 1 keer hard tegenaan zou blazen hij eruit zou vallen, maar dat mocht niet, o nee haar mond mocht niet eens echt open want stel je vóór....Godzijdank viel het ding er (gewoon spontaan) uit met haar jas ophangen op school. De juf pakte dat op zoals kleuterjuffen dat doen en die had binnen 1 minuut een doosje geknutseld voor DE TAND (en dat om 8.20 uur met heleboel kleuters om haar heen, hulde!) en mijn dochter een sticker laten uitzoeken èn ze de belofte dat ze in de kring mocht vertellen wat voor wonderlijks haar toch overkomen was op deze koude mistige dondermorgen.

tssssk.
Ken je die slechte grap?

Die van dat zoontje die zijn vaders scheerschuim verwisseld voor shampoo?

In die trend.

En dat kruisje wil je niet.
Medaille voor die juf!

*pakt een kop thee (sorry, ben niet zo van de drank, saai he? ) en gaat zitten wachten op kruisjesverhaal*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven