Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 december 2016 om 15:44
quote:Maccaron schreef op 17 december 2016 @ 15:19:
toen mijn eerste zoon geboren werd hadden wij een geboorte slinger voor/ophet raam hangen,De letters zaten afznderlijk opgeplakt.Vanwege de condens liet de slinger steeds los...zo stond er dus op een ochtend ''hoerenzoon'' op het raam...en daarna ''hoer'' ...toen hebben we het opgegeven en de slinger maar weggehaald.. ( moest natuurlijk zijn ''hoera een zoon''.)
toen mijn eerste zoon geboren werd hadden wij een geboorte slinger voor/ophet raam hangen,De letters zaten afznderlijk opgeplakt.Vanwege de condens liet de slinger steeds los...zo stond er dus op een ochtend ''hoerenzoon'' op het raam...en daarna ''hoer'' ...toen hebben we het opgegeven en de slinger maar weggehaald.. ( moest natuurlijk zijn ''hoera een zoon''.)
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 17 december 2016 om 15:47
zaterdag 17 december 2016 om 15:49
quote:Maccaron schreef op 17 december 2016 @ 15:19:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 17 december 2016 om 15:50
quote:Bruise schreef op 17 december 2016 @ 15:47:
[...]
Hookerson, Whoreson. Geef me wat te drinken! [img]http://i1106.photobucket.com/albums/h36 ... ndtdzn.gif[/img]"Son of a trut" Give me a drink. I Need a drink.
[...]
Hookerson, Whoreson. Geef me wat te drinken! [img]http://i1106.photobucket.com/albums/h36 ... ndtdzn.gif[/img]"Son of a trut" Give me a drink. I Need a drink.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 17 december 2016 om 15:58
zaterdag 17 december 2016 om 16:10