Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 december 2016 om 00:25
quote:Marquise schreef op 18 december 2016 @ 00:20:
[...]
Ik was anders wel nét te laat om de daadwerkelijke dreigberichten te lezen. Maarrrr: het ontkennen van bepaalde uitspraken, die daarna fijntjes door iemand werden opgevist uit de krochten van het forum, heb ik wel meegekregen. Het discutabele was al wel bekend hier over de grens.Was ook te laat, maar kan me hierbij aansluiten. Ongelooflijk hoe viva hier mee omgaat
[...]
Ik was anders wel nét te laat om de daadwerkelijke dreigberichten te lezen. Maarrrr: het ontkennen van bepaalde uitspraken, die daarna fijntjes door iemand werden opgevist uit de krochten van het forum, heb ik wel meegekregen. Het discutabele was al wel bekend hier over de grens.Was ook te laat, maar kan me hierbij aansluiten. Ongelooflijk hoe viva hier mee omgaat
zondag 18 december 2016 om 00:27
zondag 18 december 2016 om 00:29
quote:MevrouwJack schreef op 18 december 2016 @ 00:15:
Het halve forum leest hier mee, dus wissen heeft echt geen zin. Meelezers, meld u
Ik lees ook mee dus ik meld mij, omdat ik erachter wilde komen waar een topic is gebleven waar ik in gepost had. Het was een topic over een mooi en inspirerend gebaar van mensen waarvan ik blij ben dat die er nog zijn in deze harde wereld.
Ik heb dat van die mails niet meegekregen maar zoals er in dat topic werd gereageerd vind ik harteloos.
Het halve forum leest hier mee, dus wissen heeft echt geen zin. Meelezers, meld u
Ik lees ook mee dus ik meld mij, omdat ik erachter wilde komen waar een topic is gebleven waar ik in gepost had. Het was een topic over een mooi en inspirerend gebaar van mensen waarvan ik blij ben dat die er nog zijn in deze harde wereld.
Ik heb dat van die mails niet meegekregen maar zoals er in dat topic werd gereageerd vind ik harteloos.
zondag 18 december 2016 om 00:30
quote:hebjehaarookweer schreef op 18 december 2016 @ 00:28:
Nou, het is bijgewerkt hoor. Alleen de racistische, opruiende en met dreigementen strooiende aanstichtster van de hele rel wordt gespaard. Maar da's logisch, of zo.Zou dat zijn omdat de Actueel pijler veel hits oplevert? Net zoals die vage blogjes met rare tekeningen?
Nou, het is bijgewerkt hoor. Alleen de racistische, opruiende en met dreigementen strooiende aanstichtster van de hele rel wordt gespaard. Maar da's logisch, of zo.Zou dat zijn omdat de Actueel pijler veel hits oplevert? Net zoals die vage blogjes met rare tekeningen?
zondag 18 december 2016 om 00:31
zondag 18 december 2016 om 00:31
zondag 18 december 2016 om 00:34
Ongelooflijk dat LV en Rhae een ban hebben en dat een kwetsend post op het terug geplaatste topic van Ttass gewoon blijft staan. Ach waarom verbaas ik mij nog hierover same old same old
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.