Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Kootsies schreef op 18 december 2016 @ 00:21:

Yep, Pink Ribbon staat me nog helder voor de geest bv.De blog van Sanne (destijds afzwaaiend Opper Mod) getiteld 'Het is maar internet' was ook een mooie.
quote:hebjehaarookweer schreef op 18 december 2016 @ 00:24:

[...]

Je zult het wel uit de eerste hand hebben? Het bantopic is in elk geval nog niet bijgewerkt. Durven ze zeker niet...Eerst hand ja, de groepsapp uiteraard.
quote:Marquise schreef op 18 december 2016 @ 00:20:

[...]

Ik was anders wel nét te laat om de daadwerkelijke dreigberichten te lezen. Maarrrr: het ontkennen van bepaalde uitspraken, die daarna fijntjes door iemand werden opgevist uit de krochten van het forum, heb ik wel meegekregen. Het discutabele was al wel bekend hier over de grens.Was ook te laat, maar kan me hierbij aansluiten. Ongelooflijk hoe viva hier mee omgaat
quote:Jibba schreef op 18 december 2016 @ 00:25:

[...]

De blog van Sanne (destijds afzwaaiend Opper Mod) getiteld 'Het is maar internet' was ook een mooie.Dat kwam ook niet helemaal goed
Maar Yas, jij postte toch ook een nare mail, of las ik dat niet goed?
Ja hoor, lekker makkelijk weer, met bannen smijten Wat een stel domme kleuters die mods.
Beter met vier katten onder één dak, dan een leugenaar in de køfferbak.
quote:Jibba schreef op 18 december 2016 @ 00:25:

[...]

De blog van Sanne (destijds afzwaaiend Opper Mod) getiteld 'Het is maar internet' was ook een mooie.Dat waren nog eens tijden!
Kan iemand een tijdlijn maken van affreuze modereerrellen op viev?
Lady_Voldemort heeft een ban van 24 uur ivm offtopic.

Rhae heeft een ban van 24 uur ivm provocatie.

YellowDiamond heeft een ban van 48 uur ivm offtopic en op de man.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Nou, het is bijgewerkt hoor. Alleen de racistische, opruiende en met dreigementen strooiende aanstichtster van de hele rel wordt gespaard. Maar da's logisch, of zo.
quote:MevrouwJack schreef op 18 december 2016 @ 00:15:

Het halve forum leest hier mee, dus wissen heeft echt geen zin. Meelezers, meld u

Ik lees ook mee dus ik meld mij, omdat ik erachter wilde komen waar een topic is gebleven waar ik in gepost had. Het was een topic over een mooi en inspirerend gebaar van mensen waarvan ik blij ben dat die er nog zijn in deze harde wereld.

Ik heb dat van die mails niet meegekregen maar zoals er in dat topic werd gereageerd vind ik harteloos.
quote:Calamitycat schreef op 18 december 2016 @ 00:27:

[...]

Dat waren nog eens tijden! Huilen van het lachen. En in die afscheidsblog sloeg ze echt de plank finaal mis door het over forummers te hebben met naam en toenaam. Beetje dom.
Ik geloof dat het topic er weer staat,
quote:hebjehaarookweer schreef op 18 december 2016 @ 00:28:

Nou, het is bijgewerkt hoor. Alleen de racistische, opruiende en met dreigementen strooiende aanstichtster van de hele rel wordt gespaard. Maar da's logisch, of zo.Zou dat zijn omdat de Actueel pijler veel hits oplevert? Net zoals die vage blogjes met rare tekeningen?
quote:yasmijn schreef op 18 december 2016 @ 00:29:

[...]

Huilen van het lachen. En in die afscheidsblog sloeg ze echt de plank finaal mis door het over forummers te hebben met naam en toenaam. Beetje dom.Yep
quote:Marquise schreef op 18 december 2016 @ 00:30:

[...]

Zou dat zijn omdat de Actueel pijler veel hits oplevert? Net zoals die vage blogjes met rare tekeningen?Zoiets moet het haast wel zijn.
Ik was even een avondje naar het theater maar zo te lezen viel hier meer drama te aanschouwen
quote:Merlijne schreef op 18 december 2016 @ 00:25:

[...]

Was ook te laat, maar kan me hierbij aansluiten. Ongelooflijk hoe viva hier mee omgaat Nog een (zo nu en dan) meelezer hier en ik was ook te laat, maar dat wat ik wel uit de berichten weet te halen, doet mijn mond zeer zeker openvallen.
Ongelooflijk dat LV en Rhae een ban hebben en dat een kwetsend post op het terug geplaatste topic van Ttass gewoon blijft staan. Ach waarom verbaas ik mij nog hierover same old same old
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het bantopic is bijgewerkt. 3 stuks.
Begrijp ik het goed dat Eindeloos lekker door kan dreigen forummen?
Ik heb wel even genoeg gehad aan sores voor vandaag, (niet alleen dit mod drama hier)

Hopelijk blijft het wat rustig vannacht, en kan ik morgen bijlezen.

Welterusten allemaal.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ik ben flabbergasted
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 18 december 2016 @ 00:45:

Begrijp ik het goed dat Eindeloos lekker door kan dreigen forummen?Zo ziet het er idd naar uit.
Life is short. Eat dessert first.
Dubbel.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven