Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:LaFolie schreef op 18 december 2016 @ 01:54:

[...]

Ik PB eigenlijk sowieso zelden. Voel me nu erg eenzaam
quote:LaFolie schreef op 18 december 2016 @ 01:54:

[...]

Ik PB eigenlijk sowieso zelden. Voel me nu erg eenzaam Joh, de keren dat ik hier pb's heb uitgewisseld zijn nog op 2 handen te tellen.
quote:Kootsies schreef op 18 december 2016 @ 01:57:

[...]

Joh, de keren dat ik hier pb's heb uitgewisseld zijn nog op 2 handen te tellen.Ik nooit
quote:yasmijn schreef op 18 december 2016 @ 02:01:

[...]

Ik nooit Jawel toch, met mensen die je heel goed kent schrijf je net.
Ik moet eigenlijk te bedde maar ik ben nog niet moe, klaarwakker.
quote:Kootsies schreef op 18 december 2016 @ 02:02:

[...]

Jawel toch, met mensen die je heel goed kent schrijf je net.Nee, via PB nog nooit gedaan, dat gaat via andere kanalen. Mocht ik ooit een pb willen sturen, dan alleen naar forummers die ik goed ken.
quote:yasmijn schreef op 18 december 2016 @ 02:02:

Ik moet eigenlijk te bedde maar is ben nog niet moe, klaarwakker.Idem hier. Maar ik ga toch, tis alweer laat. Truste Yas en wie dit nog leest.
quote:Kootsies schreef op 18 december 2016 @ 02:04:

[...]

Idem hier. Maar ik ga toch, tis alweer laat. Truste Yas en wie dit nog leest.Ik ga ook, trusten!
quote:yasmijn schreef op 18 december 2016 @ 02:02:

Ik moet eigenlijk te bedde maar ik ben nog niet moe, klaarwakker.Je hebt nu ook lekker vakaaaaansje toch?
quote:yasmijn schreef op 18 december 2016 @ 02:03:

[...]

Nee, via PB nog nooit gedaan, dat gaat via andere kanalen. Mocht ik ooit een pb willen sturen, dan alleen naar forummers die ik goed ken.En ik ga -na de info van vanavond- mijn pbfunctie uitzetten.
quote:ZombieQueen schreef op 18 december 2016 @ 02:05:

[...]

Je hebt nu ook lekker vakaaaaansje toch?Dat klopt. 2 januari begin ik pas weer.
quote:yasmijn schreef op 18 december 2016 @ 02:10:

[...]

Dat klopt. 2 januari begin ik pas weer.Lekker genieten niksen! Trusten yas!
quote:Philae2 schreef op 17 december 2016 @ 22:11:

[...]

Visgleuf kan je een ban opleveren inderdaad.Echt niet, je mag niet liegen, ik heb nog nooit iemand gestaft als visgleuf .
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .

Er is zeker niemand meer op die mij even kan vertellen op welke pagina ik ongeveer moet bijlezen om te weten wat hier in vredesnaam gebeurd is vanavond?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Pffff bijgelezen. Ging nog relatief snel, met mods die posts wissen als zijnde een privévete. Eens met BarbaraC wat dat begrip privévete aangaat.

Oh en ook eens met YellowDiamond, hoor: hier op napraat was Missies ware aard weer onmiskenbaar goed te zien vanavond.

Verder zal ik blij zijn als die kutkerst weer voorbij is. Kan m'n ouwe motto weer terug: ik distantieer me met klem van alle racistische, xenofobe en andere extreemrechtse vuiligheid op dit forum.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana, je hebt een pb.
Leo hoef jij niet te slapen?
Ik ben zo snugger geweest om een Netflix serie te bingen en nu ben ik over mijn slaap heen.....
Oh dat schiet niet op. Maar als je straks gaat slapen, kun je dan wat langer blijven liggen?

Welke serie?
The OA heet 'ie.

A waste of time wat mij betreft maar goed, hij wordt aan alle kanten bejubeld dus dat ligt vast aan mij.

Ja hoor, ik kan uitslapen.

Moet jij niet slapen eigenlijk?
Ik ben vanavond weer opgenomen in het ziekenhuis. Mijn gezicht is aan het opzwellen, voornamelijk rondom mijn ogen en neus en antibiotica slaat (nog,n niet erg aan.

Ik kan hier niet zo lekker slapen.

Ik heb afgelopen dagen Sense8 gekeken. Ook geen topper.
Jeetje Takkie, wat naar voor je meid.

Lig je weer in het ziekenhuis.

Slapen sucks he, daar?

Ik slaap ook nooit goed in een ziekenhuis.

Dat klinkt niet best zeg, wat je beschrijft. En nu is het zondag, doet men in jouw ziekenhuis dan onderzoek? Of moet je tot maandag wachten?

Ik ga maar eens pitten maar ik lees je wel hoor!

Veel sterkte.

quote:takkentrol schreef op 18 december 2016 @ 04:58:

[...]

Ik heb afgelopen dagen Sense8 gekeken. Ook geen topper.Beterschap
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Wat ik gisteravond heb gelezen, laat me nog steeds niet los. Dat een medeforummer zoiets bedreigends uit haar toetsenbord krijgt en haar hier eindeloos de hand boven het hoofd gehouden wordt.

Ik ga eens uitzoeken hoe dat juridisch zit: iemand online bedreigen op basis van berichten op een openbaar forum, daar ook naar verwijzen, maar het dreigen via berichten op FB doen. Kan het forum dat zomaar negeren?
quote:MevrouwJack schreef op 18 december 2016 @ 00:15:

Het halve forum leest hier mee, dus wissen heeft echt geen zin. Meelezers, meld u

Meld!

Ik heb het gelezen (gisteravond, hier op het forum, dus niet op FB). Wat een vuilbekkerij, echt eindeloos kansloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven