Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MevrouwJack schreef op 18 december 2016 @ 10:40:

[...]

Laten we zeggen dat een volkomen willekeurige forummer teksten krijgt toegestuurd van een willekeurige andere forummer waarin dingen staan als 'schijtbak', 'negerhoer', 'niets meer dan een negerdobberhoer', 'kankerhoer', en 'wacht maar, je denkt dat je er bent maar ik vind je wel'.en vergeet niet: ik weet wie je zoon is en die pakken we ook nog wel
quote:yasmijn schreef op 18 december 2016 @ 11:10:

[...]

Je hebt alles totaal gemist want er kon niets gestaft worden.

Was de staf-knop weggehaald dan?
Slapen de Mods!!!!!!!!
geneet van 't laeve
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 18 december 2016 @ 11:10:

[...]

Wie wat waar? Actueel is groot (en eng)Over Leo
Jezus staat er nog
quote:Amand schreef op 18 december 2016 @ 11:07:

[...]

Het maakt niet zoveel uit wat ik gemist heb. Wanneer de mods posts gemist hebben die tegen de huisregels in gaan dan kun je ze staffen om ze (wederom?) onder de aandacht van de mods te brengen.Het maakt in zoverre uit dat je gisteravond had kunnen lezen dat de Mods en de CM al enige tijd over alle bewijzen beschikken en dus hadden moeten optreden. Juist omdat ze dat niet deden, voelden de bedreigde forummers de noodzaak om er hier dan maar een boekje over open te doen. Waarna zij geband zijn en niet de dader. Vandaar de collectieve verontwaardiging.
Wat een kutstreek, zeg. Dan ben je ook echt niet goed bij je hoofd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zo, die ex van Eleonora is van het padje af zeg!
quote:yasmijn schreef op 18 december 2016 @ 11:07:

TAM, ik ben ook rechts, hoor, ik ben een VVD-er.

Liberaal rechts vind ik mezelf.Dat vind ik van mijzelf ook.
quote:Amand schreef op 18 december 2016 @ 11:11:

[...]

Was de staf-knop weggehaald dan?Zie je nou. Bemoei je er niet mee als je niet weet hoe of wat.
Is al weg. Ik hoop dat ze een IP-check doen.
Nou, men laat zich wel kennen zeg.
quote:Principe-Prinses schreef op 18 december 2016 @ 11:14:

Zo, die ex van Eleonora is van het padje af zeg!Denk niet dat het haar ex is eerder een of andere forum randdebiel, wat een gekken hier zeg
quote:Bruise schreef op 18 december 2016 @ 10:56:

Moderators van dit forum zullen alleen meewerken wanneer ze door de politie daartoe verzocht worden. En dat is eerlijk gezegt maar goed ook.

Op zich is het niet gek dat ze zich distantieren van dingen die buiten het forum gebeuren.

Maar als het om bedreigingen gaat vind ik dat je niet meer weg kunt kijken. Je kunt ook 'een veilige omgeving' uit je voorwaarden halen
Je bent zelf een theepot
quote:Dana schreef op 18 december 2016 @ 04:13:

Pffff bijgelezen. Ging nog relatief snel, met mods die posts wissen als zijnde een privévete. Eens met BarbaraC wat dat begrip privévete aangaat.

Oh en ook eens met YellowDiamond, hoor: hier op napraat was Missies ware aard weer onmiskenbaar goed te zien vanavond.

Verder zal ik blij zijn als die kutkerst weer voorbij is. Kan m'n ouwe motto weer terug: ik distantieer me met klem van alle racistische, xenofobe en andere extreemrechtse vuiligheid op dit forum.Ben je weer bezig?

Tjonge jonge 'missies ware aard' want ze plaatste tussen alle 'commoties' een muzieklinkje waarin de zanger zegt "I Need A Drink".

En hoezo eens met Yellow ?
LOEP ME MAAR aub.

Zo, die ex van Eleonora is van het padje af zeg!Wie zegt dat het echt haar ex was die dat schreef? Mij iets te toevallig na de gebeurtenissen van gisteren op dit forum.
quote:Jibba schreef op 18 december 2016 @ 11:16:

[...]

Wie zegt dat het echt haar ex was die dat schreef? Mij iets te toevallig na de gebeurtenissen van gisteren op dit forum.Natuurljk is dat ex niet.
quote:Pretzel66 schreef op 18 december 2016 @ 11:15:

[...]

Denk niet dat het haar ex is eerder een of andere forum randdebiel, wat een gekken hier zegDit is echt heftig. Er liggen zo best wat privegegevens open en bloot.

Zo, die ex van Eleonora is van het padje af zeg!

Dat is mijn ex niet.

Die zou zoiets nooit doen of zeggen.

Mijn ex is een schat.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 december 2016 @ 11:15:

Nou, men laat zich wel kennen zeg.Geef nou maar gewoon toe, je hebt hem heel slecht behandeld. Logisch toch dat hij hier verhaal komt halen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yasmijn schreef op 18 december 2016 @ 11:17:

[...]

Natuurljk is dat ex niet.Oh ok, ik heb gisteren gemist. Kon me ook al niet voorstellen
quote:Eleonora-1 schreef op 18 december 2016 @ 11:17:

[...]

Dat is mijn ex niet.

Die zou zoiets nooit doen of zeggen.

Mijn ex is een schat.Sorry Leo. Gelukkig is het jouw ex niet.
quote:yasmijn schreef op 18 december 2016 @ 11:17:

[...]

Natuurljk is dat ex niet.Snap ik. Maar het getreiter gaat eindeloos door hier. Dat is wel duidelijk.
quote:hebjehaarookweer schreef op 18 december 2016 @ 11:13:

[...]

Het maakt in zoverre uit dat je gisteravond had kunnen lezen dat de Mods en de CM al enige tijd over alle bewijzen beschikken en dus hadden moeten optreden. Juist omdat ze dat niet deden, voelden de bedreigde forummers de noodzaak om er hier dan maar een boekje over open te doen. Waarna zij geband zijn en niet de dader. Vandaar de collectieve verontwaardiging.Dat het niet aangenaam was allemaal heb ik gelezen ja. En voor de rest: het voelt altijd ongelofelijk onrechtvaardig wanneer dezelfde regels die ook jou beschermen in je nadeel werken. Na een tijdje met je hoofd tegen de muur gebonkt te hebben verdwijnt dat gevoel op een gegeven moment wel en het leert je hoe de wereld in elkaar steekt. We've all been there.
quote:barbaracartland schreef op 18 december 2016 @ 11:15:

Is al weg. Ik hoop dat ze een IP-check doen.wat is ernou weer gebeurd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven