Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Oh, wacht, het verhaal is er al.

Ehm, tja, ik snappum niet.

Doe me maar wat drank dan, dan snap ik 'm misschien wel.....

Of moet ik er voor naar Griekenland?
En, Kjongdear, was ik goed? Ja he?

Shampoo en scheerschuim... te cryptisch! Spell it out, girl.

Whoehahaha, Bent, die KK is ook zo'n lekker mormel af en toe, he! Heerlijk.
anoniem_18275 wijzigde dit bericht op 08-01-2009 12:21
Reden: caffeine-rush-spelvaut
% gewijzigd
Heb je nou je kut kaalgeschoren of je hoofd, Kjong?
Laat ik het zo zeggen.

Ik ben uitge-sop-t.

En dat was niet de bedoeling.
quote:pimpel schreef op 08 januari 2009 @ 12:59:

Heb je nou je kut kaalgeschoren of je hoofd, Kjong?

WOEHAAAAA

Kom op Kjong, we zijn hier te simpel voor: do TELL

Maar was het lekker, Kjong?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
bubbles all over the place?? (Is dat ook al een kruisje?? )
Simpel gedacht:

Kjong wilde een mooi braziliaans feestje maken daaronder, gebruikte shampoo ipv scheerschuim en zit nu onder de jeuk en rode bulten zodat het er allemaal niet zo erg feestelijk uitziet.

Kinky gedacht:

Kjong wilde een schuimfeest, dus dacht aan scheerschuim als glijmiddel, greep per ongeluk de shampoofles en had na drie keer op en neer een schuimvloed a la Floddertje .

Eigenlijk hoop ik dat het dat laatste is, hahaha
hahahaha een schuimvloed ala Floddertje, ik zìe het voor me!
Hahahaha Xop, en dat zit je op het werk allemaal te bedenken?
Niks modder en regen, daar in Turkije. Schuim is 't.. tsssk.
By the way.... doen jullie ook aan "Sliming"???

Manoman, ik weet dat ik achterloop op dat gebied.... maar ik had er echt nog nooit van gehoord. Blijkt dat men in FInland o.a. al jaren een in alcoholisch-drankje-gesopte tampon inbrengt in vagina (en zo niet aanwezig; anus) om zo rap mogelijk en zo goedkoop mogelijk dronken te worden.

?????? Nou vraaaag ik je.... ????

Ikzelf vind dronken worden een vervelende bijkomstigheid van het nuttigen van al die overheerlijke drankjes (calo's ook, trouwens....). Geen denken aan dat ik dus dat nuttigen over zou slaan!

Bovendien, volgens mij prikt en bijt het je kut uit, maar goed... Ik ga het vooralsnog ook NIET proberen. Dan maar geen kruisje .
Het woord sliming vind ik al ranzig

Dusseh...neuh.
XOP!!!! Wat heb jij vandaag

En nee, ik doe niet aan sliming, ben zoeizo al niet zo'n tamponfan...
heb niets tegen tampons, maar om die nou te drenken in die heerlijke alcohol (waarvan ik dronken worden inderdaad inderdaad iets vindt om pogen te voorkomen en niet op te zoeken)....brrr. en dan die term?! Hoe kom je daar nou weer op? en dat noem jij achterl;open?? Ik geloof dat wij er en masse nog niet van gehoord hebben?

Pfoeh, net geschaatst, was leuk, maar ben even vergeten hoe moeie voeten je daarvan krijgt als je het pakweg 12 jaar niet meer gedaan hebt!
WHOEHAHAHAAAAAAAAA!! XOP!!!

Inderdaad, wat héb jij vandaag!?? Lekker wijf!

Ik had werkelijk nog nooit van sliming gehoord, maar wellicht dat ik eens een poging waag.. Wie doet er mee? Volgend slempweekend? En dan synchoon (que?) inbrengen? Hahaha!!

Heb net borrel gehad van werk en werkelijk waarom kan ik nou dan niet gewoon een colaatje drinken? (omdat ik het vies vind waarschijnlijk) en waarom kan ik niet net als andere mensen na een paar biertjes gewoon praten, maar moet ik ALTIJD praten over dingen die j niet met collega's moet bepraten? NOU??? Waarom???
Omdat je nu eenmaal Pimpel bent?
omdat je pimpel bent schat, daarom. Waarover heb je nu weer uit de school geklapt tegen je collega`s?
ai, 2 zielen?
Op Nederland 1 krijgt een kind buisjes in een ziekenhuisreallifeiets en op Nederland 2 zit Marloes (die bij Viva over haar slapeloosheid vlogte) in het publiek van het programma Hart en Ziel om mee te praten over slapeloosheid. Het vivaforum komt je tegemoet op tv
*wijn en sex* tsk.. wrijf het maar in dat ik daar 's morgens echt niet aan toekom. Aan sex dus.. wijn is gewoon niet zo'n goed idee, denk ik, als ik daarna al glibberend (nee, geen sliming, maar ijzel) op de fiets moet.

En... waar heb je het over gehad, Pimpel? Kruisjes en Sliming?

Ik ben gewapend met fototoestel Stad in geweest om fossielen te fotograferen. Een collega nam me mee.. deze collega was al langer in dienst dan ik oud ben.. over fossielen gesproken

Nee, gekheid, hij is heel aardig. En werd reuze enthousiast over een honingraadkoraal op één onzer markten.
Later is nu
Leuke middag gehad dus, Dream. Mooie foto's gemaakt? En wat is een honingraadkoraal? Google kent 't niet. Zal wel koraal zijn met honingraadstructuur of te simpel gedacht? Ben niet zo into nature, da's Bambiman's afdeling.

Xop in de bocht!

Jammer nou dat teveel alcohol in mijn staat van zijn niet echt een briljante combi is, anders had ik dat sliming zo samen met je uitgeprobeerd, Pimp.. he nou.. gut, echt jammer zeg!
Ja, nou denk ik dat dat springende ding een tampon is!
Oh, oke.... gelukkig... ik was niet de enige...

Was maandagmiddag op 3FM. Sander (Lanting?) deed het "live" op de radio, en bevestigde dat het werkte geloof ik.

Maarreh.... Dream?? Op welke markt wat voor koraal? Huh? En sinds wanneer ben jij geinteresserd in fossielen? (Best leuk, hoor, daar niet van!)

Mens, glad was het he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven