Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
@mmmoi: bij de hema hebben ze van die plastic oefenbroekjes (liggen bij de babyspullen). Dat houdt het ergste van een ongeluk wel tegen.

@annie: Je hebt er lang last van zeg, lijkt me heel vervelend.

De "mijn" fase van Floor is hier meer een "jou" fase. Ze gebruikt jou in plaats van mij en dat klinkt zo grappig.

Ze zegt trouwens ook al effe in plaats van even. Waar zou ze dat nou vandaan hebben?
@Annie, beterschap. nar zeg dat je zolang blijft zitten met die hoofdpijn.

@mmmoi, hmmm heb dus een goede BMI zelfs nu ik hoogzwanger ben (gek hoor, ik "ben" opeens weer hoogzwanger.......raar idee) en zwanger zijn doet rare dingen met je....opeens geen luier meer om (je zal het meemaken, dat je het gewoon vergeet, en dan idd met deze vrieskou naar buiten gaan, Jasmijn die plast en haar knietjes aanelkaar vastgevroren.......)

Misschien dat ik het binnenkort met Mayte ook maar eens ga proberen. Ze geeft nu wel steeds aan dat ze naar de wc wil en trekt ook regelmatig de broek naar beneden...of ze zet zelf de verkleiner op de bril of gaat met broek en alles aan op potje zitten (hoeveel signalen wil je hebben?) ze heeft alleen nog nooit eenechte plas gedaan.....
joehoe, schoonzusje kwam net binnen. Ze is zwanger!!!
quote:pebbles10 schreef op 08 januari 2009 @ 13:05:

@krokus: maakt volgens mij niet uit die codeine zolang je nog geen 4 weken zwanger bent. Voor die tijd is er geen bloedverbinding.

Lekker geslapen trouwens ?ow ja, das waar ook. Heerljk geslapen!
Nou, dat van die luier afdoen was toch niet zo'n succes. Hoewel ze een aantal keer op de wc heeft geplast en zélfs een keer gepoept vandaag, heb ik ook nog zes keer (!!!) een onderbroekje moeten uitspoelen van een plasje...

Ik ben overigens niet weg geweest vandaag, kreeg 2x onverwachts visite dus ging niet door. Gelukkig hadden we nog wel wat eten in huis voor vanavond; heb lekker Chicken Tonight gemaakt.

De man is nu Jasmijn bad aan het doen en straks lekker genieten van de mol!!!

Haha ik hoor de man uitleggen dat Jasmijn inderdáád geen piemeltje heeft, omdat alleen jongens dat hebben. Haha ze staan zeker toch sámen te douchen Doet 'ie wel vaker, gaat hij douchen en laat hij Jasmijn in bad spelen.

Hahahaa, 'Jasmijn heeft GEEEEN piemel', hoor ik door de babyfoon...ff naar boven!
mmmoi; ik wil nog ff je afvaller weten
@Pepiet: Ben je mailadres kwijt, maar Dennis is voor mij de afvaller van vanavond... haha ben ik degene die dit bedenkt, ben ik ook de enige die het vergeet door te geven
En ik had het nog fout ook
ik ook! wat een vreemd begin trouwens he

en nu dat tenen krommende stel dat naar kreta emigreert.
Ik heb het nog niet eens gezien maar ik had niet Dennis als afvaller dus ik heb nog kans om het goed te hebben.

Wel opgenomen dus morgen ga ik er lekker voor zitten.
oooooow, het is wel heel verleidelijk om je mailtjes te openen Pepiet.
Pebbles, de Mol nog niet gekeken?!?!?! Wat had je belangrijker te doen dan dát!?!?! Het was wel een aparte uitzending vond ik, wel heel leuk ook.

Straks boodschappen halen en een beetje poetsen boven, verder weinig plannen. Vanavond komt Isabel hier logeren, zullen de meiden wel leuk vinden samen. En vrienden komen op de borrel.

Mijn vriendin is ruim 34 weken zwanger maar heeft een veel te hoge bloeddruk. Ze wordt goed in de gaten gehouden en loopt bij de gyn. Nu hebben ze al gezegd dat ze haar in ieder geval niet over tijd laten lopen en misschien moeten ze het wel eerder halen als haar conditie of die van de baby achteruit gaat. Raar om te weten dat je over max. een ruime 5 weken je baby hebt. Ik verheug me er ook op!

Mijn andere vriendin is vandaag 20 weken en krijgt de echo. Ze wil graag weten wat het wordt en dan mogen wij het ook weten. Ik ben zeeeer nieuwsgierig!

En dan heb ik nog een derde vriendin die zwanger is, maar daar geen nieuws over

Die wijsneus van ons stond gisteren dus idd met haar papa onder de douche. Lachen hoor. Vanochtend heeft ze weer op het potje geplast maar ik heb haar gewoon een luier omgedaan. Ze is er gewoon echt nog niet aan toe volgens mij. Ze kan haar plas gewoon niet ophouden; als er een klein beetje in haar blaas zit, laat ze het gewoon lopen. Ze heeft gisteren zeker 10 keer een beetje geplast! Nu staat ze ook weer te poepen volgens mij...zucht...
IK HEB MELK!!!!!! moet er wel even voor knijpen, maar ja het koeiegeloei was al wel weer aanwezig.

@Krook, is het je schoonzusje die we ook op Roan's verjaardag hebben ontmoet? Gefeliciteerd...je wordt TANTE!!!!!

hier drukke baby in buik en enorm last van maagzuur....weeeeeeeeh ik wil niet meer maximaal 5 weken wachten. Had al bedacht dat het vrijdag 30 januari wel mag komen. Mayte s'ochtends naar de psz, kan buuf haar ophalen en daar houden en kan ik lekker thuis de oervrouw uithangen......Hoop alleen maar dat baby wil luisteren en meewerken.
Hahahaha, Ringel met melk! Maar eh, strommt het bij sommigen er dan gewoon uit tijdens de zwangerschap? Daar had ik geen last van...Ik geef momenteel alleen nog maar 's ochtends en 's avonds voeding. Gisteren heeft lief hele mooie foto's gemaakt, ik heb zelf een beetje het gevoel dat het snel afgelopen is. Vind het vreselijk jammer, ik zet door zolang het goed gaat, maar ik vrees dat door de afgelopen weken met ziektes (en weer ongesteld zijn) en koorts dat er niet veel melk meer is. GENIETEN DUS VAN WAT ER NOG WEL IS!!!!!!! Zo, dat wordt maar ff mijn motto!

Mmmoi, ha, zo'n gesprek had ik vanmorgen met Mats. Ik zat te plassen toen Mats de badkamer binnen kwam wandelen (goeiesmorgens...), Mats zag dat ik mijn maandveband aan het verwisselen was (sorry dames, ga ik te ver?), heel bezorgd vroeg hij 'AUW mama?''. Nou, toen heb ik maar uitgelegd dat mama om de zoveel tijd bloedt en dat dat helemaal niet erg is maar dat hij dan wel extra lief moest doen (leek me wel handig). Hij keek me niet begrijpend aan dus ik zei iets van dat dit alleen bij meisjes voorkwam en hij daar geen last van had want hij is een jongen. Toen rende hij weg en gilde hij 'meisjes meisjes meisjes!'. Ik weet niet wat hij nou daadwerkelijk heeft opgestoken vanmorgen!

De mol heb ik maar half gezien, ik had een beetje mot met lief dus ik was nukkig en zat ondertussen Sverre te voeden. Het is overigens allemaal weer goed gekomen!
@ringel, Hahaha. Ik zie je al knijpend voor me. Mooi meid, weet je in elk geval dat dat goed zit. Het is inderdaad het schoonzusje wat je gezien hebt. Ben zooooooo blij voor d'r! Ze was nog helemaal niet lang bezig eigenlijk. Ze zijn nu naar m 'n schonouders om het te vertellen

@wie is de mol, eigenlijk zou ik alleen om jullie al moeten gaan kijken. Anders snap ik de komende weken de helft niet van wat jullie schrijven. Hahaha. Heb het 1x geprobeerd te volgen, maar ik kom er niet in.

Vandaag nog steeds wat grieperig, maar wel weer op de been. Dat scheelt dus. Roan vanochtend wel naar de creche gedaan, zodat ik even bij kan tanken. Ik haal hem om 13 uur op zodat hij thuis lekker kan slapen.

Later meer!
@annie, wat balen dat je voeding wat aan het minderen is. Je geniet er zo van. En mot met lief? Watskeburt?
Zo oud is je schoonzusje nog niet toch? Is er bij jou al nieuws. Als ik me goed weet herinneren was het zo rond oud &nieuw weer partytime bij jullie toch?

@Annie, jeetje he dat je zo zit met de bv. Het stroomt hier niet hoor, maar voel al wel spanning in m'n borsten en dacht onder de douche, goh laat ik eens checken wat het doet......nou het doet het dus! Kan me wel voorstellen dat je er van baalt dat het voor je gevoel maar zo kort is dat je Sverre bv kan geven......Maar goed motto!

ik snap dat van de mol ook niet helemaal, maar dat zal aan mij liggen. Zelfs op alle radio zenders zijn ze er mee bezig.....nah ja zal mijn ding niet zijn. Kan me daarentegen wel verheugen op de auditie rondes van de X factor.......(toch wel fijn dat verlof, je kan gewoon s'avonds je favoriete programma's kijken)

Mayte vanochtend weer naar de psz geweest. Zo Lief. Samen met buurmeisje. dat vinden ze op de psz ook zo leuk dat ze als buurmeisjes tegelijkertijd naar "school gaan" Elke vrijdag krijgen ze een boekje mee zodat papa en mama gaan voorlezen. dt mogen ze zelf uitzoeken (ook wordt er al met de computer gewerkt....man dat ik 29 jaar geleden nog echt niet gedaan!) dit allemaal om het lezen en voorlezen bij kinderen te stimuleren. Nou heoft dat bij Mayte niet, want die is dol op boeken......

Vanochtend har weer ophalen.....even door het raampje gluren, zit ze heel netjes in de kring....eerste verjaardag op school met traktatie! Zo grappig om je eigen wildebras zo rustig te zien zitten!
Mats is ook altijd braaf als er iemand jarig is, hij is gek op zingen en vooral op HOERA gillen!!!! Hij vindt het altijd wel een beetje spannend volgens de leidster. Als er geknutseld wordt, heeft Mats er na 3 minuten genoeg van. Het resultaat is dat ze bijvoorbeeld kerstbomen hebben geverfd en di van Mats is dan helemaal rood, alleen maar rood. Tsja...een banjer is het gewoon! Ik denk dat Sverre heel anders wordt, die is nu al zo rustig, kan zo lekker dromerig kijken, en hij kijkt graag naar dingen maar het allerliefste naar Mats!

Ik ben gek op mijn dreutels!!!!!!
@Annie: Haha, complete voorlichting over ongesteld zijn... hij was in ieder geval gerustgesteld dat je geen pijn had en daar gaat het toch om? Kun je trouwens om de BV op te voeren tussentijds niet kolven of Sverre wat vaker aanleggen? Ik weet niet of ik wat gemist heb hoor, anders zeg je het maar...

Enneh, dat melk strooooomt bij mij ook niet hoor. Ik was in bad geweest en vond voor de spiegel mijn borsten zo geaderd. Komt ook door de warmte denk. Toen droogde ik ze af en tilde ze op om ook de rand eronder af te drogen (jaja, een potlood blijft wel hangen hier...zeker nu tijdens de zwangerschap, zucht...) en toen kwam er aan beide kanten een druppel melk uit. Geinig gezicht!

@Krokus en Ringel: Je moet de Mol gewoon gaan volgen, desnoods leggen wij wat uit Ik begreep er eerst ook geen snars van maar toen ik 2 jaar geleden de serie vanaf het begin begon te volgen was ik helemaal omver. Als wij het allemaal zo leuk vinden kan het haast niet anders of jullie vinden dat ook wel.

@Ringel: Ik kan niet wachten totdat Jasmijn ook naar de psz kan. Ik ga toch maar eens bellen of ze wel ingeschreven staat. Ze is er echt een kind voor. Fijn hoor dat Mayte het er zo naar haar zin heeft!

Balen, ik ben vanochtend naar de markt geweest en toen naar de super. Ik was eigenlijk een beetje laat maar ik wilde graag alles in huis hebben. Op de terugweg in de auto had ik niet door dat Jasmijn aan het suffen was en vlak voor huis was ze dus in slaap gevallen. Ships, anders houd ik haar altijd wakker met zingen ofzo. Thuis wel overgelegd in bed maar daar werd ze natuurlijk wakker van en nu ligt ze de hele tijd te zingen en te gillen (!) in bed. Ik hoop wel dat ze nog even gaat slapen want anders is ze vanavond niet te genieten tijdens het eten.

Ook voor mezelf was het eigenlijk iets te veel, dat gesjouw met volle tassen, auto in, auto uit enzo. Ik heb gelijk weer last van mijn been en mijn bil. Ik wilde eigenlijk de badkamer poetsen maar daar wacht ik wel even mee....nu eerst even op de bank!
pfff, Floor was vanmorgen al moe dus die ging op tijd haar bed in maar werd na 1,5 uur weer wakker van de pakketbezorger.

Vervolgens heeft ze beneden 1,5 uur zitten dreinen en dralen en nu ligt ze weer in bed (wilde ze zelf) maar ze ligt de hele boel bij elkaar te schreeuwen. Als ik haar naar beneden haal wordt Eva weer wakker, die slaapt ook eindelijk.
Ik ben maar gaan douchen met Floor op de badkamer. Toen ik haar net met een doos speelgoed en een doosje rozijntjes had geinstalleerd op de badkamer hoorde ik dat Eva wakker was. Die heb ik er dus in de wipstoel ook maar bijgezet. Nog nooit zoveel publiek gehad tijdens het douchen .

De Mol was helemaal leuk!! Ik was altijd wel benieuwd hoe de mol werd gekozen en nu krijg je daar iets meer van mij. Ik blijf nog steeds bij mijn eerste keuze. Ook als ik bedenk wie het "oud-mollen team" zou kiezen.

X-factor vind ik ook helemaal leuk ja. Maar dan de auditie rondes weer wat minder dan de live-shows.

@mmmoi en ringel: grappig dat jullie al melk lekken. Ik had het de tweede zwangerschap ook veel meer dan bij Floor.

@annie: haha, wel lief van Mats dat hij daht dat je pijn had. Moeilijk uit te leggen wat ongesteldheid is.

@krokus: lekker zo'n rustig ochtendje na al het ziek zijn.
Nou lekken, ik moet er wel wat voor doen om een druppel tevoorschijn laten komen. (en idd de potloodtest wordt hier ook niet meer overleefd, ga denk toch echt wel voor een borst lift als het allemaal te veel gaat zakken)

Ik snap het principe van de mol wel geloof ik, alleen was ik eerder altijd aan het werk s'avonds.......en de kids op m'n werk vinden de mol niet leuk, dus wordt het ook niet gekeken.

verder vandaag een beetje een heb-er-de-buik-van-vol-dag. In de letterlijke zin van het woord. Veel maagzuur (heb nu gaviscon met anijs smaak, brrrrrrrrr wat is dat vies en roze) en niet echt goed wetende wat met mezelf aan te moeten. Heb nog een vriendin herkend hier op het forum en een berichtje gestuurd. Best maf.

verder alles wel oke....lasagna staat in de oven en ik neem nog maar eens een glas melk.
Nou, Jasmijn is nog wel even in slaap gevallen, tot half vier. En toen ze wakker werd, had haar papa een grote verrassing voor haar meegenomen: schaatsjes met dubbele ijzertjes. Ze wilde ze direct aan. Ik had amper tijd om haar warm aan te kleden, eten wilde ze al helemaal niet. Omgekleed en op naar de sloot vlakbij ons huis. Daar heeft ze heerlijk gegleden. Algauw mochten we haar al niet meer vasthouden, want dat deden de andere ouders bij de (oudere!) kinderen ook niet...Ze heeft het er een uur uitgehouden en toen zijn we maar naar huis gegaan. Lekker warme chocomel gedronken en toen ging er ook nog een hele kom erwtensoep in. Echt lekker wintervoedsel

Toen we zaten te eten kwam mijn vriendin Isabel brengen. De meiden zijn heerlijk in bad geweest samen en liggen nu te slapen. Heerlijk rustig.

Mijn vriendin had vandaag de echo en ik weet nu wat ze krijgt! En het is hetzelfde als ik krijg, leuk hè?!?! Vooral voor later ook erg leuk...

Mijn andere vriendin met hoge bloeddruk is vandaag opgenomen in het ziekenhuis...met dubbele medicatie steeg de bloeddruk nog! Dus nu wordt ze goed in de gaten gehouden. Wel vervelend als je zo je verlof moet doorbrengen, gelukkig heeft ze nog geen oudere kindjes thuis.

Ik ga lekker buiskleven, doei doei!

PS Hier is het gelukkig ook nog geen lekken. Moet er echt voor in mijn tepels knijpen, net zoals Ringel. Gelukkig maar eigenlijk...
goedemorgen deze morgen!

nog steeds ziekenboeg hier. Vanmiddag waarschijnlijk wel even naar nieuwjaarsfeestje van mijn familie. Komt een man of 80 (grote familie, pa heeft 10 broers en zusters).

Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven