Good Luck!
donderdag 8 januari 2009 om 12:27
Ah toe, bak je dan volgende week een nieuwe? Ik was er zo benieuwd naar...
Vent was wel gebroken vanmorgen, maar het paste wel. Hij lag er natuurlijk wel alleen in, Max lag bij mij.
Star, ken je die vegetarische lasagne uit het Opperdepop kookboek? Dat is echt een aanrader! Ik eet hem morgen, vandaar dat ik er aan denk.
Vent was wel gebroken vanmorgen, maar het paste wel. Hij lag er natuurlijk wel alleen in, Max lag bij mij.
Star, ken je die vegetarische lasagne uit het Opperdepop kookboek? Dat is echt een aanrader! Ik eet hem morgen, vandaar dat ik er aan denk.
donderdag 8 januari 2009 om 12:55
Hel, het kan dan wel Gooisch zijn op de nepuggs, maar ik zit bij mijn ouders in Nijmegen en daar loopt iedereen op bergschoenen ha ha. Dat viel me echt op, bij mij in B loopt dus echt ie-der-een op Uggs of een variant daarop. Niet normaal. Ik heb lang getwijfeld omdat ze zo lelijk zijn, maar ze zitten wel erg lekker en warm....
Oei Jin, ik zal de honderduizend foto's snel op de site bekijken... sorry....
Oei Jin, ik zal de honderduizend foto's snel op de site bekijken... sorry....
donderdag 8 januari 2009 om 13:22
Bergschoenen Amalia? Té 2008 gewoon...
Mmm, ik overweeg ook budgetuggs. Hoewel ik daar "bij ons" alleen maar tieners mee zie. Maar goed, voor warme voeten zet ik mijn principiele bezwaren ook wel opzij.
Mamax, ik maak vanaf nu gewoon elke weer zo'n cake (ben idd helemaal over m'n cakeangst heen, haha!)! Maandag ook iets heerlijks gemaakt van kipfilethaasjes en reuzengarnalen in amandelsaus. Ik heb helemaal de smaak te pakken...
Mmm, ik overweeg ook budgetuggs. Hoewel ik daar "bij ons" alleen maar tieners mee zie. Maar goed, voor warme voeten zet ik mijn principiele bezwaren ook wel opzij.
Mamax, ik maak vanaf nu gewoon elke weer zo'n cake (ben idd helemaal over m'n cakeangst heen, haha!)! Maandag ook iets heerlijks gemaakt van kipfilethaasjes en reuzengarnalen in amandelsaus. Ik heb helemaal de smaak te pakken...
donderdag 8 januari 2009 om 13:48
quote:compu schreef op 08 januari 2009 @ 11:31:
Zo Bam... de ingreep gaat dus plaatsvinden. Valt het je tegen? Het duurt nog wel even zeg.
Wil je niet eerder bij b.v. een ander ziekenhuis? Of kun je nog wel wachten?
Als de medicijnen gewoon doen wat ze moeten doen, dan is het wel uit te houden, ik ga toch niet met Juul zijn verjaardag in het zkh liggen, dus dan is het kiezen of delen denk ik. en dit schijnt niet lang te zijn, ze heeft me al op voorrang gezet, we wachten gewoon afIk hoop dat het je veel gaat opleveren, net als bij mijn moeder. Die is er echt van verlost.
Schaatst Julian al? Wat knap zeg! Hij schuifelt...
Zo Bam... de ingreep gaat dus plaatsvinden. Valt het je tegen? Het duurt nog wel even zeg.
Wil je niet eerder bij b.v. een ander ziekenhuis? Of kun je nog wel wachten?
Als de medicijnen gewoon doen wat ze moeten doen, dan is het wel uit te houden, ik ga toch niet met Juul zijn verjaardag in het zkh liggen, dus dan is het kiezen of delen denk ik. en dit schijnt niet lang te zijn, ze heeft me al op voorrang gezet, we wachten gewoon afIk hoop dat het je veel gaat opleveren, net als bij mijn moeder. Die is er echt van verlost.
Schaatst Julian al? Wat knap zeg! Hij schuifelt...
donderdag 8 januari 2009 om 15:30
Haha poep in je pan! Ik eet het ook nooit.
Bloemkool ruikt trouwens naar zweetsokken, bleh!
We krijgen je wel aan de kots, Star!
Praat me eens even bij, hoe was je zwangerschap van Ceetje?
Hel, zie je aan het eind van de hindernisbaan een Bristol? Of een Schoenenreus? Daar kun je heen gaan voor goedkope moonboots (a 12 euro). Doe ik vanavond de C&A even aan.
Ik heb trouwens mooie handschoenen van Bart's gezien, ga ik nog even naar zoeken (de goede maat dus).
Mamax, beterschap voor Sam! Spelend met koorts?
Kokos, fijne dag morgen! Jullie vieren het za of zo blijkbaar?
Bloemkool ruikt trouwens naar zweetsokken, bleh!
We krijgen je wel aan de kots, Star!
Praat me eens even bij, hoe was je zwangerschap van Ceetje?
Hel, zie je aan het eind van de hindernisbaan een Bristol? Of een Schoenenreus? Daar kun je heen gaan voor goedkope moonboots (a 12 euro). Doe ik vanavond de C&A even aan.
Ik heb trouwens mooie handschoenen van Bart's gezien, ga ik nog even naar zoeken (de goede maat dus).
Mamax, beterschap voor Sam! Spelend met koorts?
Kokos, fijne dag morgen! Jullie vieren het za of zo blijkbaar?
donderdag 8 januari 2009 om 15:33
Oeeeeeee die zalm was LEKKER!!! Mierikswortel met zure room gedaan ipv slagroom, erg lekker.
Hmmm Kidizoom fototoestel ook wel goed plan hier denk ik. Kind loopt nu met mijne te sjouwen.
Compu, weet ik niet meer zo goed, ben een hoop vergeten
Ik was naar mijn weten niet echt misselijk, ook niet echt moe. Wel goed eigenlijk.
Bart's is stoer!
Hmmm Kidizoom fototoestel ook wel goed plan hier denk ik. Kind loopt nu met mijne te sjouwen.
Compu, weet ik niet meer zo goed, ben een hoop vergeten
Ik was naar mijn weten niet echt misselijk, ook niet echt moe. Wel goed eigenlijk.
Bart's is stoer!
donderdag 8 januari 2009 om 16:59
donderdag 8 januari 2009 om 17:32
Haai Enka, fijn weekend vast (mijn begint ook altijd op donderdag, fijn is dat..)!
Compu, dank voor de tip! Ik heb snowboots van de Schoenenreus, maar daar had ze laatst tot mijn verbazing steenkoude voetjes in. Blijft CG er wel lekker warm in? Misschien heb ik ze gewoon te groot gekocht. Of had ik toch die van ¤`12 moeten nemen en niet die van ¤9,95 (altijd op een koopie he..) Zal straks eens kijken (halverwege de hindernisbaan een groot winkelcentrum met koopavond). Misschien vind ik iets met een lekker bontvoerinkje ofzo.
Heeft iemand die wintercrocs met bont (de laarsjes)?
Compu, dank voor de tip! Ik heb snowboots van de Schoenenreus, maar daar had ze laatst tot mijn verbazing steenkoude voetjes in. Blijft CG er wel lekker warm in? Misschien heb ik ze gewoon te groot gekocht. Of had ik toch die van ¤`12 moeten nemen en niet die van ¤9,95 (altijd op een koopie he..) Zal straks eens kijken (halverwege de hindernisbaan een groot winkelcentrum met koopavond). Misschien vind ik iets met een lekker bontvoerinkje ofzo.
Heeft iemand die wintercrocs met bont (de laarsjes)?