Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 19 december 2016 om 15:46
maandag 19 december 2016 om 15:48
maandag 19 december 2016 om 15:56
quote:charlottew88 schreef op 19 december 2016 @ 15:48:
Ik wilde vanavond spaghetti bolognese eten maar na de posts over slijmdraden heb ik daar geen trek meer in
Jij bofkont.
Ik wilde vanavond de liefde bedrijven met mijn wettige echtgenoot maar na een blik op de plista heb kan ik mijn tampons niet meer met onschuldige blik bekijken. En dat mixt zich in mijn hoofd tot een eng soepje waarin mijn eerdergenoemde wettige echtgenoot steeds meer op prins Charles gaat lijken.
Ik wilde vanavond spaghetti bolognese eten maar na de posts over slijmdraden heb ik daar geen trek meer in
Jij bofkont.
Ik wilde vanavond de liefde bedrijven met mijn wettige echtgenoot maar na een blik op de plista heb kan ik mijn tampons niet meer met onschuldige blik bekijken. En dat mixt zich in mijn hoofd tot een eng soepje waarin mijn eerdergenoemde wettige echtgenoot steeds meer op prins Charles gaat lijken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 19 december 2016 om 16:16
Op pijler thuis staat een topic waarvan er al ergens een is.
Misschien dat een van jullie dat leuk vind om lief te zijn zo vlak voor de feestdagen?
De oude staat op pijler eten.
Normaal zou ik een pb doen aan de TO, maar dat kan bij deze niet.
Ik heb elders suggesties al ingevoerd. Ik ben zelf op zoek en die topic heb ik zelf niet nodig.
Ik heb op de site van OKOKO wel de categorie SAUZEN, KOOKBOEKEN en CHEFS ontdekt voor eigen gebruik en lekkere maar simpele gerechten die heel feestelijk zijn.
Laat deze melding mijn zoveelste kerstwens zijn.
Eet feestelijk smakelijk en makkelijk en gezond. Nou ja, er staan ook een paar dingen bij die bij lekker lui kunnen passen zonder dat er teveel kilo's uit rollen.
EDIT: Oeps vergeten... Het gaat om recepten voor 1 persoon.
Misschien dat een van jullie dat leuk vind om lief te zijn zo vlak voor de feestdagen?
De oude staat op pijler eten.
Normaal zou ik een pb doen aan de TO, maar dat kan bij deze niet.
Ik heb elders suggesties al ingevoerd. Ik ben zelf op zoek en die topic heb ik zelf niet nodig.
Ik heb op de site van OKOKO wel de categorie SAUZEN, KOOKBOEKEN en CHEFS ontdekt voor eigen gebruik en lekkere maar simpele gerechten die heel feestelijk zijn.
Laat deze melding mijn zoveelste kerstwens zijn.
Eet feestelijk smakelijk en makkelijk en gezond. Nou ja, er staan ook een paar dingen bij die bij lekker lui kunnen passen zonder dat er teveel kilo's uit rollen.
EDIT: Oeps vergeten... Het gaat om recepten voor 1 persoon.
maandag 19 december 2016 om 16:17
quote:BridgetteDubois schreef op 19 december 2016 @ 15:49:
[...]
Is anders heel natuurlijk hoor! Slijmdraden uit een vrouwelijk lichaam.
[...]
Is anders heel natuurlijk hoor! Slijmdraden uit een vrouwelijk lichaam.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 december 2016 om 16:18
maandag 19 december 2016 om 16:20
quote:feow schreef op 19 december 2016 @ 15:56:
[...]
Jij bofkont.
[...]
Jij bofkont.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 december 2016 om 16:22
quote:feow schreef op 19 december 2016 @ 15:56:
[...]
Jij bofkont.
[...]
Jij bofkont.
maandag 19 december 2016 om 16:24
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 16:15:
[...]
wat had je voor ernstigs gezegd?
Iets met dat de intentie niet telt maar het resultaat. En dat eindeloze intenties niet top zijn. Ofzo.
Nou. Denken kan ik niet meer. Dus ik beroep me op ontoerekeningsvatbaar.
Die met die hoofdletters op dat topic komt meook bekend voor.
[...]
wat had je voor ernstigs gezegd?
Iets met dat de intentie niet telt maar het resultaat. En dat eindeloze intenties niet top zijn. Ofzo.
Nou. Denken kan ik niet meer. Dus ik beroep me op ontoerekeningsvatbaar.
Die met die hoofdletters op dat topic komt meook bekend voor.