Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Wauw, dit kwam in mijn tijdlijn voorbij.

Nieuwsgierig als ik ben, klikte ik even. Nou, ik heb weer een hele nieuwe bron van tenenkrommende plaatjes gevonden hier.

Wat een poëet, die Rudy.
quote:aspirientje schreef op 19 december 2016 @ 12:20:

Wat een poëet, die Rudy.Ja, echt hè. Diepzinnige shizzle.
En ook weer zo een getergde dame erbij die een deathwish heeft: ga nooit in een open veld staan terwijl het onweert!

En laat ze nou een veer vallen ofzo? Vragen vragen
"I love not Man the less, but Nature more..."
En zo'n tekst vertelt mij juist "ik denk dat ik meer ben dan jij, want ik sta hierbij stil en jij niet"

óf

"Ik denk dat ik minder ben dan jij, want ik vóel dat jij je beter voelt" (huil huil)

In beide gevallen is het dus vooral je eigen gevoel, die hier last van heeft. Toch? Of zie ik dat fout?

IK krijg het bij zo'n schaars geklede dame in de regen vooral koud.
Later is nu
Die man ook die steeds terugkomt op die plaatjes
Ik ontvriend eigenlijk zelden iemand. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en als ik het er niet mee eens ben, zeg ik er wel wat van. Ik denk eerder dat ze mij ontvrienden. Nou ja, ook prima.

Laatst wel iemand weggeklikt die een hele pretentieuze discussie over linkse media dit en linkse hobbies dat had staan. Dat mijn basisschooklasgenootje die het VBO nooit afgemaakt heeft iets post waarvan ik denk 'mja, niet zo slim', oké. Maar dit was zo'n arrogant bericht en schoot me zo het verkeerde keelgat in dat ik hem verwijderd heb. Dat is de eerste keer dat ik dat gedaan heb.

quote:Captain_Obvious schreef op 18 december 2016 @ 12:34:

Inmiddels word ik ook een beetje kriegel van de geposeerde kind met kerstmuts op en fijne feestdagen foto's... stuur gewoon een kaartje.Die heb ik dus ook Ach, mijn hele horde van tantes wordt daar blij van en ik vind mijn kind gewoon heel schattig,
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
quote:Manonna schreef op 19 december 2016 @ 17:12:

Die man ook die steeds terugkomt op die plaatjes

Dat is Rudy himself. Issie niet prachtig?

@Dreamer: dat dacht ik dus ook!
Fack jou is opgedoken mijn moeder heeft z'n plaatje gedeelt

Iet's met het versturen van een vijand verzoek

Over Dieren&Teksten by Tinneke's

wij denken ook aan onze vriendjes die niet meer bij ons zijn

zij zijn voor altijd in ons hart <3

Over dieren
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Mag ik ook aan ze denken zonder dat te melden op Facebook?
Nee natuurlijk niet, hoe weet iedereen dan dat jij aan je overleden huisdier denkt? Het is geen echte liefde als je het niet op facebook zet.

Nou prachtig zeg en wat een goede foto ook. Wanneer komt zijn eerste bundel uit?
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Wel verfrissend dat het gewoon een foto van een kale, dikke vent is en niet van zo'n gekwelde schoonheid in de regen die diepzinnig in de verte staart (met optioneel engelenvleugels erbij gephotoshopt)
"Reageer bye. als ik er op reageer mag je blijven in 2017"

Houdoe he.
Dag 1 van een natuur foto challenge. Ik ben genomineerd door x om 7 dagen lang 1 natuur foto te plaatsen en een nieuw persoon te nomineren om hetzelfde te doen. Foto's hoeven niet recent te zijn, ze mogen van elk moment in je leven zijn. Het doel is FB te overspoelen met mooie foto's. Dag 1: x

Ja daar zat ik nou op te wachten, die foto van dat meer die je 5 jaar geleden op vakantie gemaakt hebt en me toen al niet echt kon schelen nog eens zien.
daar ben ik ook al meerdere malen voor genomineerd voor die foto challenge

Ik word ook een beetje opstandig van die berichten die vragen te bevestigen of ik in 2017 nog vriendjes met ze wil zijn doen ik dat niet dan zal ik verwijderd word. Zal rustig worden op mijn Facebook dan
en hebben jullie de lama's al gespot in de profielfoto's?

Als je een raadsel niet goed oplost ben je verplicht 24 uur lang een foto van een lama te gebruiken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Die zijn bij mij allemaal al weer weg. Jammer, zaten leuke lama's tussen

Ik snap dan weer niet dat je hier moeilijk gaat lopen doen over foto's van anderen, gemaakt op vakantie. (en nu mogelijk herhaald voor een challenge) Op vakantie foto's delen is toch wel een beetje facebook. Sowieso dingen uit je leven delen. Dat jij die bepaalde foto niet zo mooi vindt, dat kan.
Later is nu
Ik vind het niet erg dat die foto's worden gepost maar voel mij niet geroepen omdat voort te zetten zodra ik genomineerd word.
quote:Dreamer schreef op 22 december 2016 @ 12:26:

Die zijn bij mij allemaal al weer weg. Jammer, zaten leuke lama's tussen

Ik snap dan weer niet dat je hier moeilijk gaat lopen doen over foto's van anderen, gemaakt op vakantie. (en nu mogelijk herhaald voor een challenge) Op vakantie foto's delen is toch wel een beetje facebook. Sowieso dingen uit je leven delen. Dat jij die bepaalde foto niet zo mooi vindt, dat kan.Maar ondertussen zie je die foto wel 4x voorbij komen. Jaaroverzicht, herinneringen, foto-challenges, moeders die ze nog een keer deelt. Je hoeft niet altijd op delen te klikken als facebook vindt dat je dat moet doen.
Laat een positief woord voor mij achter voor 2017, dat begint met de eerste letter van je naam. Het kan maar één woord zijn. Mijn woord is "xxxxxxx" Ik ben benieuwd naar jouw woord! Kopieer dit op jouw tijdlijn. Zodat ik ook voor jou een positief woord kan geven

en het is waar he..
Iemand heeft het op Facebook over Sirious Recrest
quote:fietsertje schreef op 22 december 2016 @ 13:11:

[...]

Maar ondertussen zie je die foto wel 4x voorbij komen. Jaaroverzicht, herinneringen, foto-challenges, moeders die ze nog een keer deelt. Je hoeft niet altijd op delen te klikken als facebook vindt dat je dat moet doen.Nee, maar als je het zelf wel een mooie foto vond, mag het natuurlijk wel
Later is nu
Iemand vind dat al zijn vrienden de nagels moeten lakken en tot kerst laten zitten en heeft dus ook iedereen getagd als je het niet doet moet je meer geld doneren

Ik word altijd zo opstandig ik moet namelijk helemaal niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven