Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 19 december 2016 om 16:50
maandag 19 december 2016 om 16:52
quote:doornroosje9 schreef op 19 december 2016 @ 16:42:
Missie, het was niet eens een 'gewone' scheldmail, het waren echte dreigmails. En over dat spijt hebben, heb ik grote twijfels hoor.
Ik begrijp heel goed waarom LV de inhoud hier geplaatst heeft. Dat vergeet je niet zomaar, denk ik. Hetzelfde over de anderen die zulke dreigmails gekregen hebben.Natuurlijk heeft ze geen spijt.
Missie, het was niet eens een 'gewone' scheldmail, het waren echte dreigmails. En over dat spijt hebben, heb ik grote twijfels hoor.
Ik begrijp heel goed waarom LV de inhoud hier geplaatst heeft. Dat vergeet je niet zomaar, denk ik. Hetzelfde over de anderen die zulke dreigmails gekregen hebben.Natuurlijk heeft ze geen spijt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 december 2016 om 16:52
maandag 19 december 2016 om 16:54
quote:Bruise schreef op 19 december 2016 @ 16:50:
[...]
Nee dat lijkt me ook niet, dat jij je oma bent,
Vier jaar is een peuleschil. Ik dacht minstens twintig jaar. Foutje.Geen foutje, goed geheugen. Was van m'n 16e tot m'n 18e. Maar daar ben ik niet mee getrouwd.
[...]
Nee dat lijkt me ook niet, dat jij je oma bent,
Vier jaar is een peuleschil. Ik dacht minstens twintig jaar. Foutje.Geen foutje, goed geheugen. Was van m'n 16e tot m'n 18e. Maar daar ben ik niet mee getrouwd.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 19 december 2016 om 16:58
maandag 19 december 2016 om 16:59
maandag 19 december 2016 om 17:00
maandag 19 december 2016 om 17:01