Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 19 december 2016 om 18:27
maandag 19 december 2016 om 18:28
quote:Amaqanda schreef op 19 december 2016 @ 18:24:
Hier trouwens zuurkool en voor mij een broodje.
Werken en mijn allerliefste client had zo de spekjes door de zuurkool gemieterd. De schat.Ach hij wilde helpen, de schat. Bij mij op het werk willen ze ook altijd helpen (de cliënten van het beschut werken dan he, die herbergen we ook nog). Meestal helpen ze me van de wal in de sloot maar ik waardeer de intentie .
Hier trouwens zuurkool en voor mij een broodje.
Werken en mijn allerliefste client had zo de spekjes door de zuurkool gemieterd. De schat.Ach hij wilde helpen, de schat. Bij mij op het werk willen ze ook altijd helpen (de cliënten van het beschut werken dan he, die herbergen we ook nog). Meestal helpen ze me van de wal in de sloot maar ik waardeer de intentie .
maandag 19 december 2016 om 18:30
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 december 2016 @ 18:28:
[...]
Ach hij wilde helpen, de schat. Bij mij op het werk willen ze ook altijd helpen (de cliënten van het beschut werken dan he, die herbergen we ook nog). Meestal helpen ze me van de wal in de sloot maar ik waardeer de intentie .
De lieverds
Ik kan er ook geen seconde wakker van liggen hoor.
[...]
Ach hij wilde helpen, de schat. Bij mij op het werk willen ze ook altijd helpen (de cliënten van het beschut werken dan he, die herbergen we ook nog). Meestal helpen ze me van de wal in de sloot maar ik waardeer de intentie .
De lieverds
Ik kan er ook geen seconde wakker van liggen hoor.
maandag 19 december 2016 om 18:33
maandag 19 december 2016 om 18:47
maandag 19 december 2016 om 18:51
quote:_Inkie_ schreef op 19 december 2016 @ 17:06:
[...]
Ik weet alleen niet zeker of ze alleen de overledenen bedoelden of de mensen die zwemmend in leven probeerden te blijven maar dat doet eigenlijk niet eens ter zake.
Ik wil dit toch even nuanceren: de term dobberneger komt van Geenstijl en slaat op de kansarme Afrikaanse asielzoeker/vluchteling in een krakkemikkig bootje op de Middellandse Zee. Het heeft niets te maken met dood of verdrinking.
Dus.
[...]
Ik weet alleen niet zeker of ze alleen de overledenen bedoelden of de mensen die zwemmend in leven probeerden te blijven maar dat doet eigenlijk niet eens ter zake.
Ik wil dit toch even nuanceren: de term dobberneger komt van Geenstijl en slaat op de kansarme Afrikaanse asielzoeker/vluchteling in een krakkemikkig bootje op de Middellandse Zee. Het heeft niets te maken met dood of verdrinking.
Dus.
maandag 19 december 2016 om 18:51
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 december 2016 @ 18:31:
Oh en had ik al hysterisch geroepen dat het zo heerlijk is om gewoon lekker te kunnen werken zonder de doem boven mijn hoofd dat ik over twee weken weg moet???? Ja he???? Nou dan roep ik het gewoon lekker nog een keer.
Oh en had ik al hysterisch geroepen dat het zo heerlijk is om gewoon lekker te kunnen werken zonder de doem boven mijn hoofd dat ik over twee weken weg moet???? Ja he???? Nou dan roep ik het gewoon lekker nog een keer.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 december 2016 om 18:52
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 december 2016 @ 18:41:
[...]
Oh zat ik verkeerd? Sorry. Ik weet het ook allemaal niet zo goed meer, ik ben zo lang weg geweest.
[...]
Oh zat ik verkeerd? Sorry. Ik weet het ook allemaal niet zo goed meer, ik ben zo lang weg geweest.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 december 2016 om 18:55
Zó! Kut zeg!
Oh...wacheffe....begrijp ik hoop ik verkeerd....je kan blijven?
Zó! Kut zeg!
Oh...wacheffe....begrijp ik hoop ik verkeerd....je kan blijven?
maandag 19 december 2016 om 18:56
quote:ThunderassMan schreef op 19 december 2016 @ 18:51:
[...]
Dus.Vreselijk woord, hoe het ook bedoeld wordt. Ik kan er niks positiefs uithalen.
[...]
Dus.Vreselijk woord, hoe het ook bedoeld wordt. Ik kan er niks positiefs uithalen.
maandag 19 december 2016 om 18:58
Oh en had ik al hysterisch geroepen dat het zo heerlijk is om gewoon lekker te kunnen werken zonder de doem boven mijn hoofd dat ik over twee weken weg moet???? Ja he???? Nou dan roep ik het gewoon lekker nog een keer.Fijn zeg, had het al gelezen maar nog gefeliciteerd met je aanstelling, das mooi tegenwoordig
Oh en had ik al hysterisch geroepen dat het zo heerlijk is om gewoon lekker te kunnen werken zonder de doem boven mijn hoofd dat ik over twee weken weg moet???? Ja he???? Nou dan roep ik het gewoon lekker nog een keer.Fijn zeg, had het al gelezen maar nog gefeliciteerd met je aanstelling, das mooi tegenwoordig
maandag 19 december 2016 om 18:58
[...]
Dus.
Alleen gaat het nogal vaak mis met krakkemikkige bootjes en liggen ze toch in het water.
En na alle commotie is dit nuancering?
[...]
Dus.
Alleen gaat het nogal vaak mis met krakkemikkige bootjes en liggen ze toch in het water.
En na alle commotie is dit nuancering?
maandag 19 december 2016 om 19:02
[...]
Dus.O, waar is de nuance? komt die nog?
[...]
Dus.O, waar is de nuance? komt die nog?
maandag 19 december 2016 om 19:05
quote:Amaqanda schreef op 19 december 2016 @ 18:56:
[...]
Vreselijk woord, hoe het ook bedoeld wordt. Ik kan er niks positiefs uithalen.
Dat kan en mag uiteraard. Ik wilde alleen even zeggen dat het ieg niets met doodsverwensingen te maken heeft.
Ik schaar het onder de categorie woordgrapjes:
Cijferneuker/boekhouder
Bureauhengst/kantoormedewerker
Bromsnor/politieagent
Zandhaas/soldaat
Boomknuffelaar/LV
Enzo.
Gezien het onderwerp, begrijp ik natuurlijk wel dat eenieder daar zo z'n eigen mening over zal hebben.
[...]
Vreselijk woord, hoe het ook bedoeld wordt. Ik kan er niks positiefs uithalen.
Dat kan en mag uiteraard. Ik wilde alleen even zeggen dat het ieg niets met doodsverwensingen te maken heeft.
Ik schaar het onder de categorie woordgrapjes:
Cijferneuker/boekhouder
Bureauhengst/kantoormedewerker
Bromsnor/politieagent
Zandhaas/soldaat
Boomknuffelaar/LV
Enzo.
Gezien het onderwerp, begrijp ik natuurlijk wel dat eenieder daar zo z'n eigen mening over zal hebben.