Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Maccaron schreef op 20 december 2016 @ 15:11:

[...]

Nou,inderdaad. En dan zien wat voor soort mensen er voor de pc zitten.

Ik denk dat ik gaat schrikken hoe normaal die zijn en op mezelf lijken.

Al heb ik ook het vooroordeel dat het tokkies zijn in een uitkering of op de rand van.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2016 @ 15:11:

I'm back

En nu je gedragen

quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 20 december 2016 @ 15:14:

[...]

Ik denk dat ik gaat schrikken hoe normaal die zijn en op mezelf lijken.

Al heb ik ook het vooroordeel dat het tokkies zijn in een uitkering of op de rand van.En daar vergist men zich inderdaad vaak in. Peter R de vries zocht bepaalde stalkers ooit op in een programma. Op social media uitten deze mensen zich alsof ze 2 meter hoog en 3 meter breed zijn. Dan belt peter aan en doet er zo'n zielige krielkip open. Overigens had ik ooit een zwager die ook weleens uitspraken deed,waar ik openlijk afstand van nam. Hij zat aardig in de slappe was en had een ruim onderkomen. Zegt dus niks..
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 20 december 2016 @ 15:16:

[...]

En nu je gedragen

Altijd, normaal gesproken. Was even een menopauzaal uitschietertje, denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2016 @ 15:21:

[...]

Altijd, normaal gesproken. Was even een menopauzaal uitschietertje, denk ik.Ow ,heerlijk lijkt me dat op zijn tijd!
quote:Maccaron schreef op 20 december 2016 @ 15:25:

[...]

Ow ,heerlijk lijkt me dat op zijn tijd!

Mij ook, dus ik doe net of ik er al recht op heb.

Had geen ban verwacht, eerlijk gezegd. Hooguit een waarschuwing.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2016 @ 15:29:

[...]

Had geen ban verwacht, eerlijk gezegd. Hooguit een waarschuwing.Hoe lang was je laatste waarschuwing geleden?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2016 @ 15:29:

[...]

Had geen ban verwacht, eerlijk gezegd. Hooguit een waarschuwing.Dat is dan weer minder...maar je hebt je in ieder geval kunnen uiten. Ik raak weleens gefrustreerd dat ik mij doorgaans inhoud.
quote:Maccaron schreef op 20 december 2016 @ 15:19:

[...]

En daar vergist men zich inderdaad vaak in. Peter R de vries zocht bepaalde stalkers ooit op in een programma. Op social media uitten deze mensen zich alsof ze 2 meter hoog en 3 meter breed zijn. Dan belt peter aan en doet er zo'n zielige krielkip open. Overigens had ik ooit een zwager die ook weleens uitspraken deed,waar ik openlijk afstand van nam. Hij zat aardig in de slappe was en had een ruim onderkomen. Zegt dus niks..

Inderdaad, papieren tijgers zijn het meestal.

Verreweg de meeste mensen hebben geen weerwoord als je ze direct, live, confronteert met rare uitspraken of acties.

Daarom, dat gedoe van van de week met het openen van zo'n wraaktopic, het zegt alles over de zielige machteloosheid van mensen die niet normaal kunnen communiceren.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 december 2016 @ 15:33:

[...]

Inderdaad, papieren tijgers zijn het meestal.

Verreweg de meeste mensen hebben geen weerwoord als je ze direct, live, confronteert met rare uitspraken of acties.

Daarom, dat gedoe van van de week met het openen van zo'n wraaktopic, het zegt alles over de zielige machteloosheid van mensen die niet normaal kunnen communiceren.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 december 2016 @ 15:30:

[...]

Hoe lang was je laatste waarschuwing geleden?

Ik heb geen flauw idee. Zou ik bij mijn mail moeten zien, toch ?

Ik heb nu ook geen PB gehad over de reden. Misschien mail?
3 november.

Maar misschien vonden ze mijn overtreding heulllll zwaar.

Of krijgt iedereen eerst een waarschuwing ?
Onbegrijpelijk dat een topic over de aanslag van gisteren weer wordt gekaapt en dat er weer voor de tigste keer plaatjes/teksten worden geplaatst over vluchtelingen. Je kunt staffen wat je wilt, het blijft staan, totaal OT
quote:yasmijn schreef op 20 december 2016 @ 15:47:

Onbegrijpelijk dat een topic over de aanslag van gisteren weer wordt gekaapt en dat er weer voor de tigste keer plaatjes/teksten worden geplaatst over vluchtelingen. Je kunt staffen wat je wilt, het blijft staan, totaal OT

Is het weer zo'n feest ?

Je kunt toch de tekst in het vluchtelingentopic ( dat alles daar moet ) plakken naar het modtopoc? O, nee....linken !!

Onbegrijpelijk dat een topic over de aanslag van gisteren weer wordt gekaapt en dat er weer voor de tigste keer plaatjes/teksten worden geplaatst over vluchtelingen. Je kunt staffen wat je wilt, het blijft staan, totaal OT Dat zijn forummers die maar 1 truukje kennen,heb ik het idee. Zien ze het woord aanslag,koppelen ze dat aan vluchteling. Standaard. Net zoals er mensen zijn die in elk zwangerschapstopic,waarin de vrouw twijfelt,abortus opgooien,zonder door te vragen. Niks nieuws onder de zon.
Is al een tijdje aan de gang. Gewoon weer herhaling op herhaling. Nieuws over het gebeuren zelf is nauwelijks te vinden.
quote:Maccaron schreef op 20 december 2016 @ 15:19:

[...]

En daar vergist men zich inderdaad vaak in. Peter R de vries zocht bepaalde stalkers ooit op in een programma. Op social media uitten deze mensen zich alsof ze 2 meter hoog en 3 meter breed zijn. Dan belt peter aan en doet er zo'n zielige krielkip open. Overigens had ik ooit een zwager die ook weleens uitspraken deed,waar ik openlijk afstand van nam. Hij zat aardig in de slappe was en had een ruim onderkomen. Zegt dus niks..Dat denk ik ook. Gewoon zo'n moeder naast je op het schoolplein. (Rationeel weet ik dat, maar toch zit dat vooroordeel erin).
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2016 @ 15:21:

[...]

Altijd, normaal gesproken. Was even een menopauzaal uitschietertje, denk ik.Die kuthormonen

Onbegrijpelijk dat een topic over de aanslag van gisteren weer wordt gekaapt en dat er weer voor de tigste keer plaatjes/teksten worden geplaatst over vluchtelingen. Je kunt staffen wat je wilt, het blijft staan, totaal OT Viva staat er mooi op over 50 jaar als de boel wordt geanalyseerd.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2016 @ 15:11:

I'm back Hoi
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Onbegrijpelijk dat een topic over de aanslag van gisteren weer wordt gekaapt en dat er weer voor de tigste keer plaatjes/teksten worden geplaatst over vluchtelingen. Je kunt staffen wat je wilt, het blijft staan, totaal OT Ja natuurlijk mag dat blijven staan net zoals er zoveel bleef staan op het vluchtelingentopic. Vrijheid van meningsuiting je weet toch? Same old same old. Diegene die daar zo aan het schreeuwen zijn geven echt totaal niks om de twaalf doden en vele gewonden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Baudolino schreef op 20 december 2016 @ 16:07:

[...]

Viva staat er mooi op over 50 jaar als de boel wordt geanalyseerd.Nou inderdaad....
Klagen klagen klagen,de mods deugen niet,het beleid deugt niet,het is een grote racistische bende maar wel dag in dag uit op dit o zo racistische verdorven forum blijven rondhangen..
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 20 december 2016 @ 14:39:

Dat witte topic.

Prima gesprekspartners gaan niet uit hun panty.Prima gesprekspartners zijn ook niet zo vooringenomen.
quote:YellowDiamond schreef op 20 december 2016 @ 16:23:

Klagen klagen klagen,de mods deugen niet,het beleid deugt,het is een grote racistische bende maar wel dag in dag uit op dit o zo racistische verdorven forum blijven rondhangen..Er zijn ook leuke,niks-met-vluchtelingen-aanslagen-of racisme topics hier te vinden hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven