ZWtest na indroging heel positief

08-01-2009 19:34 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag een zwangerschapstest gedaan en ik zag bijna geen 2e lijntje maar toen ik hem tegen het licht hield zag ik een mini 2e streepje. Nu naar indroging is hij dik positief geworden.

Is dit vals of is dit toch mogelijk.

(clear blue test)

Ik heb wel eens verhalen gelezen dat hij ook bij indroging niet positief kan worden als er geen genoeg hcg in je urine zit.

Dus wat kan ik hier nu uit opmaken weet iemand raad?
Je bent hoogstwaarschijnlijk zwanger; als er geen hcg in je bloed zit reageert de test inderdaad niet. Maar als je het zeker wil weten moet je over twee dagen nog eens testen.

Gefeliciteerd trouwens!
.
Een licht streepje is ook een streepje. Gefeliciteerd dus!

Volgens mij "mag" je een test na een bepaalde tijd niet meer aflezen, maar dat zal ongetwijfeld in de bijsluiter staan.

En anders doe je een digitale test. Die geeft gewoon aan "zwanger" of "niet zwanger".
als je bijna geen tweede lijntje zag, zag je hem dus een heel klein beetje wel.

Ik zou over een dag of 2 weer testen. Misschien is nu nog wat vroeg.
Ojee nu wordt het spannend hihi ben benieuwd of meerder mensen hier ervaring mee hebben. Ik ga het sowieso morgenvroeg nog een keer proberen.

Mijn buik voelt nu ook voller aan, duizelig en ontzettend last van mijn borsten.
Volgens mij ben je ook zwanger hoor! En als je twijfelt, doe je gewoon over 2 dagen nog een keer een test.

Succes!
Hmm, in de bijsluiter staat toch echt dat je na de voorgeschreven tijd geen betrouwbaar resultaat hebt als je dan kijkt.

Maar ik hoop dat je over een paar dagen toch een positieve test in handen hebt.
Tsja, maar mijn ervaring is wel dat zwangerschapsverschijnselen net zo goed kunnen lijken op menstruatieverschijnselen... Dat is het lastige eraan he?
Waarom niet nu nog een keer testen. Kan met elke urine, dus je hoeft niet tot morgen te wachten. Gewoon kijken of je na de voorgeschreven tijd een (licht) streepje ziet. Dan is je twijfel ook weg!
Vorige maand dacht je ook dat je zwanger was toch?

Toenw was de test negatief geloof ik, ik ben nu ook wel benieuwd? Je had niet echt een zwangerschaps wens, is dat inmiddels al veranderd?
Wat ring zegt is ook heel erg waar. Ik dacht dat ik ongesteld moest worden, want buikpijn etc, maar nee hoor was hartstikke zwanger.
Zus en zo ja dat is helemaal veranderd en dat zit nu prima!.

reisa1978 ja dat klopt inderdaad maar vond het zo vreemd dat ie dan wel zo helder positief uitsloeg terwijl ik echt dacht dat als er geen hcg in zit dat ie dan ook echt niet positief kan uitslaan.
Ik had het andersom... Heel vervelend!

Maar goed, na twee keer zwanger te zijn geweest (dat eindigde in miskramen) wist ik de derde keer (deze keer) wel hoe zwanger zijn voelde... Anders. (Ik wist het toen ook al voor ik de test had gedaan. Bizar.)
Sorry ik wil de pret niet drukken hoor. Maar als hij voor een bepaalde tijd niet positief is dan is hij volgens de bijsluiter ook echt niet positief. Het kan dat je bevrucht bent geweest en bij PCO kan hij ook positief zijn. MAAaaaaar het kan ook gewoon dat er er beginnend hcg in je lichaam zit van een zwangerschap. Het kan dus nog alle kanten op wil ik maar zeggen. Hopelijk pakt het goed voor je uit!
Ik heb zeer zeker geen verschijnselen van pco (wat ik er vanaf weet) en ben zo vruchtbaar als wat buiten deze x om want dat weet ik natuurlijk nog niet zeker.
Hoe weet je nou zeker dat je super vruchtbaar bent? Dat kan volgens mij helemaal niet.
He, ik heb al mijn zwangerschapstesten nog, haha ben nu voor de tweede keer zwanger maar heb ook veel testen gedaan in het begin. En volgens mij ben je gewoon zwanger, die testen van mij staan ook nog steeds op positief en sommigen worden iets duidelijker. Ik zou gewoon nog lekker twee testen kopen...hihi alleen maar leuk toch? 's Ochtends kan je het beste testen en idd een heeeeeel vaag streepje is een streep hoor!
Het streepje kan voorgedrukt zijn op de test en dan later alsnog doorkomen. Daarom mag je hem na de verstreken tijd niet meer aflezen.

Dat je een licht positief streepje zag binnen de tijd is wel een goed teken. Ben je overtijd?
Ring dat weet ik omdat ik steeds direct bij de 1e keer zwanger werd....

dinly ik ga het inderdaad morgenvroeg weer proberen met CB.

Ben erg benieuwd.
Nou... Dat zegt nog niet veel. Ik ben een keer in één keer zwanger geraakt, een keer in acht maanden en toen weer in één keer. Elke keer is anders.

Maar goed, ik hoop voor je dat je wel zwanger bent! Je hoeveelste kindje wordt het? Succes.
Tja, moeilijk. Ik heb ook een keer een test gedaan en die was een paar uur later positief, maar helaas was het toen echt niet zo. Morgenochtend met geconcentreerde urine testen. hoop het voor je!
quote:vivameid schreef op 08 januari 2009 @ 20:03:

Ring dat weet ik omdat ik steeds direct bij de 1e keer zwanger werd....

Dat zegt dus helemaal niets. Het kan zijn dat je heel vruchtbaar bent (en man dus ook), maar het kan ook zijn dat je steeds mazzel hebt gehad. Maar verder boeit dat natuurlijk in dit topic helemaal niets.

Een lijntje binnen de daarvoor gestelde tijd is een lijntje, dus betekent meestal dat je zwanger bent. Elk lijntje na die tijd is niet betrouwbaar en kun je dus niet zien als positieve test. Gewoon nog een keer testen.
mosterd dus...
Ja dat zou kunnen lein77 maar zo interpreteerde ik het. sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven