Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Suus' dametje had toch heel verantwoorde roze laarsjes bij de Scapino?
Hel, oudste heeft wintercrocs, maar de gewone. Hij draagt ze op de Kita als "Hausschuhe" (pantoffels) en dat bevalt echt super!
Klagen pas na een uur op het ijs met de slee Star, maar toen deed het ook echt zeer, so sielug... Roze laarsjes van de Scapino? Suus?

Zijn die ook warm genoeg voor buiten Jin?

Nou ja, nu toch al te laat om nog te shoppen, zit nog op werk en wil nu alleen nog maar zsm naar huis. Morgen maar.
Jeeee nog op het werk! Getver! Lange reis nog voor de boeg of komt vent je halen?
Hel, geen idee of ze warm genoeg zijn, helemaal niet bij deze temperaturen . Theoretisch zou het wel moeten kunnen met warme voeten denk ik. Daar heb je dus ook niks aan.... . Jee, nog aan de arbeid. Heb je de biathlon nu nog voor de boeg?

Naatie, hoe gaat het nu met de taal van Tobias?

Juud, is het leu vandaag?

Nieuwe fase aanbeland: hoe komt dat? Echt bij alles .
quote:Helenita2 schreef op 08 januari 2009 @ 19:30:

Klagen pas na een uur op het ijs met de slee Star, maar toen deed het ook echt zeer, so sielug... Roze laarsjes van de Scapino? Suus?

Yep, ook voor weinig. Maar geen idee of ze ze nog ergens hebben. Ik heb overigens vandaag bij Scapino fuchsia roze (!!!!) Puma's voor dushi gehaald. Zelfs mijn vent vindt ze gaaf.

Zijn die ook warm genoeg voor buiten Jin?

Nou ja, nu toch al te laat om nog te shoppen, zit nog op werk en wil nu alleen nog maar zsm naar huis. Morgen maar.
En wat spreken we af? Ik heb zaterdag eigenlijk een verjaardag maar daar heb ik niet zo'n zin in. Heb jij een voorkeur? Gezellig man!
Neem je Hel mee naar de verjaardag Suus .
Nee hoor, ik ga schaatsen met Hel en de kinders. Voor de nwe toko van Hellus! Ik hoop maar op een koek en zopie stalletje met erwtensoep want het is wel koud....

Jin alles ok?

Ik ga even verhaal van Bam zoeken, zo terug
Alles oke hier! Komen ineens wat meer mensen op ons feestontbijt zondag, dus moet nog even wat verzinnen. Iemand een leuk idee voor een extra ontbijthappie? (ongeveer zeventien volwassenen en tien kinderen).
Bam, na, ik denk dat het maar goed is dat ding er uit te halen. Zo is het toch ook niks.

Ik hoop dat je snel aan de beurt bent zodat je niet langer in de zenuwen hoeft te zitten. Sterkte meis! Hopelijk heb je met maagbeschermer minder last....
quote:Jinny schreef op 08 januari 2009 @ 21:23:

Alles oke hier! Komen ineens wat meer mensen op ons feestontbijt zondag, dus moet nog even wat verzinnen. Iemand een leuk idee voor een extra ontbijthappie? (ongeveer zeventien volwassenen en tien kinderen).Karnemelk scones met frambozenjam en clotted cream!
Oooooooooooooooo kwijl kwijl Suus!
Nog WIDM-ers hier?
250 gram zelfrijzend bakmeel

1 eetlepel suiker (en eventueel een beetje vanillesuiker)

Snufje zout

60 gram ongezouten roomboter

Flinke scheut karnemelk

1 ei

Verwarm de oven voor op 180 graden. Kneed bakmeel, suiker, zout en boter met je handen door elkaar. Voeg de karnemelk beetje bij beetje toe tot het deeg voor je gevoel net iets te plakkerig is. Kneed er rondjes van en leg ze op een met bakpapier bekleedde bakplaat in het midden van de oven en bestrijk ze met losgeklopt ei. Bak ze 10-12 minuten of ietsje langer als ze nog niet gekleurd zijn (hoeven niet heel donker, als ze er maar mooi uit zien).

Lekker met jam en clotted cream:

125 ml slagroom

125 gram mascarpone

Slagroom met de mixer lobbig kloppen. Mascarpone in gedeelten toevoegen en room verder stijfkloppen.

Op de dag zelf gebakken zijn ze het lekkerste maar het is zo weinig werk: 10 minuten kneden en dan de oven tijd.

Cream kan je wel dag van tevoren maken.

Voor hoeveelheid mensen die je hebt: deze hoeveelheid is goed voor 10 scones ongeveer. Ik zou dus 2 of 2,5 keer maken.
anoniem_2523 wijzigde dit bericht op 08-01-2009 21:39
Reden: ei vergeten, baktijd ws iets langer
% gewijzigd
quote:Star schreef op 08 januari 2009 @ 21:29:

Nog WIDM-ers hier?Nope, wij kijken Life. Ben wel van de "whodunnits"

Nog WIDM-ers hier?ja ik ook!
Stressed is just desserts spelled backwards
Watte??????????? widm? wattisda?

Oh goed plan Suze, die ga ik maken!

Nog WIDM-ers hier?

House gekeken, ga morgen WIDM op uitzending gemist kijken. Was het wat?

Suus, die karnemelk dingen van jou klinken lekker! Recept is opgeslagen.
quote:Jinny schreef op 08 januari 2009 @ 21:47:

Watte??????????? widm? wattisda?

Wie is de mol, Jinny

Oh goed plan Suze, die ga ik maken!

Nog WIDM-ers hier?Jaaa!!! En ben nu de weg al kwijt...
En Suus die dingen klinken errug lekker! Gaan we hier ook eens proberen!!!
Hier ook gekeken.. en nog geen draad gevonden.. vind ik waarschijnlijk ook niet..........

Jah hij moet er ook uit....

Ideetjes voor een ontbijt, ehhhhhh ff prakkedenken
Life heb ik opgenomen Suus, seizoen twee

Ook nieuwe aflevering van House seizoen 5 trouwens!
Ik ben de kluts nu al kwijt met WIDM ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven