Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:Maccaron schreef op 21 december 2016 @ 23:41:

Nah zeg... ik heb ook nog niks.. Ik ook niet... Tomcat of Cateau
quote:Ttass30 schreef op 21 december 2016 @ 23:49:

[...]

Ik ook niet... Tomcat of CateauIk duik nu mijn bed in...wie weet morgen !
Alle reacties Link kopieren
@Roodhaarr, bedankt! Ik wilde ook al in het toetsenbord klimmen om mooie algemeenheden uit te slaan, maar dan gebaseerd op wat ik hier lees. ("Bezig met ontwikkeling", "behulpzaam", "soms ietwat onzeker", "je steun zal niet altijd gewaardeerd worden", dat soort prachtige dingen.) Maar ik ben al lang en breed mosterd en je hebt het nog beter verwoord ook!

Ik vind dit topic vreselijk vermakelijk om te lezen. En verbaas me er tegelijkertijd over hoeveel mensen dit serieus nemen.

Het is niet zo lastig om algemeenheden uit te kramen die mensen het gevoel geven dat het op hén slaat. Begrijp me niet verkeerd, op een verveelde dag bij de kapper wil ik mijn horoscoop er ook nog weleens op naslaan, maar eeh.. we weten toch allemaal dat dit soort dingen, hoe vermakelijk en leuk ook, eigenlijk maar wat gegok in de ruimte zijn?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Wat moeten we anders, in deze tijden van terreur en onzekerheid?

Geef het volk brood en spelen.

Hier halen we vermaak. Jij niet, dan?
Vermaak? Ja zeker. Waarheid? Nou nee.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik zie het zelf niet als voorspelling eigenlijk maar als een kijkje op een pad wat je zou kunnen nemen en in die zin inspirerend. En ik legde ze voor mezelf, ik kon door die kaarten te leggen, wat meer mogelijkheden zien in mijn leven. Ik vond het een soort tool om jezelf wat beter te leren kennen.

Het leven bestaat nu eenmaal uit algemeenheden. Is iemand daar nog niet op gekomen? Spectaculaire of heftige dingen gebeuren niet zo vaak, in sommige mensenlevens zelfs nooit. Ik zou het juist minder geloofwaardig vinden als iemand er iets heel uitzonderlijks mee voorspelt, zo van, je gaat de loterij winnen of je wordt beroemd ofzo. Ik geloof zeker dat sommige mensen meer intuitie en inlevingsvermogen hebben en dat je je kunt focussen op iemand, en dan iets kunt lezen of zien, als je dat kunt.

Ik weet niet hoe het werkt, maar het werkt en bij alle mysterieuze zaken die werken, stel ik gewoon geen vragen. Waarvoor? Ik hoef niet alles te weten wat er te weten valt, om een bewijs te hebben of om anderen te kunnen overtuigen hoor.
Voor mij!
Jajaja graag een kaartlegging algemeen.
quote:Ameliaaa schreef op 22 december 2016 @ 01:25:

Ik zie het zelf niet als voorspelling eigenlijk maar als een kijkje op een pad wat je zou kunnen nemen en in die zin inspirerend. En ik legde ze voor mezelf, ik kon door die kaarten te leggen, wat meer mogelijkheden zien in mijn leven. Ik vond het een soort tool om jezelf wat beter te leren kennen.

Het leven bestaat nu eenmaal uit algemeenheden. Is iemand daar nog niet op gekomen? Spectaculaire of heftige dingen gebeuren niet zo vaak, in sommige mensenlevens zelfs nooit. Ik zou het juist minder geloofwaardig vinden als iemand er iets heel uitzonderlijks mee voorspelt, zo van, je gaat de loterij winnen of je wordt beroemd ofzo. Ik geloof zeker dat sommige mensen meer intuitie en inlevingsvermogen hebben en dat je je kunt focussen op iemand, en dan iets kunt lezen of zien, als je dat kunt.

Ik weet niet hoe het werkt, maar het werkt en bij alle mysterieuze zaken die werken, stel ik gewoon geen vragen. Waarvoor? Ik hoef niet alles te weten wat er te weten valt, om een bewijs te hebben of om anderen te kunnen overtuigen hoor.Dit is precies hoe ik er ook over denk. Ik leg zelf ook kaarten en zie het als een richtlijn. Soms houden de kaarten je een spiegel voor en zo krijg je inzicht in jezelf of in anderen.
quote:Bambi schreef op 22 december 2016 @ 00:31:

Wat moeten we anders, in deze tijden van terreur en onzekerheid?

Geef het volk brood en spelen.

Hier halen we vermaak. Jij niet, dan?Dit dus. Eindelijk eens een luchtig topic waar niemand met elkaar in discussie hoeft te gaan. Er hoeft echt niet uitgelegd te worden wat veel mensen al weten en toch kunnen sommigen het niet laten. Jammer.
quote:Gamayun schreef op 22 december 2016 @ 00:20:

@Roodhaarr, bedankt! Ik wilde ook al in het toetsenbord klimmen om mooie algemeenheden uit te slaan, maar dan gebaseerd op wat ik hier lees. ("Bezig met ontwikkeling", "behulpzaam", "soms ietwat onzeker", "je steun zal niet altijd gewaardeerd worden", dat soort prachtige dingen.) Maar ik ben al lang en breed mosterd en je hebt het nog beter verwoord ook!

Ik vind dit topic vreselijk vermakelijk om te lezen. En verbaas me er tegelijkertijd over hoeveel mensen dit serieus nemen.

Het is niet zo lastig om algemeenheden uit te kramen die mensen het gevoel geven dat het op hén slaat. Begrijp me niet verkeerd, op een verveelde dag bij de kapper wil ik mijn horoscoop er ook nog weleens op naslaan, maar eeh.. we weten toch allemaal dat dit soort dingen, hoe vermakelijk en leuk ook, eigenlijk maar wat gegok in de ruimte zijn?

Dit dus. De viva-vrouwen hebben altijd direct een mening als iets niet wetenschappelijk bewezen is. Je hoeft niet aan te komen met homeopathie bijvoorbeeld. Maar hier buitelt eenieder over elkaar heen over zoiets onwetenschappelijks als kaartleggen.

Beetje profielen loepen en mensenkennis hebben (over hoe men in het leven staat; kun je al best wat uit een half uurtje loepen halen) levert een stuk betrouwbaarder stuk informatie op voor zaken in de toekomst.

Maar goed we geloven liever iemand die we niet kennen en uit een paar kaarten een algemene wijsheid haalt.

Brood en spelen.
Ik heb er wel 1, pb van Teau, waarvoor dank

Tomcat (of 1 vd andere leggers) als je nog zin hebt mag je voor mij een algemene legging doen. (Die van Cateau was meer gericht op )
quote:EHR schreef op 22 december 2016 @ 06:54:

[...]

Dit dus. De viva-vrouwen hebben altijd direct een mening als iets niet wetenschappelijk bewezen is. Je hoeft niet aan te komen met homeopathie bijvoorbeeld. Maar hier buitelt eenieder over elkaar heen over zoiets onwetenschappelijks als kaartleggen.

Beetje profielen loepen en mensenkennis hebben (over hoe men in het leven staat; kun je al best wat uit een half uurtje loepen halen) levert een stuk betrouwbaarder stuk informatie op voor zaken in de toekomst.

Maar goed we geloven liever iemand die we niet kennen en uit een paar kaarten een algemene wijsheid haalt.

Brood en spelen.

Citroeneters....

Wie zegt bovendien dat we die tarot voor 100 % vertrouwen.

Ik niet hoor, ik vind het vooral wel grappig en, in Tarot zitten ook vooral leerpunten en goede adviezen. (Zo werkt Tarot, niet enkel een beetje van alles voorspellen)

En als je het allemaal onzin vindt, waarom lees je dan dit topic?

Omdat het je voldoening geeft om te spuien dat het achterlijk en bullshit is?

Ieder zn hobby zullen we maar zeggen...
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 december 2016 @ 07:05:

[...]

Citroeneters....

Wie zegt bovendien dat we die tarot voor 100 % vertrouwen.

Ik niet hoor, ik vind het vooral wel grappig en, in Tarot zitten ook vooral leerpunten en goede adviezen. (Zo werkt Tarot, niet enkel een beetje van alles voorspellen)

En als je het allemaal onzin vindt, waarom lees je dan dit topic?

Omdat het je voldoening geeft om te spuien dat het achterlijk en bullshit is?

Ieder zn hobby zullen we maar zeggen...
Oh een kaartlegging! Voor mij mag wel als je wilt
Life is a fairytale told by an idiot
Zou je voor mij ook een kaartje willen leggen cateau?
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Cateautje zou je voor mij ook een legging willen doen. Super bedankt!
quote:Knuffelheks schreef op 21 december 2016 @ 13:02:

Ik wil ook graag. Specifiek of er zowel op relationeel als werk gebied een omslag komt.

Zo niet, dan doorschudden tot het wel zo is .

Als je verandering wilt moet je het idee loslaten dat rechtvaardigeid vanzelf komt, in plaats daarvan zal je analytischer te werk moeten gaan. Het is niet erg om te plannen en een beetje wat bewust te sturen.

Veracht niet dat er spontaan nieuws komt, als dat al komt dan is dat niet in jouw voordeel, in plaats daarvan moet je je beseffen dat je bang bent voor niets, prik door de illusie die jou tegenhoud.

Organiseer je leven, kies wat je wil en werk dan die kant op, dat is hoe jouw omslag werkelijkheid wordt.
quote:jaimelavie schreef op 21 december 2016 @ 13:09:

Ik heb ook wel interesse en aangezien ik nog niet veel heb gepost zal er bij mij niet veel te loepen zijn

Geen idee wat loepen is maar ik denk de zoekfunctie.. waarom zou ik dat doen..een hoop werk en niemand schiet er iets mee op ;)

Voor jou,

Het lijkt erg balanceren op het moment, wat moet, wat wil je, welke richting kies je.

Misschien niet zo leuk maar ik voorzie dat je terug gaat verlangen naar een periode van harmonie in de relatiesfeer. Ken je situatie niet maar om he tpositief te brengen, als je single bent dan ga je weer verlangen naar een relatie. Heb je een relatie dan is het wat minder, die zal dan wat zwaar weer krijgen.
quote:NymphadoraTonks schreef op 21 december 2016 @ 13:13:

Kom maar door met je kaartlegging!

OK dan,

Op het moment lijk je wat te maken te hebben met formele of wettelijke zaken, contracten, rechtszaken die hoek. Ik hoop dat het in je voordeel uitpakt maar hoe dan ook ga je op een punt komen waar je lang over een beslissing gaat nadenken..het vertrouwde loslaten en de gok nemen of toch voor de zekerheid kiezen..het is aan jou.
quote:Grobbekuiken schreef op 21 december 2016 @ 13:33:

Ja! Ik doe ook mee, ben ook wel benieuwd wat er dan uit zo'n algemene legging gaat komen.

Wil je 'm PB-en?nee, als je een pb wil dan moet je mij ook een pb sturen..anders wordt ik hier een administratiekantoor met al die aanvragen
Mag ik ook nog, een algemene ?

Had ik je ook al gepbt maar goed ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn
quote:Arizona15 schreef op 21 december 2016 @ 13:41:

Ik wil oooooook

Op dit moment handel je in blind vertrouwen, je kan of wil niet alles afwegen en bekijken op dit moment maar het moment is in aantocht dat je dit wel gaat doen.

Er komt eenpriode van bezinning aan waarin je alles wel van alle kanten gaat bekijken..misschien gedwongen, misschien omdat je er klaar voor bent.
quote:Elmervrouw schreef op 21 december 2016 @ 13:44:

Ik ben ook heel benieuwd! Graag een algemene legging.

mooie kaarten voor je.

Op dit moment lijk je erg close met iemand, werk of prive, waarmee je echt een hechte band hebt. Misschien moet je samen een beslissing gaan nemen binnenkort.

Voor de toekomst kwam een vrij simpele kaart, de wens kaart en die geeft simpelweg geluk aan, wensen vervuld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven