Theehuis
vrijdag 9 januari 2009 om 21:55
Leuk hoor, Erwt. Mijn zegen heb je
En, ik waai ook alleen binnen af en toe, want Nietjes NIET bij te houden. Oeff. Ik zou het niet eens willen, want dan heb je gewoon geen leven meer. In mij allerergste verslavingstijd had ik het gekund denk ik. ben zo blij dat ik niet zoooo veel meer forum. Veel blijer mens nu. Buiten is t leuk en de echte wereld is mooi (en soms gruwelijk, maar toch altijd weer mooi).
Heb gereageerd weer in NS.
En, ik waai ook alleen binnen af en toe, want Nietjes NIET bij te houden. Oeff. Ik zou het niet eens willen, want dan heb je gewoon geen leven meer. In mij allerergste verslavingstijd had ik het gekund denk ik. ben zo blij dat ik niet zoooo veel meer forum. Veel blijer mens nu. Buiten is t leuk en de echte wereld is mooi (en soms gruwelijk, maar toch altijd weer mooi).
Heb gereageerd weer in NS.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zaterdag 10 januari 2009 om 10:17
Goedemorgen!
Ik was naar bed, lekker nog even lezen en slapen! Nu fris en fruitig op, even ontbijten en dan... naar de Ikea . Óp naar een vierseizoenendekbed, een nieuw douchegordijn en even banken kijken.
Vanavond gaan we lekker uit eten, nog ter ere van ons 1-jarig jubileum
Leukkkkk Inad, zingen in een band! Stoer!
Ik heb ook muzikale goede voornemens... eindelijk weer eens iets muziekerigs doen. Heb nog een telefoonnummer van een fluitist, waarmee ik misschien kan samenspelen en wil misschien weer muziekles nemen.
Ik was naar bed, lekker nog even lezen en slapen! Nu fris en fruitig op, even ontbijten en dan... naar de Ikea . Óp naar een vierseizoenendekbed, een nieuw douchegordijn en even banken kijken.
Vanavond gaan we lekker uit eten, nog ter ere van ons 1-jarig jubileum
Leukkkkk Inad, zingen in een band! Stoer!
Ik heb ook muzikale goede voornemens... eindelijk weer eens iets muziekerigs doen. Heb nog een telefoonnummer van een fluitist, waarmee ik misschien kan samenspelen en wil misschien weer muziekles nemen.
Peas on earth!
zaterdag 10 januari 2009 om 13:53
Hier en in NS bijgelezen, in NS ook gereageerd.
Kess heeft MorrisenMara leeggekocht denk ik want zie niks leuks meer.
Schaatsen brrrr, was je niet helemaal verkleumd Erwt?
Mooie pics Inad, hier ligt nog steeds dik pak sneeuw en zien bomen hele en iedere dag er zo uit. Jaloers
Starrie aan het kotsen?
Hier liggen de mannen op bed, had vanmorgen al boodschappen gedaan (bijna alles Aldi én voor komende 3 dagen avondeten in huis ), beneden is alles schoon en gestofzuigd en nu fuhfeel ik me.
Gisteravond naar avondwake van Sjafs peetoom en het duurde té lang en was té koud. Had houten reet van stomme banken en toen we moesten gaan staan kwam ik bijna niet meer overeind
Kess heeft MorrisenMara leeggekocht denk ik want zie niks leuks meer.
Schaatsen brrrr, was je niet helemaal verkleumd Erwt?
Mooie pics Inad, hier ligt nog steeds dik pak sneeuw en zien bomen hele en iedere dag er zo uit. Jaloers
Starrie aan het kotsen?
Hier liggen de mannen op bed, had vanmorgen al boodschappen gedaan (bijna alles Aldi én voor komende 3 dagen avondeten in huis ), beneden is alles schoon en gestofzuigd en nu fuhfeel ik me.
Gisteravond naar avondwake van Sjafs peetoom en het duurde té lang en was té koud. Had houten reet van stomme banken en toen we moesten gaan staan kwam ik bijna niet meer overeind

zaterdag 10 januari 2009 om 15:15
Luun, kindjes nog aan Magnumziekte ontkomen? Hoop het, we zouden een goed jaar doen dit jaar
Kess, om Tony. Weggestuurd worden door je eigen kind wat wil slapen is te grappig.
Ja IK moest werken gisteren Inad, TRUT
Bedankt voor je kerstverhuissamenwoon2009kaart, mooie foto.
Eow, niet gekotst nee
Mijn mantra, in tegenstelling tot de meesten hier, is 'vooral blijven eten'
Je bent echt sprankelend want je bent een doorzetter en cewl enzo. Niet te hard op je kont ploffen want dan zit die veer zo diep.
3-D Winnie kaartje Ok Eow, ik geef me gewonnen. Geweldig fout.
Ik woon echt in de verkeerde hoek van het land. Ik wil ook sneeuw en witte bomen enzo. Hier wel schaatsen gelukkig.
Morris en Mara is een leuke winkel, hier vlakbij
NS gelezen en voor wie 'm nodig heeft en voor wie een positieve ha heeft.
Zingen in band Inad? Toch plan gevat rijk en beroemd te worden?
Maar leuk, welk genre?
Kess, eens! Theehuis is beterder!
Kess, om Tony. Weggestuurd worden door je eigen kind wat wil slapen is te grappig.
Ja IK moest werken gisteren Inad, TRUT
Bedankt voor je kerstverhuissamenwoon2009kaart, mooie foto.
Eow, niet gekotst nee
Mijn mantra, in tegenstelling tot de meesten hier, is 'vooral blijven eten'
Je bent echt sprankelend want je bent een doorzetter en cewl enzo. Niet te hard op je kont ploffen want dan zit die veer zo diep.
3-D Winnie kaartje Ok Eow, ik geef me gewonnen. Geweldig fout.
Ik woon echt in de verkeerde hoek van het land. Ik wil ook sneeuw en witte bomen enzo. Hier wel schaatsen gelukkig.
Morris en Mara is een leuke winkel, hier vlakbij
NS gelezen en voor wie 'm nodig heeft en voor wie een positieve ha heeft.
Zingen in band Inad? Toch plan gevat rijk en beroemd te worden?
Maar leuk, welk genre?
Kess, eens! Theehuis is beterder!

zaterdag 10 januari 2009 om 15:21
Ik dacht dat heel NL wit was, maar bij jullie niet dus, Star? Zou graag met je ruilen. Ik heb het wel weer gezien en wil wel weer eens wat kilometertjes rijden zonder angst en beven.
"vooral blijven eten" Ik doe gewoon met je mee, hoor Star! Ik wil wel minder eten, maar ik heb gewoon zo'n honger! Heb vanmiddag al 5 boterhammen en 3 pannenkoeken op. Past vast niet een nieuwjaardusikgaafvallendieet. Maar ach...
Wel fijn dat je niet hoeft te kotsen, al kan dat soms ook wel wat opluchten. Heb je er de hele dag last van, van de misselijkheid of komt het in vlagen? En is de babykamer al af? Gets, ik krijg kriebels en dat was helemaal niet de bedoeling!
"vooral blijven eten" Ik doe gewoon met je mee, hoor Star! Ik wil wel minder eten, maar ik heb gewoon zo'n honger! Heb vanmiddag al 5 boterhammen en 3 pannenkoeken op. Past vast niet een nieuwjaardusikgaafvallendieet. Maar ach...
Wel fijn dat je niet hoeft te kotsen, al kan dat soms ook wel wat opluchten. Heb je er de hele dag last van, van de misselijkheid of komt het in vlagen? En is de babykamer al af? Gets, ik krijg kriebels en dat was helemaal niet de bedoeling!
Loretta is De Mol. Punt.