Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
O, die vragen heb ik dan dus nog niet gelezen. Zijn we in NS ook lekker aan het crossposten!
Loretta is De Mol. Punt.
Gereageerd.
Peas on earth!
Vragen vielen eigenlijk wel mee .

Oh trouwens, ik ben zomaar per ongeluk aan't infiltreren bij de nietjes
Peas on earth!
Djeez, nog een multitasker! Ik geloof dat het hip is om op meerdere topics te schrijven.

* gaat snel op zoek naar nieuw topic voor erbij *
Loretta is De Mol. Punt.
Nouja zeg, overloopster

Ben terug aan t reageren. Thanks allebei
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Of zal ik zelf een nieuw topic openen?

--- Verlaten door mijn forumvriendinnen ---
Loretta is De Mol. Punt.
Hmmm, ik denk dat ik dat allemaal niet kan bijhouden hoor, dus ik waai daar gewoon soms binnen. Ik multitask al tíííjden hoor, met mijn gourmettopic. Maar daar heb ik even weinig zin.
Peas on earth!
Ohja, dat topic kan dan mooi bij Relaties
Peas on earth!
Leuk hoor, Erwt. Mijn zegen heb je

En, ik waai ook alleen binnen af en toe, want Nietjes NIET bij te houden. Oeff. Ik zou het niet eens willen, want dan heb je gewoon geen leven meer. In mij allerergste verslavingstijd had ik het gekund denk ik. ben zo blij dat ik niet zoooo veel meer forum. Veel blijer mens nu. Buiten is t leuk en de echte wereld is mooi (en soms gruwelijk, maar toch altijd weer mooi).

Heb gereageerd weer in NS.
En ik na jou ook weer
Peas on earth!
Jaaa Erwt en Inad hebben nogal ForumVerslavingsTijd gehad . Maar ja... toen hadden we ook een veel minder leuke man dan nu
Peas on earth!
Whahahahahaha

Waarheid als een koe(ienprint)
Heb nog keer gereageerd
Hey niks meer geschreven?

Ier kwam thuus dus was ff weg

Maar, dus, net mail terug gehad en ik ga misschien (hoop hoop) eindelijk weer eens zingen in een band

snel meer!
Goedemorgen!

Ik was naar bed, lekker nog even lezen en slapen! Nu fris en fruitig op, even ontbijten en dan... naar de Ikea . Óp naar een vierseizoenendekbed, een nieuw douchegordijn en even banken kijken.

Vanavond gaan we lekker uit eten, nog ter ere van ons 1-jarig jubileum

Leukkkkk Inad, zingen in een band! Stoer!

Ik heb ook muzikale goede voornemens... eindelijk weer eens iets muziekerigs doen. Heb nog een telefoonnummer van een fluitist, waarmee ik misschien kan samenspelen en wil misschien weer muziekles nemen.
Peas on earth!
Hier en in NS bijgelezen, in NS ook gereageerd.

Kess heeft MorrisenMara leeggekocht denk ik want zie niks leuks meer.

Schaatsen brrrr, was je niet helemaal verkleumd Erwt?

Mooie pics Inad, hier ligt nog steeds dik pak sneeuw en zien bomen hele en iedere dag er zo uit. Jaloers

Starrie aan het kotsen?

Hier liggen de mannen op bed, had vanmorgen al boodschappen gedaan (bijna alles Aldi én voor komende 3 dagen avondeten in huis ), beneden is alles schoon en gestofzuigd en nu fuhfeel ik me.

Gisteravond naar avondwake van Sjafs peetoom en het duurde té lang en was té koud. Had houten reet van stomme banken en toen we moesten gaan staan kwam ik bijna niet meer overeind
quote:Laluna schreef op 08 januari 2009 @ 22:33:

[...]

Gary Oldman is lekker ding. Hear hear
Inad, dank voor je Gelukkige Adreswijziging en een Nieuwe Kerstjaar. Ruim op tijd 'voor Kerst 2009 in ieder geval!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vind een korte titel, gewoon "Theehuis" eigenlijk toch wel veel makkelijker. Scant lekkerder tussen alle lange topictitels in de lijst. Zullen we hem aan laten passen door de Angel?
Loretta is De Mol. Punt.
Hoe is het Star? Maak eens een buikfoto?

Gisteravond wake, Pep? Hebben jullie vandaag dan de uitvaart?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik wist helemaal niet dat jij in een band hebt gezongen, Inad! Ga je auditie doen, of hoe moet ik me dat voorstellen? En Erwt, jij dus ook al onvermoede muzikale talenten.
Loretta is De Mol. Punt.
Luun, kindjes nog aan Magnumziekte ontkomen? Hoop het, we zouden een goed jaar doen dit jaar

Kess, om Tony. Weggestuurd worden door je eigen kind wat wil slapen is te grappig.

Ja IK moest werken gisteren Inad, TRUT

Bedankt voor je kerstverhuissamenwoon2009kaart, mooie foto.

Eow, niet gekotst nee

Mijn mantra, in tegenstelling tot de meesten hier, is 'vooral blijven eten'

Je bent echt sprankelend want je bent een doorzetter en cewl enzo. Niet te hard op je kont ploffen want dan zit die veer zo diep.

3-D Winnie kaartje Ok Eow, ik geef me gewonnen. Geweldig fout.

Ik woon echt in de verkeerde hoek van het land. Ik wil ook sneeuw en witte bomen enzo. Hier wel schaatsen gelukkig.

Morris en Mara is een leuke winkel, hier vlakbij

NS gelezen en voor wie 'm nodig heeft en voor wie een positieve ha heeft.

Zingen in band Inad? Toch plan gevat rijk en beroemd te worden?

Maar leuk, welk genre?

Kess, eens! Theehuis is beterder!
Zo. Uitgeclusterd.
Loretta is De Mol. Punt.
Fluit jij ook Erwt of bespeel je iets anders?

Buikfoto, whoehahahahahahaahahahaha
Ik dacht dat heel NL wit was, maar bij jullie niet dus, Star? Zou graag met je ruilen. Ik heb het wel weer gezien en wil wel weer eens wat kilometertjes rijden zonder angst en beven.

"vooral blijven eten" Ik doe gewoon met je mee, hoor Star! Ik wil wel minder eten, maar ik heb gewoon zo'n honger! Heb vanmiddag al 5 boterhammen en 3 pannenkoeken op. Past vast niet een nieuwjaardusikgaafvallendieet. Maar ach...

Wel fijn dat je niet hoeft te kotsen, al kan dat soms ook wel wat opluchten. Heb je er de hele dag last van, van de misselijkheid of komt het in vlagen? En is de babykamer al af? Gets, ik krijg kriebels en dat was helemaal niet de bedoeling!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven