Wie heeft de ultieme tip
dinsdag 27 december 2016 om 18:20
Ik heb mijn bruidsboeket laten drogen. Nu 20 jaar later is het echter zo fragiel geworden, dat ik het niet meer normaal kan afstoffen, dan valt hij gelijk uit elkaar. Voor ik hem weggooi hoop ik dat iemand de tip heeft hoe hem nog redelijk stofvrij te krijgen.
Such a beautiful place to be with Friends.
dinsdag 27 december 2016 om 18:23
dinsdag 27 december 2016 om 18:31
Dode bloemen vind ik zo deprimerend. Ik zou ze gewoon weggooien. Je bent toch getrouwd voor die man, nou die kun je gewoon houden (als hij niet te stoffig is geworden...) die bloemen heb je niet nodig.
Ik snap dat sentimentele gedoe rondom dit soort dingen niet zo, ruim gewoon lekker op, tijd voor iets nieuws, mooie plant ofzo.
Ik snap dat sentimentele gedoe rondom dit soort dingen niet zo, ruim gewoon lekker op, tijd voor iets nieuws, mooie plant ofzo.
dinsdag 27 december 2016 om 18:58
Niks meer aan te doen, vrees ik. Je hebt een bos verdroogde en verdorde bloemen (kan me ook niet voorstellen dat het er nog mooi uitziet) en het is gewoon een vergaan stofnest. Bij de minste aanraking zal het in stukjes uiteen vallen. Dus jammer, maar het is rijp voor de vuilnisbak.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
dinsdag 27 december 2016 om 19:01
Mijn tante kreeg een bos rozen bij haar verloving, toen de rozen uit waren gedroogd had ze de roosbladeren in een vaas gestopt (van de stengels afgehaald) in de bodem, en vervolgens in dezelfde vaas nieuwe mooie planten ingedaan.. het ziet er nog steeds heel mooi uit
Do good. And good will come to you.
dinsdag 27 december 2016 om 19:22
Ik ben bang dat er weinig meer aan te doen is. Zelf hard blazen helpt misschien nog iets? Maar je hebt kans dat hij ook dan uit elkaar valt.
Tip voor de volgende keer
Ik heb bij mijn bruiloft een boeket met houten roosjes gebruikt die ligt nog altijd in de kast en blijft mooi. Ik heb er die groene sprieten wel nog uit geknipt.
Tip voor de volgende keer
Ik heb bij mijn bruiloft een boeket met houten roosjes gebruikt die ligt nog altijd in de kast en blijft mooi. Ik heb er die groene sprieten wel nog uit geknipt.