vriendin laat winden in bed

01-03-2015 23:01 220 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

ik heb een probleem dat overdreven lijkt maar waar ik wel mee zit.

mijn vriendin laat namelijk winden als wij lepeltje lepeltje liggen te slapen. ik vind dat tamelijk vervelend, maar ik wil haar ook niet kwetsen door er iets van te zeggen.

moet ik er toch iets van zeggen of zouden jullie het anders oplossen?

bedankt!
Natuurlijk moet je daar iets van zeggen! Het is zowieso al triest dát je het moet zeggen. Een echte vrouw gedraagt zich charmant. Voor mij is het een no go als een vrouw zo smerig doet, bah.
quote:KennyBee schreef op 27 november 2016 @ 10:45:

Natuurlijk moet je daar iets van zeggen! Het is zowieso al triest dát je het moet zeggen. Een echte vrouw gedraagt zich charmant. Voor mij is het een no go als een vrouw zo smerig doet, bah.

Vertel Kenny, wat is een echte vrouw? Ik ben zeer benieuwd; jij echte man die je er bent.

Rrrrrrrrrrrrrrrrr.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dat is nog niks, mijn man doet elke ochtend een plas. Op het toilet, maar ik hoor het. Bah smerig
Kennybee Als een vrouw scheten bij je laat is dat juist een teken dat ze zich helemaal op haar gemak en vertouwt voelt bij je. Dus koester die scheten van haar.
Als ze nou zou snurken, zou dat veel erger zijn?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
TVP

Dit is echt het meest lachwekkende topic sinds tijden

Oww en TO ik vind je een ongelofelijke zeikerd.
quote:KennyBee schreef op 27 november 2016 @ 10:45:

Natuurlijk moet je daar iets van zeggen! Het is zowieso al triest dát je het moet zeggen. Een echte vrouw gedraagt zich charmant. Voor mij is het een no go als een vrouw zo smerig doet, bah.Als ze slaapt is ze niet verantwoordelijk voor wat haar kont doet.
ladi-dadi fucking everybody..
Als TO nu nóg met dit probleem zit...
quote:dennishoudvankim schreef op 27 december 2016 @ 11:05:

[...]

Als ze slaapt is ze niet verantwoordelijk voor wat haar kont doet.

En dat ze darmen heeft.

Heeeey ik heb de oplossing: TO laat ze vervangen door een tuinslang nou goed
quote:Alicemorgan82 schreef op 27 december 2016 @ 11:11:

[...]

En dat ze darmen heeft.

Heeeey ik heb de oplossing: TO laat ze vervangen door een tuinslang nou goed Misschien is hij nog heel jong, dan denk je nog niet na over wat voor ranzigheid er allemaal in je nest plaatsvindt. Ik kan wel viezere dingen bedenken dan ruften terwijl je slaapt.
Ik vind het stiekum best sexy soms als me vrouw een flinke scheet laat. Raar maar waar.
Je hebt scheten en je hebt scheten. Een scheetje kan sexy zijn maar een brontosaurusruft met een odeur waar je op slag ademhalingsproblemen van krijgt... nee!
quote:Magister schreef op 27 december 2016 @ 18:04:

Je hebt scheten en je hebt scheten. Een scheetje kan sexy zijn maar een brontosaurusruft met een odeur waar je op slag ademhalingsproblemen van krijgt... nee!Een goeie lange klinker.
quote:Magister schreef op 27 december 2016 @ 18:04:

Je hebt scheten en je hebt scheten. Een scheetje kan sexy zijn maar een brontosaurusruft met een odeur waar je op slag ademhalingsproblemen van krijgt... nee!

Oh nee hoor haha!

Daar geeft mijn vriend niets om, vindt hij niet erg.... hij zal wel moeten, aangezien ik PDS heb. Vervelende aandoening...
Och, ze knettert er maar lekker op los, vind ik geen probleem.
quote:Mutsje1982 schreef op 27 december 2016 @ 18:26:

[...]

Oh nee hoor haha!

Daar geeft mijn vriend niets om, vindt hij niet erg.... hij zal wel moeten, aangezien ik PDS heb. Vervelende aandoening... PDS? Wat is dat? Post Diner Scheteritis?
quote:Magister schreef op 27 december 2016 @ 19:19:

[...]

PDS? Wat is dat? Post Diner Scheteritis?Dat is een darmaandoening. Ongepast daarmee te spotten.
Prikkelbare darm syndroom.

KennyBee kan wel denken dat de vrouw een compleet andere anatomie heeft dan de man, inwendig verschilt er niet zoveel dus zowel mannen als vrouwen kunnen laat hebben van winderigheid. Als je denkt dat een echte vrouw geen darmen heeft, ben je een beetje dom.
Later is nu
Sommige vrouwen kunnen nog veel harder knetteren zelfs hahaha heerlijk!
quote:Miss-Colorado schreef op 26 november 2016 @ 18:35:

[...]

Als een vrouw op haar knieën zit (wat wijdbeens) en het haar hoofd naar beneden gaat laat je er makkelijk lucht inlopen, door kracht te zetten laat je het er uit komen. Ik deed dat vroeger heel vaak voor de gein.. Noemde het "kutklepperen". mjah, ik ben we volwassen geworden nadien...
Het Viva forum is papaja.
Jeetje hee. Dat mensen to ook nog adviseren om de stank en geluid overlast te trotseren. Sorry hoor maar dit zou voor mij echt een dealbreaker zijn. Wat vies.
Misschien bij overmatige broekhoest 's vrouws dieet ontdoen van flatulentie opwekkende elementen als uien, knoflook, hachee, bruune bonen, guacemole, eieren etc... En anderzijds niet roken in bed!
TO Je vrouwtje moet toch gewoon haar scheetjes bij je kwijt kunnen.

Beetje vent vind dat verre van vervelend.
quote:Magister schreef op 27 december 2016 @ 19:19:

[...]

PDS? Wat is dat? Post Diner Scheteritis?
Al met al een opWINDend topic...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven