Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Hier wordt op een lokale kletspagina gevraagd of iemand nog gourmetvlees over heeft..

Voor hetzelfde geld heeft het de hele avond naast de gourmetplaat gestaan en is het daarna weer terug de koelkast in gegaan. Dolletjes..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Die mensen willen vast ziek het nieuwe jaar in gaan
quote:AbsolutelyFabulous schreef op 27 december 2016 @ 18:56:

Makkie!

Met Agnes, ik zoek iemand om mee te chatten, knap en rijk. Wie wil? Zeg maar! Ik ben een vrolijk spontaan klein geleedpotig diertje.

Nog over de George Michael 'hysterie'. Ik denk dat veel mensen van een bepaalde generatie het gevoel hebben dat alle sterren van hun jeugd in 1 jaar zijn overleden. En dan met zo'n relatief jonge GM is de schok er weer ineens. Niet alleen om hem, maar de combi van ook Prince en David Bowie en zovele anderen.
Later is nu
Ik heb een foto bij die tekst gezien
Ik nu ook

Wordt gewoon door iedereen geliked en gedeeld
Later is nu
Dit las ik vanochtend bij een kennis van mij die in oost Europa woont:

SOMEBODY IS SAD FOR GEORGE,I'M SAD MORE FOR RUSSIAN'S!
quote:Manonna schreef op 26 december 2016 @ 23:55:

Ik heb er wel eens aan gedacht een foto van een flinke bolus te plaatsen als reactie op al die borden vreten die maar over Facebook vliegen. Het resultaat van het bord vreten.Ik ken iemand die dat heeft gedaan. Die had een foto van zijn wc pot met drol erin op FB geplaatst en daarbij geschreven dat hij dat als reactie deed op al de eetfoto's die mensen plaatsen. Ik zag alleen geen toiletpapier in die pot liggen dus ik denk dat hij zijn hol toen niet had afgeveegd.
quote:Gisselle schreef op 27 december 2016 @ 21:59:

Dit las ik vanochtend bij een kennis van mij die in oost Europa woont:

SOMEBODY IS SAD FOR GEORGE,I'M SAD MORE FOR RUSSIAN'S!Sja.. we zijn ook allemaal sad voor Syrië. Dat kan toch naast elkaar bestaan? Is ook een heel ander 'sad' wat mij betreft.
Later is nu
Geen Facebookbericht, maar ik erger me groen en geel aan vriendinnen die trots zijn op neefjes en nichtjes. Krijg wekelijks foto's doorgestuurd van hun neefjes en nichtjes (en eventueel foto's van het kroost van de nieuwe vriend/vriendin van broer/zus). (Samen voor de kerstboom, op schoot bij sinterklaas, zingen bij schoenzetten, kinderfeestjes etc etc)

Ik zie vaker foto's van die kids dan van mijn eigen neefje/nichtje..

Ik zou dat echt niet waarderen als t mijn kind is.
You're a diamond dear, they can't break you
Ik blijf trouw bij mijn Hyves
quote:Dreamer schreef op 27 december 2016 @ 21:55:

Ik nu ook

Wordt gewoon door iedereen geliked en gedeeld ik snap dat dus niet dat mensen dat delen en mensen er in taggen
Tvp!
I don't know what that means.
Wat ik ook stom vind is dat volwassen vrouwen hun naam opdelen in stukjes om interessant over te komen, waardoor ik soms niet weet hoe ze heten/ hoe ik ze moet aanspreken. Ik zag zojuist weer een Il Se en een Kari Ma. Ik heb een vrouw leren kennen via FB waarmee ik bevriend ben geraakt en de eerste tijd spraak ik haar aan met het eerste stukje van haar naam op FB, denkende dat ze zo heette.
quote:Gisselle schreef op 28 december 2016 @ 13:35:

Wat ik ook stom vind is dat volwassen vrouwen hun naam opdelen in stukjes om interessant over te komen, waardoor ik soms niet weet hoe ze heten/ hoe ik ze moet aanspreken. Ik zag zojuist weer een Il Se en een Kari Ma. Ik heb een vrouw leren kennen via FB waarmee ik bevriend ben geraakt en de eerste tijd spraak ik haar aan met het eerste stukje van haar naam op FB, denkende dat ze zo heette.

Dat doen ze omdat ze hun achternaam niet bekend willen maken. Dus in plaats van 'Ilse de Vries' heet ze dan 'Il Se'.

Zo heb je ook mensen die zich dan 'Ilse Gaatjeniksaan' noemen of 'Ilse Onbekend'.
quote:himalaya schreef op 27 december 2016 @ 19:34:

Hier wordt op een lokale kletspagina gevraagd of iemand nog gourmetvlees over heeft..

Voor hetzelfde geld heeft het de hele avond naast de gourmetplaat gestaan en is het daarna weer terug de koelkast in gegaan. Dolletjes..Hier werd ook gourmetvlees weggegeven. Heel slordig op een schaal, niet afgedekt. Ik zal wel een rare zijn maar ik ben daar echt vies van. Ik zou dit ook nooit aanbieden of op gaan halen. Nu heb ik het financieel gewoon goed, maar geloof dat ik zelfs liever niets ophaal wanneer ik het wel zou kunnen gebruiken. Dan maar een boterham met pindakaas.
quote:Gisselle schreef op 28 december 2016 @ 13:35:

Wat ik ook stom vind is dat volwassen vrouwen hun naam opdelen in stukjes om interessant over te komen, waardoor ik soms niet weet hoe ze heten/ hoe ik ze moet aanspreken. Ik zag zojuist weer een Il Se en een Kari Ma. Ik heb een vrouw leren kennen via FB waarmee ik bevriend ben geraakt en de eerste tijd spraak ik haar aan met het eerste stukje van haar naam op FB, denkende dat ze zo heette.Dat vind ik dan weer heel logisch. Ik ken vrij veel mensen die dat doen, die willen niet gevonden worden. Dat zijn bijv politieagenten, mensen van wie hun privacy nogal van belang is, enz. Eigenlijk ben ik één van de weinigen onder mijn collega's die dat níet doet op deze manier.
quote:Rhae schreef op 28 december 2016 @ 13:59:

[...]

Dat vind ik dan weer heel logisch. Ik ken vrij veel mensen die dat doen, die willen niet gevonden worden. Dat zijn bijv politieagenten, mensen van wie hun privacy nogal van belang is, enz. Eigenlijk ben ik één van de weinigen onder mijn collega's die dat níet doet op deze manier.Ik vind het toch raar hoor want je hoeft niet gevonden te worden op FB, dat kan je zo instellen. En FB is in principe toch bedoeld voor mensen die elkaar al kennen?. Ik moet bekennen dat ik wel veel mensen/ nieuwe vriendschappen heb opgebouwd via FB door gezamenlijke interesse pagina's en al een paar keer in verwarring door die in stukken gedeelde namen. En als je privacy van belang is, dan ga je toch niet op FB? Een aantal van mijn familieleden werken bij de politie en zitten niet op FB i.v.m. hun privacy, sterker nog, ik mag ook geen familiefoto's e.d. plaatsen omdat ze niet herkend willen worden.
Wanneer verdwijnen al die happy new year plaatjes?
quote:fietsertje schreef op 31 december 2016 @ 13:55:

Wanneer verdwijnen al die happy new year plaatjes?2 januari denk ik
quote:AbsolutelyFabulous schreef op 27 december 2016 @ 18:56:

Ik ben een vrolijk spontaan klein geleedpotig diertje.
quote:Gisselle schreef op 29 december 2016 @ 00:22:

[...]

Ik vind het toch raar hoor want je hoeft niet gevonden te worden op FB, dat kan je zo instellen. En FB is in principe toch bedoeld voor mensen die elkaar al kennen?. Ik moet bekennen dat ik wel veel mensen/ nieuwe vriendschappen heb opgebouwd via FB door gezamenlijke interesse pagina's en al een paar keer in verwarring door die in stukken gedeelde namen. En als je privacy van belang is, dan ga je toch niet op FB? Een aantal van mijn familieleden werken bij de politie en zitten niet op FB i.v.m. hun privacy, sterker nog, ik mag ook geen familiefoto's e.d. plaatsen omdat ze niet herkend willen worden.Of je hakt je naam op.
Veel negativiteit over 2016. Voor mij persoonlijk was 2016 een fantastisch jaar en het ziet ernaar uit dat 2017 ook wel weer wat leuke dingen in petto heeft. Ik zit helemaal niet te wachten op negativiteit uit het nieuws of van anderen over 2016.
quote:Mieshka schreef op 01 januari 2017 @ 01:51:

Veel negativiteit over 2016. Voor mij persoonlijk was 2016 een fantastisch jaar en het ziet ernaar uit dat 2017 ook wel weer wat leuke dingen in petto heeft. Ik zit helemaal niet te wachten op negativiteit uit het nieuws of van anderen over 2016.Sowieso al die types die plaatjes/berichten posten in de strekking van: "Hehe, nou, gelukkig 2016 is voorbij, wat een rampjaar!" of "2017 Wordt ècht mijn jaar!". Dan denk ik echt: als jij serieus denkt dat de hele wereld opeens een leuke, gezellige plek is, omdat de kalender een jaartje versprongen is... Hoo boy, you're in for a treat!
quote:Mieshka schreef op 01 januari 2017 @ 01:51:

Veel negativiteit over 2016. Voor mij persoonlijk was 2016 een fantastisch jaar en het ziet ernaar uit dat 2017 ook wel weer wat leuke dingen in petto heeft. Ik zit helemaal niet te wachten op negativiteit uit het nieuws of van anderen over 2016.

Ja uh, voor mij was 2016 ook een zwaar kutjaar, waarom zou ik dat niet mogen uiten?

Alsof ik op zo'n moment wel zit te wachten op juichverhalen dat het zo'n geweldig jaar was.

En ik weet ook dat het verspringen van de datum natuurlijk niks uitmaakt, maar toch hoop ik op betere tijden.
Het is vooral het feit dat bijna iedereen ineens een kutjaar had, zo niet, dan toch. Ook pagina's en quotes en blogs die het een kutjaar vonden vanwege het nieuws, aanslagen, sterfgevallen... Je moet en zal 2016 een kutjaar vinden. Net als dat je vuurwerk moet haten 'vanwege de dieren' en je een mening moet hebben over zwarte piet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven