Klagen over spammer

26-12-2016 07:42 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speciaal topic om even tussen alle nieuwe spamtopics een topic te zien zonder allerlei stomme links.

Hoe laat zijn de mods op tweede kerstdag actief denken jullie?
Ik heb er wel 1 gestaft. En gemeld in het modtopic. Maar de modjes slapen vast nog. Gelukkig zijn het vandaag niet zoveel topics, maar een stuk of 20 en alleen op Actueel.
quote:nachtvlinder1977 schreef op 27 december 2016 @ 03:47:

Waarom kun je die topics niet staffen?

Ik kan gewoon staffen hoor.

Heb er een paar gestaft. In entertainment staat er ook sowieso 1.
Actueel staat compleet vol. Ik kan ook niet staffen, krijg de melding dat er wat verkeerd is gegaan.
The truth is neither here nor there. It's the look of the thing that matters
Ik kan ze gewoon staffen. Maar ik ga ze niet allemaal langs. Heb er een paar gestaft en er is een melding gemaakt in het moderator-topic. Moeten ze straks zelfs de hele lijst met nieuwe topics maar even doorlopen.

Wel irritant hoor. Voor forummers én modjes.

Is wel weer op 't zelfde tijdstip als gisteren. Dat doet mij vermoeden dat het geen robot is maar gewoon iemand (in een andere tijdzone) met tijd teveel...
-dubbel-
quote:Katania schreef op 27 december 2016 @ 07:44:

Actueel staat compleet vol. Ik kan ook niet staffen, krijg de melding dat er wat verkeerd is gegaan.Zet je wel een tekst in dat vakje van je melding? Zonder tekst doet hij het niet nee.
quote:appeltjesgroen schreef op 27 december 2016 @ 07:52:

Ik kan ze gewoon staffen. Maar ik ga ze niet allemaal langs. Heb er een paar gestaft en er is een melding gemaakt in het moderator-topic. Moeten ze straks zelfs de hele lijst met nieuwe topics maar even doorlopen.

Wel irritant hoor. Voor forummers én modjes.

Is wel weer op 't zelfde tijdstip als gisteren. Dat doet mij vermoeden dat het geen robot is maar gewoon iemand (in een andere tijdzone) met tijd teveel...Juist wel een robot die op dezelfde tijd ingesteld staat continu ben benieuwd of hij morgen weer begint op die tijd.
Alle spam is inmiddels verwijderd volgens mij . Ik kan het iig niet meer vinden.

Juuntje heeft alles weggepoetst .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Weer lekker bezig!

Spammmm Spammmm Spammmm

Prrrr, mauw miawwwww.
Zoveelste keer op een rij. Hoe moeilijk is het om hier als Viva een geautomatiseerd programmaatje op los te laten?
Ik snap niet wat ze ermee willen bereiken met die spam. Ik bedoel, het is niet eens echt reclame. Als je erop klikt, haal je vast allemaal spyware en malware binnen. Maar dat weten de meeste mensen nu wel, toch? Vind het zo onzinnig.
Het is een bot die op een bepaalde tijd lekker steeds dezelfde links komt spammen.

Waarom en wat het is ga ik niet uitzoeken, geen zin in een virus of andere troep.

Het is vast niks leuks of nuttigs in ieder geval.
Oww jee het is weer zo ver...

Hebben sommige mensen niks beters te doen?
Spammer is vervelend. Go away.
De mods hebben elke ochtend wel meteen genoeg te doen.
Ze kunnen zelf wel een film maken: the return of the spammert.
Ongeveer 3 uur geleden (rond 5:45 uur denk ik) is er weer een lading spam. Ik heb het vermoeden dat het van hetzelfde IP-adres afkomstig is.

Ik weet niet of een "forummer" (want dat is het niet echt) op IP geband kan worden. Zo kan hij/zij het forum niet meer vanaf een bepaalde computer gebruiken, welke gebruikersnaam hij dan ook gebruikt. Sommige fora kunnen dat; ik weet niet of dit forum dat ook kan.
World of Warcraft: Legion
En het is weer zover
Gekkenhuis
Prrrr, mauw miawwwww.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:hans66 schreef op 28 december 2016 @ 08:48:

Ongeveer 3 uur geleden (rond 5:45 uur denk ik) is er weer een lading spam. Ik heb het vermoeden dat het van hetzelfde IP-adres afkomstig is.

Ik weet niet of een "forummer" (want dat is het niet echt) op IP geband kan worden. Zo kan hij/zij het forum niet meer vanaf een bepaalde computer gebruiken, welke gebruikersnaam hij dan ook gebruikt. Sommige fora kunnen dat; ik weet niet of dit forum dat ook kan.Dat kan hier ook, maar deze spammer is een computer en waarschijnlijk veranderd die dus steeds van ip-adres.
quote:-Belle- schreef op 30 december 2016 @ 06:55:quote:Ik weet niet of een "forummer" (want dat is het niet echt) op IP geband kan worden. Zo kan hij/zij het forum niet meer vanaf een bepaalde computer gebruiken, welke gebruikersnaam hij dan ook gebruikt. Sommige fora kunnen dat; ik weet niet of dit forum dat ook kan.Dat kan hier ook, maar deze spammer is een computer en waarschijnlijk veranderd die dus steeds van ip-adres.Ja, dat doet hij mogelijk met een open proxy-server. Die truc is populair bij veel spambots.
World of Warcraft: Legion

Daar gaaaaaaan we weer!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Oh gezellig, hij is er weer

Ik blijf me afvragen of dit soort spam nou werkt. Hoeveel mensen zouden nou toch zo'n film gaan kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven