Mijn gezicht is leesbaar

28-12-2016 22:28 134 berichten
Ik heb last van mijn zichtbare gezicht (gezichts uidrukking) vooral als ik geïrriteerd of boos ben dan merk je dat. Over het algemeen heb ik een resting bitch face waardoor ik niet uitnodigend ben. Hoe verander je je gezichts uidrukking?

Door te ontspannen?

Bij mij zie je alles op mijn gezicht. Ik kan dan ook helemaal niet liegen

Heb je er last van?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook last van. Maar met een gemaakte glimlach waar je jezelf de hele tijd aan moet herinneren (om te lachen) word ook niemand vrolijk van.
mondhoeken optrekken, ogen wijd open.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb daar ook last van
Meer lachen? Als je weet wat er scheelt kun je er ook iets aan doen. Nou ja... je bent dan weer altijd afhankelijk van derden hoe ze het interpreteren. Sommige mensen met een RBF zien er ronduit eng uit met zo'n glimlach op de lippen
quote:Phaedra_ schreef op 28 december 2016 @ 22:30:

Door te ontspannen?

Bij mij zie je alles op mijn gezicht. Ik kan dan ook helemaal niet liegen

Heb je er last van?Ja ik kan ook slecht liegen. Ja ik heb er last van op het werk vandaag kreeg ik de vraag ben je boos? Ik zei nee.
Voor wat ben je niet uitgenodigd?

Als het voor een luidruchtige kinderverjaardag is zou ik je gezicht vooral zo houden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb het ook. Word er altijd van " beschuldigd" sacherijnig te zijn terwijl ik dat niet ben.
quote:lemoos2 schreef op 28 december 2016 @ 22:31:

Meer lachen? Als je weet wat er scheelt kun je er ook iets aan doen. Nou ja... je bent dan weer altijd afhankelijk van derden hoe ze het interpreteren. Sommige mensen met een RBF zien er ronduit eng uit met zo'n glimlach op de lippen Ik ben een slechte actrice. Ik kan niet neplachen.
Als ik dan al is een keer probeer nep te lachen lijk ik nog het meest op de joker van badman
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2016 @ 22:30:

mondhoeken optrekken, ogen wijd open. straks word ik ontslagen omdat ze dan denken dat ik stijf sta van de pillen.
quote:dolfje schreef op 28 december 2016 @ 22:32:

Ik heb het ook. Word er altijd van " beschuldigd" sacherijnig te zijn terwijl ik dat niet ben.Maar dat is wat anders dan dat je gedachten van je gezicht af te lezen zijn.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2016 @ 22:30:

mondhoeken optrekken, ogen wijd open.Zoiets?

Ik werd laatst op staat door een man aangesproken op mijn rbf. Ik zei dat ie zich met zijn eigen zaken moest bemoeien. Ik heb een leesbaar gezicht maar ook nog eens een arrogante kop.
quote:Ttass30 schreef op 28 december 2016 @ 22:33:

[...]

Ik ben een slechte actrice. Ik kan niet neplachen.Heb jij geen controle over je gezichtsspieren ?
quote:Phaedra_ schreef op 28 december 2016 @ 22:35:

[...]

Maar dat is wat anders dan dat je gedachten van je gezicht af te lezen zijn.Dat gebeurt ook. Als mij iets niet zint dan zie je dat meteen als je mij een beetje kent.
quote:dolfje schreef op 28 december 2016 @ 22:35:

[...]

Zoiets?

[afbeelding]Ja, zoiets.
botox
Ik heb schijnbaar ook een nogal gesloten uitstraling, mensen die mij goed kennen weten wel beter en dat is prima.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2016 @ 22:36:

[...]

Ja, zoiets.Ga ik proberen morgen
Daar heb ik echt helemaal geen last van.
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
quote:Ttass30 schreef op 28 december 2016 @ 22:34:

[...]

straks word ik ontslagen omdat ze dan denken dat ik stijf sta van de pillen. Of je krijgt een slechte beoordeling wegens arrogante en non stop slecht humeur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven